آکادمی

چهارشنبه, 02 -2666 22:22

آموزش کار با صرافی بایننس Binance

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)


درباره  Binance

در حال حاضر بازار تبادل ارز های دیجیتال با انواع گوناگونی از گزینه ها رو به رو است بنابراین انتخاب یک سایت مناسب برای معاملات یا یک پلتفرم مناسب مخصوص تجارت سبب سردرگمی کاربران ارزهای دیجیتال شده است.

سایت  binance  یک سایت معروف مخصوص تبادل ارزهای دیجیتال است که کار خود را در چین آغاز کرد . اما اخیرا دفتر مرکزی خود را به جزیره مالت در اتحادیه اروپا تغییر داده است .  binance  به خاطر معاملات ارز به ارز خود مشهور است . با وجود اینکه این شرکت هنوز در این بازر نسبتا جدید است اما توانسته محبوبیت زیادی را به دلیل تعداد چشمگیر سکه های پشتیبانی شده ، نگرش حرفه ای ، مدیر عاملی محبوب و همچنین کارمزد های معاملاتی کم ، به دست آورد.

در این مقاله ما تلاش خواهیم کرد که همه چیز را درباره  binance  از جمله نحوه کار کردن با آن ، سکه های پشتیبانی شده برای معاملات ، کارمزد ها ، محدودیت های معاملاتی ، جنبه های امنیتی و پشتیبانی مشتریان برای شما شرح دهیم...
Binance Website

Binance  چگونه کار می کند ؟

کسانی که برای اولین بار از binance  بازدید می کنند به سرعت متوجه خواهند شد که این پلتفرم برای تجارت دو گزینه پایه و پیشرفته را در اختیار کاربر قرار می دهد  اما هر دو گزینه برای استفاده تازه کاران در دنیای ارز دیجیتال کار آسانی نیست. با این حال ، هر کسی با پیش زمینه در ارز های دیجیتال و با کمی دانش در مورد نحوه کار با سایت های مبادلاتی قادر به استفاده از این پلتفرم و خدمات مختلف آن است .

تفاوت اصلی بین نسخه پایه و پیشرفته در این است که نسخه پیشرفته یک تحلیل فنی عمیقی را در مورد ارزش ارز های دیجیتال در طول زمان ارائه می دهد . اما در نسخه پایه چندین نمودار و چارت برای جفت های تجاری ، سفارش ها و تاریخچه تجارت ها ارائه شده است .

نسخه پایه به سادگی طراحی شده و به خوبی ارائه شده است است . تمام اطلاعاتی که شما نیاز دارید به همراه قیمت در سمت چپ صفحه نشان داده شده است . نمودار ها در مرکز سایت و تاریخ تجارت ها در سمت راست ارائه شده است بنابراین شما به راحتی می توانید از آخرین قیمت های تجاری مطلع شوید.

Binance Trading View

نسخه پیشرفته نمودار های بزرگتری را ارائه می دهد و آخرین قیمت های معاملاتی در سمت راست و گزینه خرید و فروش در زیر نمودار ها نمایش داده شده است و همچنین تم نسخه پیشرفته سیاه است  و نسخه پایه سفید است .

Advanced View

نحوه ثبت نام و وارد شدن در  binance

برای استفاده از بازار تبادلات ، کاربران ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنند فرایند پشت این مراحل نسبتا ساده و مستقیم است و در سطح 1 نیاز به تایید حساب خود ندارید اما حد مجاز معاملات روزانه 2  BTC  است در سطح 2 که حد مجاز معاملات تا 100  BTC  است ، شما نیاز به آپلود یک  photo ID  دارید و باید صبر کنید تا سایت شما را تایید کند .

زمان تایید حساب کاربری شما می تواند بسته به اینکه کارکنان پشتیبانی سایت چه قدر مشغول هستند ، متفاوت  باشد بنابراین اگر قصد تبادل با مبالغ بالایی را دارید قبل از سپردن و معامله از تایید شدن حساب کاربری خود مطمئن شوید . اما در ابتدای کار نیازی به تغییر اکانت خود به سطح 2 ندارید و می توانید به راحتی حساب کاربری خود را در  binance  فعال کنید و با انواع ارز های دیجیتال به معامله بپردازید اما پیشنهاد ما به شما مبادله با بیت کوین و اتریوم است.

