کیف پول ها

جمعه, 22 فروردين 1399 10:57

آموزش نصب و استفاده از کیف پول Coinomi

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

یکی از محبوبترین کیف پول های رایگان والت کوین اومی  Coinomi است که از رمزارزهای زیادی پشتیبانی می کند و روی تمام پلتفرم های رایج مانند سیستم هایAndroid ، Windows, Mac , Linux, iOS   قابل نصب است.  استفاده از این کیف پول بسیار ساده است اما پیشنهاد می شود برای مبالغ اندک از این کیف پول استفاده کنید و برای مبالغ بالا حتما از کیف پول های سخت افزاری استفاده نمایید.

برای شروع ابتدا به سایت Coinomi.com وارد شوید و برای دانلود کیف پول آنلاین روی قسمت Download کلیک نماید.

سپس با توجه به نوع پلتفرم مورد نظر یکی از موارد زیر را بر روی سیستم خود نصب کنید.

گزینه اول نصب روی گوشی های اندرویدی، گزینه دوم برای نصب روی گوشی های IOS، گزینه سوم جهت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز، گزینه چهارم جهت نصب بر روی سیستم عامل Mac، و گزینه پنجم جهت نصب بر روی سیستم عامل Linux

پس از دانلود و نصب نرم افزار یا اپلیکیشن آنرا اجرا کنید. ما در اینجا نصب بر روی گوشی های هوشمند را آموزش می دهیم.  برای ساخت کیف پول جدید از دکمه Create New Wallet  استفاده نمایید. سپس با انتخاب 24 Words کیف پول Coinomi به شما 24 عبارت معنادار انگلیسی می دهد که باید این عبارات را در جای امن و آفلاین مانند یک کاغذ یادداشت کنید  و از آن به خوبی محافظت نمایید و از دسترس دیگران دور نگه دارید. این عبارات در صورت از دست رفتن دسترسی به ولت Coinomi مانند فرمت شدن گوشی یا پاک شدن اپلیکیشن باعث بازیابی حساب شما و ارزهای دیجیتال شما خواهد شد.

 

در مرحله بعدی کیف پول از شما می خواهد تا 24 عبارات یادداشت شده را به ترتیب در اپلیکیشن وارد کنید تا از صحت آن ها مطمئن گردد. و در مرحله آخر از شما می خواهد برای امنیت بیشتر یک رمزعبور برای ولت خود انتخاب کنید.

حالا می توانید ارزهای دیجیتال مورد نظرتان را در ولت اضافه کنید و به دریافت، ارسال و مدیریت آن بپردازید. در قسمت Overview می توانید مدیریت تمام ارزهای دیجیتال موجود در ولت بپردازید. مجموع ارزش همه ارزهای دیجیتال، و مدیریت هر ارز دیجیتال موجود در لیست کیف پولتان را ببینید

 و با زدن دکمه + در پایین اپلیکیشن ارزهای دیجیتال دیگری را به داشبورد اضافه کنید.

با کلیک بر روی هر ارز دیجیتال می توانید میزان موجودی آن رمزارز، آدرس ولت آن رمزارز و ارسال آن رمزارز به یک ولت دیگر را انجام دهید.

Recieve :  از این منو می توانید آدرس کیف پول آن رمزارز و کد QR آن را مشاهده کنید و برای شخص یا شرکتی که می خواهد برای شما ارز دیجیتال مورد نظر را ارسال کند بفرستید. بطور مثال در تصویر زیر آدرس ولت بیت کوین این ولت با bc1q شروع شده و با su8kj تمام می شود.دقت کنید که این آدرس را توسط دکمه Copy در ولت کپی نمایید و خودتان آن را تایپ نکنید چون بسیار حساس هستند و آدرس ولت شما بایستی دقیقا درست ارسال شود.

بارکد مربعی شکل یا QRCode کنار آدرس ولت نیز جهت ارسال هایی است که قرار است با یک گوشی تلفن همراه دیگر که در نزدیکی شما قراردادرد استفاده می شود و فرستنده بجای تایپ آدرس ولت آن QRCode را اسکن خواهد کرد

 

Balance : از این منوی می توانید موجود آن ارز دیجیتال در ولت خود را مشاهده کنید و همچنین تاریخچه تراکنش های آن ارز دیجیتال در کیف پولتان را نیز مشاهده کنید. مثلا در تصویر زیر موجودی رمزارز بیت کوین BTC معادل 0.0316 واحد است  و تاریخچه تراکنش های بیت کوین آن ولت نیز در پایین این قسمت نمایش داده می شود.

 Send : از این منو می توانید برای ارسال ارز دیجیتال خود به یک کیف پول دیگر استفاده کنید

در قسمت Pay to  باید آدرس کیف پول یا ولت گیرنده را وارد کنید و در قسمت Amount  بایستی مقدار ارز دیجیتال مورد نظر را وارد کنید مثلا در اینجا معادل 0.03 بیت کوین وارد شده است و سپس دکمه Send را بزنید تا ارز دیجیتال ارسال شود.

همچنین با کلیک بر روی هر تراکنش جزئیات کامل آن تراکنش را نیز مشاهده خواهید کرد.

 

این مقاله صرفا ترجمه از سایت اصلی بوده و ارزمدرن در نگارش محتوای آن نقشی ندارد.