جمعه, 27 -2667 15:53

خرید استاتوس Status

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

Status چیست؟

Status را را "ابزار کشف Ethereum" می نامند.

شما می­توانید Status را به عنوان سیستم عامل تلفن همراه ساخته شده برای Ethereum در نظر بگیرید. Status دستگاه تلفن همراه شما را بعنوان یک نود در شبکه Ethereum فعال می­کند. نتیجه؟ دسترسی به کل اکوسیستم Ethereum از هر جایی.

Status در جهت کاهش موانع ورود به Ethereum تلاش می­کند، به منظور دستیابی به معاملات از طریق اینترنت، پذیرش عموم مردم برای بلاک چین Ethereum نیاز است.



 

Status چه کاری انجام می­دهد؟

سازندگان Status، در تلاش هستند تا دنیای غیرمتمرکز را به زندگی جامعه وارد کنند.

Status اساساً یک پیام رسان و یک مرورگر را به وجود می­آورد که کاربران تلفن­های هوشمند روزمره می­توانند از برنامه­های غیرمتمرکزی استفاده کنند که به نام dapps شناخته می­شوند. Status برای اندروید و iOS در دسترس است.

کاربران Status می­توانند با اطمینان Ether و دیگر دارایی­های دیجیتال Ethereum را در تلفن خود ارسال، دریافت و ذخیره کنند. آنها همچنین می­توانند کاربرانی که در نزدیکی آنها هستند را پیدا کرده و با آنها به مبادله ارز، خدمات، و ایده­ های خود بپردازند.



 

Status همچنین یک پیام رسان خصوصی رمزنگاری شده دارد که به شما این امکان را می­دهد تا پرداخت­ها و قراردادهای هوشمند را به دوستان خود با استفاده از یک پروتکل شبکه­ای که به سرور متمرکز متکی نیست، از طریق چت ارسال کنید.

در ایالات متحده و در سطح جهان، افراد طرفدار نرم افزارهای پیام رسانی نسبت به شبکه­های اجتماعی بیشتر هستند. سازندگان Status با در نظر گرفتن این موضوع تمرکز خود را روی پیام­ها و چت­ها گذاشتند.

کارل بنتت، یکی از موسسان Status، در یک پست وبلاگ توضیح داد: 

مشخص شد که اگر ما بخواهیم پلتفرمی را برای کاربران در ارتباط با قراردادهای هوشمند ایجاد کنیم، باید اجتماعی باشد. انسان­ها موجودات اجتماعی هستند و Ethereum یک فناوری اجتماعی است.



 

Status یک پلت فرم متن باز است به این معنی که هر کسی می­تواند فایل dapp خود را برای دانلود بگذارد. اگر روی موبایل خود Status را داشته باشید، فوراً دسترسی به دانلود بسیاری از dapps مفید و هوشمندانه را خواهید داشت.

به عنوان مثال، شما می­توانید Ethlance را که یک بازار کار غیرمتمرکز است و به شما اجازه می­دهد بطور رایگان با ارزهای دیجیتال کارکنید، را دانلود کنید. و چون این ابزارها متن باز هستند، کاربران Status قادر خواهند بود به طور مستقیم این ابزار را مطابق با نیزاهای خود تنظیم کنند.

در حال حاضر، Status در مرحله آلفای خود است که حدود 14،000 بار در سراسر جهان دانلود شده است. نسخه بتا در حال طراحی می­باشد.

اکنون اجازه دهید درباره ارز Status صحبت کنیم. توکن شبکه Status (SNT) یک توکن مدولار است که شبکه Status را تغذیه کرده، ارزش پلت فرم را افزایش و اثرات شبکه را کنترل می­کند. SNT دارای یک ویژگی جالب است – توانایی ایجاد توکن­های جدید که توزیع یکسانی با توکن اصلی در هر شماره بلوک دارند.

 

با توجه به تیم Status:

ما معتقدان قوی فرهنگ آزمایش هستیم، و این مدل، منافع منصفانه برای پشتیبانان اولیه را بدون اعمال محدودیت­های سختگیرانه در توانایی آزمایش جدید SNT به عنوان پروژه در طول زمان، حفظ می­کند.

پلت فرم Status بسیار متنوع و قابل تنظیم است، به این معنی که در طول زمان تغییر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات جزئی بیشتر در مورد ویژگی­های Status اطلاعایه مربوط را چک نمایید.

 

تاریخچه Status

اولین بار که جهان درباره­ی ایده Status شنید، سپتامبر 2016، در DevCon2، کنفرانس سالانه برای توسعه دهندگان بلاک چین Ethereum بود. کارل بنتس و جاراد هوپ، بنیانگذاران Status، برنامه­هایی را برای مشتریان Ethereum خود ارائه کردند.   

در تاریخ 29 می 2017، Status بصورت عمومی منتشر شد. از آن به بعد، نزدیک به 14،000 نفر در سراسر جهان نسخه آلفا Status  را دریافت کرده­اند و بیش از 50،000 نفر در لیست انتظار نسخه آلفا قرار دارند.

در سال 2017، Status همکاری با هر دو آزمایشگاه Sirin و Enterprise Ethereum Alliance را اعلام کرد.     


Image result for Carl Bennetts and Jarrad Hope

تیم Status

کارل بنتس و جارد هوپ قبل از شروع به ساخت Status، همراه هم به مدت 6 سال روی  پروژه­های نرم افزاری مختلف کار می­کردند.

Status با 8 عضو اصلی، که در سنگاپور مستقر است، شروع به کار کرد.

در طول سال 2017، تیم Status به 55 عضو اصلی تقسیم شد.

در واقع تیم Status هنوز در حال رشد است. آیا علاقه مند به کار با Status هستید؟ current job openings.

رقبا و چالش ها

یک پروژه بسیار مشابه به Status یک پلتفرم به نام Toshi است که یک مرورگر متن باز برای شبکه Ethereum است. Status بعلت دارا بودن یک سیستم پیام رسانی غیرمتمرکز نسبت به Toshi برتری دارد. 

به احتمال زیاد، بزرگترین چالش برای Status در حال حاضر به دست آوردن توجه مردم است، و فقط به دنبال جلب توجه گروه کوچکی از عجایب رمزگشایی نیست. بسیاری از مردم جهان هنوز نمی­دانند که حتی بلاک چینی وجود دارد یا چرا آنها باید یک سیستم عامل تلفن همراه غیرمتمرکز داشته باشند. امیدوارم تیم ما یک برنامه بازاریابی عالی برای انتشار Status داشته باشد.

 

نتیجه

در حالی که Status هنوز هم دور از آن چیزیست که سازندگان آن تصور می­کنند، اما مطمئنا در یک مسیر روشن برای آینده­ای  موفق است.

به گفته کارل بنتتس، یکی از بنیانگذاران:

Status به طور کامل متعهد به واقع گرایی تمرکززدایی است. ما آگاه هستیم که چالش­هایی وجود دارد و کارهای زیادی باید انجام شود، اما هدف ما برای ایجاد یک جهان مبتنی بر Ethereum برای همه است. ما همچنان به سرمایه گذاری روی بلاک چین و ساخت یک انجمن متن باز قوی ادامه می­دهیم.