ID Verification

برای تامین اعتبار حساب خود از لینک  funds> deposits/withdrawals  در بالای سایت دیدن کنید و نوع پولی را که می خواهید بفرستید پیدا کنید سپس روی دکمه  (( deposit ))  کلیک کنید و آدرس کیف پول خود را وارد نمایید . پس از آن می توانید پول خود را برای یک مبادله ارسال کنید تا مبادله در پلتفرم آغاز شود بسته به نوع ارز دیجیتال شما زمان های مختلفی برای انجام مبادله وجود دارد که این مدت زمان وابسته به بلاک چین آن ارز است بعضی از ارز ها مانند اتریوم سریعتر از بیت کوین انجام می شوند.

Binance Wallets

اکنون که حساب شما تامین مالی می شود می توانید به راحتی تجارت ، مبادله و سرمایه گذاری در ارز های مختلف دیجیتال را شروع کنید .  binance  گزینه های زیادی را ارائه می دهد زیرا از تمام ارز های عمده پشتیبانی می کند و همچنین لیست های  ICO  متعدد و توکن های مربوط به آن را نیز پشتیبانی می کند .

نحوه  خرید و فروش  در  binance

معامله در  binance  نسبتا مستقیم است برای شروع مطمئن شوید که اعتبار حساب خود را تامین کرده اید – گزینه های مختلفی برای جفت های معاملاتی در  ETH , BTC, BNB  و  USDT  وجود دارد . پس از افزایش اعتبار خود در منوی سمت چپ بالای صفحه نسخه پایه یا پیشرفته را انتخاب کنید تا صفحه تبادل برای شما بارگذاری شود در اینجا ما از نسخه پایه استفاده خواهیم کرد.

Binance Trading View

در سمت راست ، روی صفحه نمایش گزینه ای از  BTC,ETH ,BNB  و یا  USDT  را انتخاب کنید . سپس پول مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید شما همچنین می توانید ارز مورد نظر خود را جستجو کنید یا با کلیک کردن روی ستاره در کنار هر ارز یک لیست از ارز های مورد علاقه خود را ایجاد  کنید .

Choose currency to buy

هنگامی که ارز مورد نظرتان بارگیری شد ، ستون قرمز رنگ سمت چپ حاوی قیمت هایی است که مردم مایل به فروش آن هستند و در پایین همان ستون و به رنگ سبز قیمت هایی که مردم مایل به خرید آن هستند وجود دارد . اکنون برای قرار دادن سفارش خرید خود از گزینه مرکزی زیر نمودارها استفاده کنید 
Buy and Sell Prices
، در سمت راست جعبه سبز رنگی را مشاهده می کنید شما می توانید به طور دستی مقدار مبلغ مورد نظری را که می خواهید پرداخت کنید وارد نمایید اما بهترین راه این است که بر روی عددی در ستون سمت چپ کلیک کنید و سپس مبلغ پرداختی خود را وارد نمایید یا بر روی گزینه های 25 % ،  50 % ، 75% و 100 % کلیک کنید
Buy Order

سفارش شما تا زمانی که تکمیل نشود در قسمت  open orders  نمایش داده خواهد شد در این حین ارز جدید شما در منوی  deposits / withdrawals  موجود است که می توانید آن را به کیف پول خود بفرستید.

سکه های پشتیبانی شده

 Binance  به دلیل پشتیبانی از طیف گسترده ای از سکه ها مورد توجه قرار گرفته است . معامله گران می توانند از پلتفرم برای ارز های مختلف دیجیتالی استفاده کنند همانطور که قبلا ذکر شده است binance  از توکن های متعدد  ICO  نیز پشتیبانی می کند به همین دلیل معامله گران می توانند از این پلتفرم برای تجارت این توکن ها به منظور سود بیشتر استفاده کنند.

