آکادمی

شنبه, 22 خرداد 1400 03:44

بیت کوین رایگان

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیت کوین رایگان! آیا حقیقت دارد یا خیر؟

خیلی ها در پی به دست آوردن بیت کوین رایگان و روش های به دست آوردن آن هستند. و یا برخی افراد می گویند که ما بیت کوین رایگان به دست آورده ایم لکن چگونه باید آن را برداشت نماییم؟!

به روشنی و وضوح باید بیان کنیم که چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد و اگر تصور می کنید که با یک مقدار فعالیت در روز، می توانید به بیت کوین رایگان دست یابید، این یک رویاپردازی بیش نیست. اما به چه شکل، سایت ها و افراد سودجو از کاربران خود برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند و هیچگونه پرداختی به آن ها نخواهند داشت؟

1. اولین دسته ای که وجود دارند و به شکلی جدی نیز خیلی از ما ایرانی ها نسبت به دیگر افراد در دنیا، درگیر آن ها می شویم، فعالیت های زیر مجموعه ای هستند یعنی این سایت ها با ارائه ی برنامه هایی از خود که اگر شما برفرض، این تعداد زیرمجموعه بیاورید، می توانید مقدار بیت کوین بیشتری را دریافت نمایید و شما به دنبال زیر مجموعه گرفتن و مواردی که CryptoTab BROWSER نیز یکی از قوی ترین آن ها بوده که تقریبا هیچکس نیز آنچنان از آن چیزی به دست نیاورده و یا اگر چیزی به دست آورده، مقداری بسیار ناچیز بوده است یعنی در مجموع این فعالیت های زیر مجموعه گیری از ابتدا تا آخر، بیش تر به نفع و سود آن وب سایت و مجموعه می باشد و چیزی به ما نمی رسد.

2. دسته ی دیگر به این شکل است که می گوید که مثلا یک سری از تبلیغات ما را مشاهده کرده و در ازای آن بیت کوین دریافت کنید که این نیز به واقع اصلا منطقی به نظر نمی رسد.

یک سری که فقط تقاضای زیر مجموعه گیری دارند یعنی می خواهند فردی را به مجموعه ی خود اضافه کنند ولی به واقع این هم اصلا منطقی به نظر نمی رسد. و خیلی موارد از این دسته که روز به روز بیش تر می شوند و کاربران خود را به دام می اندازند. باهوش باشید، چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد. و باید بیت کوینی که با چنین قیمت بالایی در بازار موجود است، برای به دست آوردنش روش های درست، اصولی و منطقی را یاد بگیرید و نه روش های میان بر و نادرست. پس تصور به دست آوردن حتی مقداری اندک از بیت کوین به شکل رایگان کاملا اشتباه است و حتی برای استخراج آن نیز با موبایل و کامپیوترهای خانگی نمی توانید بیت کوین استخراج کنید.

پس روش های درست و اصولی را یاد بگیرید و با اصول و منطق به کسب درآمد از دنیای ارزهای دیجیتال بپردازید.