آکادمی

پنج شنبه, 07 بهمن 1400 04:56

راهنمای نصب افزونه کروم Tronlink

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

برای استفاده از SocialSwap نیاز به والت ترون لینک دارید. در این مطلب نحوه نصب و شروع استفاده از ترون لینک برای گوگل کروم را بررسی می‌کنیم.

دانلود افزونه

TRONLINK
Chrome Extension

نصب افزونه ترون لینک برای گوگل کروم

وقتی افزونه زیر به شما پیشنهاد شد، Add را انتخاب کنید.

حالا Add extension را انتخاب کنید تا گوگل کروم افزونه را نصب کند. پس از نصب، افزونه را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده می‌کنید.

استفاده از افزونه ترون لینک

پس از اولین کلیک روی آیکن ترون لینک در گوشه سمت راست بالای صفحه، باید پسوردتان را انتخاب کرده و برای ادامه Continue را انتخاب کنید.

اگر قبلاً والت ترون لینک داشته اید، می‌توانید در صفحه بعد آن را وارد کنید. در غیر این صورت باید یک والت جدید بسازید.

حالا باید نام اکانت جدیدتان را مشخص کنید.

در صفحه بعد 12 کلمه مشاهده می‌کنید. این 12 کلمه برای مواقعی که اطلاعات لاگین به والت ترون لینک را فراموش می‌کنید، مورد نیاز هستند. با این 12 کلمه می‌توانید والت را بازیابی کرده و به موجودی خودتان دسترسی پیدا کنید. این کلمات را یادداشت کرده و در محلی امن ذخیره کنید (ذخیره کردن عبارت 12 کلمه ای روی کامپیوتر توصیه نمی شود).

پس از انتخاب Continue، باید عبارت‌های 12 کلمه ای ذکر شده را کلمه به کلمه و به همان ترتیبی که قبلاً نوشته بودید وارد کنید. بعد دوباره روی Continue کلیک کنید.

به این ترتیب افزونه کروم ترون لینک شما نصب شد.

حالا والت شما نصب شد اما هنوز فعال نیست. برای فعال شدن والت باید مقداری TRX به آن واریز کنید، برای پیدا کردن آدرس والت، از دکمه کپی (دایره قرمز) استفاده کنید. وقتی مقداری TRX به والت شما واریز شود، اکانتتان فعال خواهد شد.

وقتی با SocialSwap کار می‌کنید، حتماً یکسری تراکنش در قرارداد هوشمند اجرا خواهید کرد. از آنجایی که همه تراکنش‌ها در بلاک چین ترون کمی هزینه دارند، توصیه می‌شود که حدود 500 توکن TRX داشته باشید. برای فعال کردن حساب، یکی دو توکن TRX کافیست اما برای کار کردن بیشتر در SocialSwap و درآمد کسب کردن نیاز به TRX بیشتری دارید. اگر 500 توکن داشته باشید، می‌توانید در امنیت کامل تراکنش‌های زیادی انجام دهید.