Binance  در حال حاضر برای اضافه کردن سکه ها و توکن های جدیدی از  ICO  تلاش های زیادی می کند و بسیار سریع آن ها را به لیست خود اضافه می کند این بدین معنی است که شما می توانید آن ها را ارزان خرید کنید و سود بیشتری ببرید . در حال حاضر binance  جفت های تجاری را در  BTC, BNB, ETH و  USDT  ارائه می دهد.

Binance Markets

Binance ICO    و سکه  BNB

 یکی دیگر از چیز هایی که باید توجه داشته باشید  binance coin  است . از سکه  binance  می توان برای پرداخت کارمزد ها استفاده کرد و همچنین یکی از ابزار ها برای هدف آینده ی آن ها  یعنی ایجاد یک سیستم معاملات غیر متمرکز است جایی که سکه  binance  می تواند یکی از ارز های پایه شود. به نظر می رسد خرید سکه  binance  سرمایه گذاری خوبی برای آینده ارز های دیجیتال است.

سایت  binance  برنامه ای را در نظر دارد که هر سه ماه با استفاده از سود خود یک بخش از سکه ها را خرید می کند و سپس آن ها را نابود می کند با این کار میزان عرضه کاهش می یابد و سبب افزایش ارزش این سکه در بین سرمایه گذاران می شود. بدین معنا که هر سه ماه یک بار ما 20 درصد از سود خود را برای خرید  BNB  استفاده می کنیم و سپس آن ها را نابود می کنیم هنگامی که ما 50  درصد از این  BNB  ها را خریداری کنیم و آن ها را نابود کنیم یعنی 50 درصد حجم باقی مانده را که معادل  100 MNBNB  است در معاملات باقی می گذاریم.
Binance BNB Coin

کارمزد  Binance  

کارمزد  binance  برای هر معامله ای که کاربر ایجاد می کند 0.1 درصد است کسانی که پرداخت خود را از طریق توکن  binance  انتخاب می کنند می توانند 50 درصد تخفیف برای کارمزد معاملات خود بگیرند که این یک خبر بسیار خوب برای کاربران است و در حال حاضر این سایت یکی از سایت ها با کمترین کارمزد است.

هزینه برداشت برای هر ارز دیجیتال متفاوت است برای مثال 0.0005 برای برداشت بیت کوین هزینه می شود و برای اتریوم هزینه 0.005 است در جدول زیر چند مثال در مورد کارمزد های ارز های مختلف مشاهده می کنید :

COIN

CODE

Fee

Unit

Binance Coin

BNB

1

BNB

Bitcoin

BTC

0.001

BTC

Ethereum

ETH

0.01

ETH

Litcoin

LTC

0.01

LTC

Neo

NEO

Free

NEO

Qtum

QTUM

0.01

QTUM

Status

SNT

10

SNT

Bancor

BNT

1.2

BNT

Eos

EOS

0.7

EOS

Bitcoin Cash

BCC

0.0005

BCC

Gas

GAS

Free

GAS

USDT

USDT

50

USDT

محدودیت ها

هیچ محدودیتی در تعداد سکه هایی که می توانید سپرده گذاری کنید وجود ندارد با این وجود بدون تایید حساب کاربری ، کاربران از لحاظ میزان باز پرداختشان محدود هستند . با تایید حساب کاربری سطح حساب کاربریتان به سطح 2 ارتقا می یابد بنابراین آزادی بیشتری را در هنگام استفاده از پلتفرم دارید . این فرایند تایید نیازمند اطلاعات کامل از نام ، کشور ، عکس گذرنامه شما  حتی یک عکس سلفی به همراه گذرنامه شما است.

رقابت های  binance

یک ویژگی منحصر به فرد  binance  که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد این است که آن ها به طور منظم با برخی جوایز شگقفت انگیز وارد رقابت می شوند برای مثال رقابت گذشته ی آن ها در  waves  و Tron  است . در رقابت  waves  بر اساس تعداد معاملات انجام شده به معامله گران 20000  waves  اهدا می کردند . در رقابت  Tron  به شرکت کنندگان فرصتی برای برنده شدن اتوموبیل مازاراتی و ماشین مرسدس بنز ، مک بوک ، آیپد و آیفون x  را می داد و تنها افرادی با بیشترین حجم معامله می توانند برنده این جوایز شوند.

