آکادمی

جمعه, 22 فروردين 1399 20:00

آموزش راه اندازی MyEtherWallet

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

اکنون که به انتهای این راهنما نزدیک می­شویم، می خواهم برای شما فرآیند گام به گام راه اندازی کیف پول MyEther خود را معرفی کنم. 

مرحله 1

به آدرس https://www.myetherwallet.com مرا جعه کرده و اطمینان حاصل کنید که سایت بازشده واقعی باشد. اگر سایت اصلی کیف پول MyEther باشد، در آدرس بار سایت جمله هایلایت شده با رنگ سبز "MYETHERWALLET LLC (US)" نشان داده خواهد شد. این نوع بررسی خیلی مهم است، زیرا حوادث زیادی در این زمینه وجود دارد که هکرها وب سایت­های مشابه را ایجاد کرده­اند تا رمز شخصی کربران را سرقت کنند.

پس از باز کردن وب سایت اصلی MyEtherwallet.com آن را نشانه گذاری کنید. در نتیجه شما در آینده وارد آدرس اشتباه سایت کیف پول Ether نخواهید شد. برای انجام این کار، باید روی علامت ستاره در نوار آدرس وب سایت کلیک کنید.

myetherwallet-review-7.jpg

گام 2

گزینه "Creat New Wallet" را در صفحه اصلی کیف پول MEW خواهید دید. یا می­توانید بر روی گزینه منو "New Wallet" را کلیک کرده تا به این صفحه بروید.

هنگامی که شما در این صفحه هستید، همه چیزی که لازم دارید این است که یک رمز عبور را وارد کنید. سپس به سادگی روی دکمه "Create New wallet" کلیک کنید.

myetherwallet-review-8.jpg

مرحله 3

هنگامی که دکمه "Create New wallet" را کلیک کردید، سایت MyEtherWallet.com یک رمز شخصی محافظت شده با رمز عبور ایجاد می کند- این رمز بعنوان فایل " KeyStore " با فرمت UTC / JSON منظور می­گردد.

شما می­توانید از فایل KeyStore برای دسترسی به کیف پول خود استفاده کنید، بنابراین امن نگه داشتن آن بسیار مهم است. آن را در یک مکان روی کامپیوتر خود ذخیره کنید که به یاد داشته باشید.

فایل KeyStore را با کلیک روی " Download KeyStore File (UTC / JSON)" همانند شکل زیر دانلود کنید. پس از دانلود، روی دکمه " I understand. Continue " کلیک کنید. 

myetherwallet-review-9.jpg

مرحله 4

پس از انجام این کار، رمز شخصی مربوط به MEW جدید شما در صفحه بعدی نمایش داده می­شود. این رمز شخصی را می­توانید برای دسترسی به کیف پول خود استفاده کنید.

به همین دلیل، شما باید آن را در جای امن نگهداری کنید. به یاد داشته باشید، هر کسی که رمز شخصی شما را داشته باشید می­تواند وارد کیف پول شما شده و ارزهای شما را سرقت کند.

من توصیه می­کنم که رمز شخصی خود را روی یک تکه کاغذ چاپ کنید (در زیر نشان داده شده است). این پرینت شامل جزئیات رمز شخصی و همچنین یک بارکد است که می­تواند برای دسترسی به کیف پول MEW شما از آن استفاده شود.

پس از اینکه رمز شخصی خود را با خیال راحت ذخیره کردید، می­توانید با کلیک بر روی دکمه Save Your Address، آدرس عمومی کیف پول خود را بررسی کنید.

myetherwallet-review-10.jpg

myetherwallet-review-11.jpg

مرحله 5

سرانجام، پس از کلیک بر روی دکمه "Save your address"، می­توانید آدرس کیف پول عمومی خود را مشاهده کنید. سپس از شما خواسته می­شود "How would you like to access your wallet?"

همانطور که در تصویر زیر می­بینید، سایت MyEtherWallet.com راه های مختلفی برای دسترسی به کیف پول برای شما فراهم می­کند. ما قبلا در این راهنما بسیاری از این گزینه­ها را توضیح دادیم.

در این مثال، با استفاده از فایل Keystore، دسترسی به کیف پول را ایجاد می­کنیم.

پس از انتخاب گزینه " Keystore/JSON File"، از شما خواسته می­شود که " Select wallet file…" را انتخاب کنید. هنگامی که شما بر روی دکمه « Select wallet file…» کلیک می­کنید، یک پنجره باز می­شود که به شما اجازه می دهد فایل KeyStore را از مکانی که ذخیره کرده­اید، انتخاب کنید.

myetherwallet-review-12.jpg

از آنجا که فایل KeyStore چیزی جز یک رمز شخصی محافظت شده با رمز عبور نیست، از شما همان کلمه عبوری که در مرحله 2 برای باز کردن فایل KeyStore مورد استفاده قرار دادید، خواسته می­شود. تصویر زیر را ببینید.

myetherwallet-review-13.jpg

پس از انجام کلیه مراحل فوق، شما به کیف پول خود دسترسی خواهید داشت.

به همین سادگی کیف پول Ether شما راه اندازی می­شود.

سخنان پایانی

از آنجا که کیف پول MyEther مورد بررسی کامل گرفت. اکنون شما می­توانید ببینید که چرا کیف پول Ether یکی از محبوب ترین کیف پول­های Ethereum موجود است. استفاده از آن فوق­العاده آسان بوده و مجوز ذخیره سازی Ethereum و همچنین توکن­های ERC-20 که برای سرمایه گذاری ICO مهم است، را صادر می­کند.

شما برای مقایسه با کیف پول­های دیگر باید درک دقیقی از جوانب مثبت و منفی MyEther داشته باشید. اکنون می­توانید تصمیم بگیرید کدام کیف پول برای شما مناسب­تر است.

اگر تصمیم به استفاده از کیف پول MyEther دارید، می-توانید با استفاده از فرایند گام به گام در این راهنمای به سرعت کیف پول خود را ایجاد کنید.

مهم نیست کدام کیف پول را استفاده می­کنید، شما همیشه باید رمز شخصی خود را امن نگه دارید. اگر رمز شخصی شما دزدیده شده یا از دست رفته باشد، در معرض خطر از دست دادن تمام دارایی دیجیتال خود هستید!

بنابراین، آیا MyEther امن است؟ این کیف پول و انواع دیگر آن به اندازه­ای که می­خواهید امن هستند. MEW امنیت خوبی را ارائه می­دهد، اما امنیت رمز شخصی شما برعهده خودتان می­باشد.

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، من فکر می­کنم کیف پول MyEther یکی از بهترین کیف پول­های Ethereum موجود است. اما، نظر شما چیست؟ آیا شما کیف پول MEW خود را می­سازید؟