اخبار کریپتوکارنسی

پنج شنبه, 09 مرداد 1399 04:42

آیا می‌توان فقط با استفاده از بیت‌کوین مخارج زندگی را پرداخت کرد؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

هر چند به نظر می‌رسد که نیویورک شهر پر جنب و جوشی باشد که ایده‌های نو را قبول می‌کند اما در آمریکا ایالت نیویورک نسبت به سایر ایالت‌ها حساسیت بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال دارد و به همین دلیل ممکن است انجام کارهای روزمره فقط با کمک بیت‌کوین در این پرجمعیت ترین شهر آمریکا کار چالش برانگیزی باشد اما ما این چالش را قبول می‌کنیم!

روز اول

فرض کنید شما در شهری مثل لندن زندگی می‌کنید و می‌خواهید چند روز بعد به نیویورک بروید. حالا باید با کمک بیت‌کوین یک بلیط پرواز رزرو کنید که با وجود سرویسی مثل Btctrip امکان انجام این کار فراهم شده است. می‌توانید چندین گزینه از جمله KLM، Delta Air Lines، Air France و سایر خطوط هوایی شناخته شده را انتخاب کنید که البته ممکن است بیت‌کوین قبول نکنند.

اما این موضوع برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند چون Btctrip با Bitpay همکاری می‌کند تا نقش یک واسطه را بازی کرده و امکان استفاده از این سرویس رزرو را برای شما فراهم کند.

هواپیمای شما فرود آمده و بالاخره شما در فرودگاه جان اف کندی هستید. حالا باید یک تاکسی بگیرید و عازم هتل شوید. می‌توانید با استفاده از سرویس Bitrefill اعتبار اوبر خریداری کرده و در اپلیکیشن اوبر استفاده کنید.

اما برای رزرو اقامتگاه می‌توانید از سرویس Bitcoin.Travel استفاده کنید و از بین هتل‌های Hayden New York، Arthouse، Element Times Square West و غیره گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پس از یک پرواز طولانی حالا می‌توانید در اتاق هتلی در مرکز شهر استراحت کنید اما کم کم احساس گرسنگی می‌کنید.

می توانید اوبر بگیرید و به رستوران South Street Fish & Ramen در خیابان واشنگتن بروید یا La Sirene Soho در South Village و غیره.

حالا دوباره اوبر گرفته و به هتل برمی گردید. استراحت می‌کنید چون قرار است فردا یک آپارتمان اجاره کنید.

روز دوم

صبح شده و باید به دنبال جایی برای زندگی کردن باشید.

می‌توانید وبسایت‌های مختلف مثل Bond New York، Blooming Sky و یا Brookliv را بررسی کنید که همگی بیت‌کوین قبول می‌کنند.

حالا شما جایی برای زندگی کردن پیدا کردید و می‌دانید که کجا می‌توانید غذا بخورید اما ممکن است موجودی حسابتان رو به پایان باشد.

فرض کنید به دنبال کاری هستید که دستمزدتان را با بیت‌کوین پرداخت کند. می‌توانید لیست استارتاپ‌های مبتنی بر ارز دیجیتال در نیویورک را بررسی کنید که دائماً در حال بروزرسانی است.

برخی از این استارتاپ‌ها می‌توانند دستمزد شما را به صورت بیت‌کوین پرداخت کنند اما اگر قرار است در آمریکا زندگی کنید ممکن است این کار پیامدهایی به همراه داشته باشد بنابراین شاید پیدا کردن شغل موردنظرتان چندان آسان نباشد.

فرض کنید شرکتی را پیدا کردید که می‌تواند دستمزد شما را به صورت بیت‌کوین پرداخت کند اما حالا باید آماده پر کردن فرم‌های W-2 و فرم‌های مالیاتی مالیاتی باشید و گزارش درآمدی خودتان را از ابتدای هر سال مالیاتی مشخص کنید.

بنابراین با وجود رویکرد سختگیرانه ایالت نیویورک نسبت به ارزهای دیجیتال توانستید در این شهر کار و زندگی کنید. این فرایند زمانبرتر، سخت تر و پر هزینه تر از روش استفاده از ارز فیات بود اما همانطور که مشاهده کردید امکان انجام آن وجود داشت.

طبق یکی از آهنگ‌های مشهور به اسم نیویورک، نیویورک "اگر توانستید کاری را در این شهر انجام بدهید، پس می‌توانید آن را در هر جای دیگر از جهان هم انجام دهید." اما در رابطه با بیت‌کوین ممکن است انجام این کار در سایر شهرها کمی چالش برانگیزتر باشد اما ما این چالش را قبول می‌کنیم!