رتبه بندی فعلی نشان می دهد که شخصی که در رتبه اول این چارت قرار گرفته است حجمی به اندازه 358  BTC  در معاملات داشته است بنابراین برای رسیدن به جایگاه اول شما باید بسیار در این زمینه قدرتمند باشید.

آیا  binance ایمن است ؟

در حالی که  binance  یکی از جدیدترین سایت ها برای مبادلات ارز های دیجیتال در بازار است که در مدت زمانی کوتاهی موفق به دستیابی سطح بالایی از اعتماد کاربران و جامعه ارزهای دیجیتال شده است وایجاد امنیت را به طور جدی مورد بررسی قرار داده است . وجود احزار هویت دو مرحله ای یک ویژگی خوب است و این پلتفرم معماری چند لایه را ارائه می دهد .

در مارچ 2018 ،  binance  مورد حمله هکران قرار گرفت

هکرها سعی داشتند یک حرکت جسورانه ای را انجام دهند که خوشبختانه توسط سیستم های خودکار از آن جلوگیری شد . برای ماه ها هکر ها توانستند اطلاعات کاربران را از طریق سایت های  phishing  جمع آوری کنند و به طور مخفیانه دسترسی  API  را بر روی اکانت های آن ها نصب کردند سپس تمام  altcoin  های قربانیان را به  BTCو  viacoin   تبدیل کردند خوشبختانه با گرفتن هکر ها هیچ کس سرمایه خود را از دست نداد به جز خود هکرها که تمام آن سرمایه به خیریه اهدا خواهد شد.

همانطور که این هک توسط وارد کردن اطلاعات در یک وب سایت تقلبی انجام گرفت ما به کاربران توصیه می کنیم که  URL  سایت binance  را همیشه بررسی کنید و یا URL  درست آن را در مرورگر خود ذخیره کنید و هیچ گاه توسط لینک هایی که از طریق تلگرام ایمیل و یا توییتر که به شما ارسال می شود وارد وب سایت  binance  نشوید.

این رویداد سبب شد که  binance  خود را در برابر حملات سایبری مقاوم و شایسته نشان دهد آن ها با استفاده از سیستم خودکار خود و همچنین پیشنهاد 250000 دلار برای کسی که بتواند در گرفتن هکرها کمک کند ، توانستند در یک اقدام سریع این موضوع را حل کنند .

پشتیبانی  binance

برای موفقیت یک وب سایت تبادل وجود یک تیم پشتیبانی عالی که بتوانند به تمام سوالات و درخواست های کاربر به موقع پاسخ دهند نیاز است. تیم پشتیبانی در  binance  بسیار مسئولیت پذیر بوده و قارد به ارائه کمک حرفه ای به معامله گران است بلیت های پشتیبانی از طریق یک فرم آنلاین در وب سایت ارائه می شوند و پاسخ ها از طریق ایمیل ارسال می شود . در حال حاضر امکان پشتیبانی از طریق تماس تلفنی مستقیم وجود ندارد. به غیر از تیم پشتیبانی ، سایت  binance  یک قسمت پاسخ به سوالات متداول در وب سایت خود قرار داده است که به کاربران کمک می کند تا با نحوه مبادله و کار با  binance  آشنا شوند .

Binance Customer Support

 

لازم به ذکر است که در  binance  پاسخگویی به کندی صورت می گیرد که به دلیل بالا بودن تعداد مبادلات و همچنین حجم کاربران این روند کندی در پاسخگویی امری طبیعی است . در سال گذشته حجم مبادلات به میزان انفجاری افزایش یافته است و شرکت به راحتی قادر به پاسخگویی به تمام این تقاضا ها نیست و همچنین تیم پشتیبانی برای مبادلات باید به صورت کاملا حرفه ای آموزش ببینند بر خلاف دیگر شرکت های سنتی که تیم پشتیبانی به یک آموزش حرفه ای نیاز ندارند .

