آکادمی

یکشنبه, 30 بهمن 776 13:17

آموزش راه اندازی KeepKey

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

قبل از استفاده از KeepKey خود، باید دستگاه خود را آپدیت و راه انداری اولیه نمایید. کلمه عبور شخصی شا در این مرحله ایجاد می­گردد. مطمعن شوید که متن بازیابی خود را یادداشت کرده و آن را در جایی امن نگه دارید.

نیازمندی­ها:

  • KeepKey
  • کابل USB (همراه دستگاه ارائه شده)
  • کامپیوتر
  • آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم
  • کارت بازیابی شما (همراه دستگاه ارائه شده)
  • خودکار برای یادداشت کردن متن بازیابی

مرحله 1:

دانلود و نصب نرم افزار KeepKey از فروشگاه کروم
keepkey-client-1024x573.png

مرحله 2:

با استفاده از کابل USB دستگاه KeepKey خود را به کامپیوتر متصل نمایید.

مرحله 3:

کروم را باز کرده و نرم افزار KeepKey را پیدار کنید (نکته: شما می­توانید نرم افزارهای کروم را با نوشتن آدرس “chrome://apps/” دریافت کنید)

مرحله 4:

مطابق دستوالعمل برای آپدیت سیستم عامل و بوت لودر دستگاه خود اقدام نمایید.

مرحله 5: دکمه “Initialize KeepKey” را انتخاب کنید.
initialize-246x300.png

مرحله 6:

یک نام برای دستگاه KeepKey خود انتخاب کنید (قابل تغییر می­باشد). این نام گذاری به شما در شناسایی KeepKey خود هنگامی که چندین دستگاه را در اختار دارید، کمک می­کند
label-246x300.png

مرحله 7:

یک پین شامل 9-1 حرف انتخاب کنید. (نکته: پیشنهاد می­شود طول پین حداقل 6 حرف باشد) شما یک صفحه کلید خاص با ترتیب حروف غیرمتعارف را روی صفحه مشاهده خواهید کرد. عددی را که می­خواهید انتخاب کنید سپس روی قسمت مربوطه در نرم افزار کروم KeepKey کلیک کنید.  

با این مکانیزم ورود اعداد به  KeepKeyکامپیوتر متصل هرگز نمی­تواند متوجه پین شما شود. در ابتدا ممکن است گیج کننده به نظر برسد اما با این مکانیزم ورود پین، شما می­توانید بدون استرس از اینکه اطلاعات شما لو برود از KeepKey روی کامپیوترهای نامطمعن نیز استفاده کنید.
pin-254x300.png

مرحله 8:

پین خود را برای تایید تکرار کنید. (نکته: در این مرحله نیز صفحه کلید مانند قبل غیرمنظم می­باشد و شما باید پین انتخابی خود را در نرم افزار KeepKey وارد کنید) 
KeepKey-Large.jpg

مرحله 9:

جمله بازیابی 12 کلمه­ای که روی صفحه نمایش داده شده است را یادداشت نمایید. این عبارت بعنوان نسخه پشتیبان دستگاه شما در نظر گرفته می­شود و شما می­توانید از آن برای بازیابی دارایی­ های خود در صورت عدم دسترسی به KeepKey استفاده کنید. هنگام یادداشت این عبارت به دقت توجه کنید تا تمامی حروف به درستی نوشته شود. این عبارت فقط یکبار نمایش داده می­شود. بنابراین خیلی مهم است که شما حروف را به ترتیب و درست یادداشت کرده باشید.   

این عبارت بازیابی را در مکانی امن نگه دارید. برای بازیابی حساب دارایی­ ها و رمز عبور شخصی در صورت دزدیده شدن KeepKey به آن نیاز دارید. هر شخصی که به عبارت بازیابی شمات دسترسی داشته باشد، می­تواند به دارایی­های شما نیز دسترسی داشته باشد.

confirm-recovery-sentence-768x473.png

KeepKey شما هم اکنون راه اندازی شده است.