اخبار کریپتوکارنسی

دوشنبه, 10 -2666 18:51

پیش بینی تحلیلگران مطرح درباره قیمت بيت كوين در تاريخ ٢٥ نوامبر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پیش بینی تحلیلگران مطرح درباره قیمت بيت كوين در تاريخ ٢٥ نوامبر:
?Tim Knight:
?اگر حمایت در این محدوده از دست برود بر طبق الگوی فیبوناچی بیتکوین به 3200$ سقوط میکنید.
? Alexander Kuptsikevich:
?انتظار برای رشد بیتکوین در هاوینگ رو غیرمنطقی دونسته به این علت که رفتارهای بازار از قبل غیر قابل پیش بینی تر هستش و دلیل افت بازار رو فروش بیتکوین توسط ماینرها در اواخر سال میداند.
?Joe Perry:
?روند رو نزولی تشخیص داده و پیش بینی کرده که اگر روند صعودی شکل نگیرد و از مثلث نزولی خارج نشود ممکن از تا سال 2021 قیمت پایین تر از 10.000$ بماند.
?DLavrov:
?قیمت در یک کانال نزولی پس از حمایت در 6000$ افزایش تا محدوده 7500$ خواهد داشت ??پی نوشت:اکثر تحلیلگران حمایت مهم رو در محدوده 6000$ عنوان کردند و تا شکسته نشدن این حمایت می توان به صعود امیدوار بودامبر:
Tim Knight:
اگر حمایت در این محدوده از دست برود بر طبق الگوی فیبوناچی بیتکوین به 3200$ سقوط میکنید.
Alexander Kuptsikevich:
انتظار برای رشد بیتکوین در هاوینگ رو غیرمنطقی دونسته به این علت که رفتارهای بازار از قبل غیر قابل پیش بینی تر هستش و دلیل افت بازار رو فروش بیتکوین توسط ماینرها در اواخر سال میداند.
Joe Perry:
روند رو نزولی تشخیص داده و پیش بینی کرده که اگر روند صعودی شکل نگیرد و از مثلث نزولی خارج نشود ممکن از تا سال 2021 قیمت پایین تر از 10.000$ بماند.
DLavrov:
قیمت در یک کانال نزولی پس از حمایت در 6000$ افزایش تا محدوده 7500$ خواهد داشت ??پی نوشت:اکثر تحلیلگران حمایت مهم رو در محدوده 6000$ عنوان کردند و تا شکسته نشدن این حمایت می توان به صعود امیدوار بود