کاربران باید در هنگام تبادل آدرس کیف پول خود را دو بار بررسی کنند و از مقدار درست ارز دیجیتالی که می خواهند  با آن به مبادله بپردازند مطمئن شوند . بزرگترین اشتباهی که کاربران انجام می دهند اشتباه وارد کردن آدرس کیف پول است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید یک مبلغ بسیار زیاد را مبادله کنید ابتدا برای امتحان با یک مبلغ کم به تبادل بپردازید این کار ممکن است سبب افزایش کارمزد شما شود اما باعث می شود که شما با اطمینان خاطر به معامله بپردازید.

نکته دیگر اینکه اگر می خواهید با پشتیبانی تماس بگیرید اطلاعات کافی را در اختیار آن ها قرار دهید تا مشکل شما در اولین پاسخگویی رفع شود این اطلاعات باید شامل آدرس دقیق کیف پول و زمان انجام معامله باشد.

تغییر مکان به مالت

در ماه مارس سال 2018 روزنامه ژاپنی به نام  Nikkei  گزارش داد که  binance  در ژاپن در معرض فروش قرار گرفته است و به قوانین رسمی خود عمل نکرده است این خبر باعث ایجاد آشفتگی در بازار شد. پس  binance  یک اعلامیه رسمی ارائه داد که قرار است مرکز عملیاتی خود را به جزیره مالت در اروپا تغییر دهد و اظهار داشت:

پس از بررسی چندین مکان مختلف شرکت تصمیم به سرمایه گذاری در کشور های اروپایی کرده است ما دلیل این تصمیم را ثبات قوانین بلاک چین در اروپا می دانیم.

این یک خبر خوب برای این شرکت است و حتی  binance  یک پیام حاوی خوش آمد گویی از نخست وزیر مالت دریافت کرد  binance  همچنین اعلام کرد که هدف آن ها ارائه معاملات با پول های کاغذی نیز است و به همین دلیل با بانک های مالت وارد مذاکره شده اند.این اتفاق بدین معناست که آن ها می توانند یک تبادل مستقیم بین پول های کاغذی و ارز های دیجیتال را در آینده نزدیک ایجاد کنند .

خبر خوب دیگر در مورد  binance  این است که اعتبار آن ها در این صنعت همچنان در  حال افزایش است .

راه اندازی یک سیستم مبادله غیر متمرکز

اخبار بیشتری در مورد  binance  وجود دارد که یک خبر خوب برای دارندگان  BNB است زیرا  binance  قصد دارد که سیستم مبادلات غیر متمرکز خود  ( DEX)  را راه اندازی کند :

پس از تحقیق گسترده در مورد چارچوب مبادلات غیر متمرکز و تجزیه و تحلیل آن ها  ما معتقدیم که می توانیم بهبود قابل توجهی را در زمینه افزایش سطح تجربه تجاری کاربران   binance  فراهم کنیم ، مبادلات متمرکز و غیر متمرکز در آینده مکمل یک دیگرند و با هم وابستگی متقابل دارند .

این اتفاقات خبر هایی مثبت برای  binance  است زیرا آن ها قصد دارند که به شماره یک جدول بهترین وب سایت ها برای تبادلات تبدیل شوند .

نتیجه

در حال حاضر موتور تبادلات قادر به پردازش حدود 1.4 میلیون سفارش در ثانیه است و از این رو یکی از سریع ترین سایت های مبادلات موجود در بازار است علاوه بر این این سیستم بر روی انواع گوناگونی از دستگاه ها مانند اندروید ، وب ،  wechat  و  HTML 5  در دسترس است . و از چند زبان دنیا پشتیبانی می کند که شامل زبان چینی ، انگلیسی ، کره ای و ژاپنی می شود .

بر اساس آنچه تاکنون گفته شده است  binance  بدون شک یکی از معروف ترین وب سایت ها برای مبادلات ارز دیجیتال با کارمزدی عالی و تعداد بسیار زیاد سکه های پشتیبانی شده است. اما همیشه به نکات امنیتی توجه کنید و اقدامات احتیاطی لازم مانند : استفاده از یک گذر واژه منحصر به فرد برای ثبت نام ، فعال کرن احزار هویت دو مرحله ای را انجام دهید و به یا داشته باشید که ارزهایتان را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید.