سه شنبه, 03 -2667 09:29

خرید آمیسگو OMG

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

OMG ) OmiseGo ) چیست؟ 

مخفف ارزدیجیتال ( Omisego ( omg ممکن است در ابتدا خنده دار به نظر برسد اما شرکت پشت سر آن مطمئنا شوخی نیست . گروهی که ارز OMG را  ایجاد کرده اند قصد دارند تا  با یک انقلاب مالی  بزرگ ، جنوب شرق آسیا را متحول کنند . با برهم زدن موسسه های مالی به وجود آمده در این منطقه آنها می خواهند سهم بازار ارز دراین منطقه را با پلتفرم اختصاصی خود و همچنین مبادلات غیر متمرکز از آن خود کنند.

بخش تایلندی سوپر استار جهانی  Mc Donalds   درحال حاضر ارزش OMG را درک می کند و اعلام کرده است که می خواهد از این ارز بعنوان یک روش پرداخت استفاده کند . MCdonalds در تایلند   به تنهایی 240 شعبه دارد و این غیر ممکن است که آن ها تنها شرکتی بشوند که در آینده از OMG بعنوان یک روش پرداخت استفاده می کنند و مطمئنا شرکت های بسیار زیاد دیگری نیز در آینده از این ارز استفاده  می کنند .

شرکت Omisego  در سال 2013 در بانکوک تایلند فعالیت خود را آغاز کرد . شرکت Omise خدمات پرداخت برای افراد و شرکت های تجاری را در سراسر آسیا ارائه می دهد . در حال حاضر شرکت Omise  دارای بیش از 130 کارمند در تایلند ، اندونزی ، ژاپن و سنگاپور است .

هدف آنها از ابتدا کاهش پیچیدگی های مبادلات مالی  از یک کشور به کشور دیگر در آسیای جنوب شرقی بوده است . پلتفرم Omisego هیچ تاریخ انتشار رسمی ندارد ، اما جوری برنامه ریزی شده بود که به صورت آنلاین در سال 2017 اجرا شود .

 

 

unbank

 شعار شرکت Omise برای پلتفرم آنلاین خود Omisego  است .منظور آنها از این شعاراین است که شما برای مدیریت دارائی هایتان نیاز به یک حساب بانکی یا موسسه مالی ندارید می توانید پول های خود را به صورت بین المللی ارسال کنید.

این پلتفرم بر پایه بلاکچین اتریوم  و دارای کیف پول الکترونیکی است برای شروع استفاده از این پلتفرم تنها کافی است یک کیف پول Omisego داشته باشید که باعث می شود شما معنای واقعی یک حساب بانکی را متوجه شوید.

در مقابل Ripple ، ارز Omisego است که  قرار است هدف افراد و شرکت های تجاری قرار بگیرد . آن ها می خواهند مرزهای مالی را که بسیاری از این مراکز با آن مواجه هستند را از بین ببرند.

روند ارسال پول در مرزهای جنوب شرقی آسیا در حال حاضر به شدت ناکارآمد است . به دلیل فقدان پیروی کردن از استانداردها ، ارسال پول بسیار کند و گران و غیر قابل اعتماد است و سیستم فوق العاده پیچیده است ، زیرا تعداد زیادی بانک در هر کشور وجود دارد که هرکدام از یک فرایند متفاوتی برای معاملات مالی خود استفاده می کنند.  

پلتفرم غیر متمرکز Omise قصد دارد یک روش یکنواخت را که از طریق آن همه خدمات مالی و معاملات صورت گیرد راه اندازی کند هرچه قدر که موسسات مالی بیشتری به مبادله Omisego بپردازند شبکه ارزشمند تر خواهد شد . هدف Omisgo تنها راه اندازی یک روش یکنواخت برای انجام خدمات مالی نیست بلکه همچنین می خواهد به بانک های آسیا کمک کند . این بانک ها به خدمات مالی پایه و اساسی دسترسی ندارند و اغلب از پول نقد برای پرداخت ها استفاده می کنند علاوه براین بانکداری ها به اقتصاد آنلاین بین المللی که به طور مداوم در حال رشد است ، دسترسی ندارند با توجه به اینکه کیف پول Omisgo بر روی موبایل ها است و حقیقت اینکه مردم درآسیای جنوب شرقی به تلفن همراه بیشتر از بانک ها دسترسی دارند باعث می شوند که این پلتفرم پتانسیل لازم برای توسعه را داشته باشد.


تیم OMG

مدیر عامل و بنیان گذار این شرکت Jun Hasegawa است که بیش از 16 سال برای Google  کار کرده است . همچنین Donnie Harinsut یکی دیگر از بنیان گذاران Omise می باشد . Luke Cheng  مدیر ارشد مالی شرکت پیش از پیوستن به پروژه Omise  برای Barclays و Groupon کارکرده است . این تیم تا کنون قادر به ساخت یک ارائه کننده پرداخت مالی با بیش از 130 کارمند است که در 4 کشور گسترش یافته است .

در مورد پلتفرم Omisgo  تیم مشاوران یک رمزگذاری پیچیده را توصیه می کنند. ویتالیک بوترین بنیان گذار اتریوم و یک فرد مشهور در Blockchain یکی از مشاوران اصلی شرکت Omise است . یکی دیگر از اعضا  Joseph Poon که خالق Lightening Network است درآخر Rogerver اولین سرمایه گذار و شخصیت اصلی در ارز بیت کوین و مدیر عامل سایت Bitcoin.com است.

اگر چه شرکت Omise مدت هاست که در حال فعالیت است اما پلتفرم Omisego و کیف پول الکترونیکی آن هنوز وجود ندارد . بازارسرمایه فعلی آن چیزی حدود 1 میلیارد دلار است 


U5du8zQFsAsCYzv95g25j5JGaiyTMLV_1680x8400.png

نتیجه گیری

درست است که یک بازار برای محصولات آنها وجود دارد و راه حل های متعددی را برای برخی مسائل سیستم مالی فعلی در آسیای جنوب شرقی ارائه می دهند اما هنوز هیچ پلتفرمی برای  Omisgo  وجود ندارد    

 علاوه بر این خدماتی که شرکت  Omise  می خواهد به مردم ارائه دهد بسیار زیاد است که شامل تبدیل شدن به یک مبادله غیر متمرکز برای ارزهای دیجیتال ، ارائه راه حل های پرداختی برای  کسب و کارها ، ساخت کیف پول الکترونیک و کارت نقدی مجازی ، ایجاد یک برنامه برای مدیران وفادار با اضافه کردن حقوق و دستمزدشان می شود .

به نظر می رسد که این شرکت می خواهد تمام خدمات مالی را در یک پلتفرم ادغام کند . آیا می تواند به چنین هدفی برسد ؟  Omise  در حال حاضر  FinTech Rockstar  نامیده می شود . OmisGo  قصد دارد به طور جدی به هدف خود برسد و با وجود تیم و مشاوران چشمگیری که دارد می تواند با این مشکلات دست و پنجه نرم کند و به خواسته های خود برسد .

موارد مرتبط