معرفی ارزها

پنج شنبه, 27 خرداد 1400 23:26

معرفی ارز چیلیز Chiliz

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

چیلیز (CHZ) چیست ؟ 

ارز Chiliz  یا به اختصار CHZ ، تلاشی در راستای ایجاد تعامل بین ورزش ها ، باشگاه های ورزشی و طرفداران جهانی آنها از طریق توکن سازی است . هدف از پیدایش این رمزارز ، فراهم کردن توکنی بود که به میلیون ها طرفدار ورزش اجازه دهد که با خرید این توکن ، به طور مستقیم حق رای و تصمیم گیری در باشگاه های ورزشی محبوب خود را داشته باشند . به عبارت دیگر ، آن یک پلتفرم تعامل هواداران است که به شما امکان میدهد روی تصمیمات خاص تیم مورد علاقه ی خود ، تاثیر بگذارید . توکن CHZ یک ارز دیجیتال برای توکن سازی در دنیای ورزش است که آن را میتوان بعنوان اولین ارز مقیاس پذیر (scalable) مشارکت طرفداران و پلتفرم پاداش در دنیا در نظر گرفت . با استفاده از این پلتفرم ، طرفداران علاوه بر خرید و معامله ی Fan Token های مارک دار ، میتوانند در نظرسنجی های باشگاه محبوب خود نیز شرکت کنند . 

توکن CHZ بعنوان توکن اختصاصی پلتفرم Socios.com شناخته میشود . در این پلتفرم ، طرفداران میتوانند از Fan Token های خود برای شرکت در نظرسنجی ها استفاده کرده و از طریق تعاملات فعالانه ی خود ، پاداش کسب کنند . 

 

به طور خلاصه : 

 

۱- توکن Chiliz یک توکن سودمند در زمینه ی ورزش و سرگرمی است .

 

۲- این توکن برای خرید Fan Token ها استفاده میشود تا از طریق آنها ، به هواداران اجازه دهد در باشگاه ها و سازمان های ورزشی محبوب خود حق رای داشته و بر روند تصمیم گیری آن ها تاثیر بگذارند .

 

۳- توکن های طرفداری یا Fan Token ها از یک زنجیره ی مبتنی بر اتریوم با الگوریتم Proof of Authority (POF) یا زنجیره ی Chiliz استفاده میکنند . 

 

توکن CHZ : 

 

توکن Chiliz یک ارز دیجیتال مورد استفاده در دنیای ورزش و سرگرمی است که با نماد اختصاری CHZ نامگذاری شده است .

این توکن در بلاکچین اتریوم شکل گرفته و به عنوان ارز دیجیتال رسمی پلتفرم Socios.com شناخته میشود . 

 

ویژگی های اصلی Chiliz : 

 

۱- این توکن برای شرکت در Fan Token offering (FTO) ضروری است . برای شروع ، هواداران باید این ارز را از طریق صرافی ارزدیجیتال خریداری کنند تا Fan Token مختص یک تیم را بدست آورند .

 

۲- هدف Fan Token ها اینست که به تماشاگران کمک کنند تا با باشگاههای ورزشی محبوب خود ، تعامل فعالی را داشته باشند .

 

۳- این Fan Token ها را میتوان در صرافی رسمی chiliz  معامله کرد . 

 

۴-توکن CHZ که بسیار نقدینه است و در برخی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری معامله میشود ، زمان انتشار در Coinmarketcap در رتبه ی ۳۸ ام قرار داشت . 

 

ارز CHZ چگونه کار میکند ؟ 

 

فن توکن ها روی یک زنجیره ی POA (زنجیره ی Chiliz) وجود دارند . CHZ از طریق توکن های قابل معامله ی ERC20 و BEP2 روی شبکه ی اتریوم و بایننس چین ، اجرا میشود . این سیستم روی بلاکچین Chiliz ساخته شده و از CHZ بعنوان ارز انحصاری روی پلتفرم ، استفاده میکند . 

علاقه مندان میتوانند اپلیکیشن Socios.com را که روی IOS و Android در دسترس است ، دانلود کرده و از Fan Token های مد نظر خود استفاده کرده و در نظرسنجی ها شرکت کنند و در عوض ، به تخفیفات ویژه و جوایز اختصاصی تیم محبوب خود ، دسترسی پیدا کنند . 

 

جمع بندی : 

 

هدف chiliz تغییر رابطه ی تهاجمی - تدافعی بین ورزش ها ، باشگاه های ورزشی و طرفداران جهانی آن ها و بوجود آوردن نوعی صمیمیت و یکپارچگی و کاهش درگیری بین آنهاست که باعث میشود طرفداران با یکدیگر تعامل داشته ، در تصمیم گیری ها و نظرسنجی های تیم محبوب خود شرکت کرده و با بازیکنان مورد علاقه ی خود آشنا شوند . در ورزش های مرسوم ، ایده ی داشتن تعداد زیادی هوادار که به طور مستقیم روی تصمیم گیری باشگاههای ورزشی ، تاثیر داشته باشند بدون اینکه هیچ راه حلی ارائه شود ، همواره مورد بحث بوده است . با استفاده از CHZ و Fan Token ها افزایش تعامل بین طرفداران ، برای کسانیکه در آرزوی آن بودند ، اکنون به یک واقعیت تبدیل شده است .