اخبار کریپتوکارنسی

دوشنبه, 31 شهریور 1399 21:42

کاربران اروپایی bitFlyer می‌توانند از درگاه پی‌پال برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

واحد اروپایی bitFlyer، یکی از بزرگترین اکسچنج‌های ژاپنی امکان واریز وجه از طریق درگاه پی پال را به پلتفرم خودش اضافه کرد.

در اعلامیه رسمی منتشر شده از سوی این شرکت، این ادغام یک گام بزرگ برای پر کردن شکاف بین دنیای فیات و ارزهای دیجیتال برای کاربران اروپایی نامیده شده است.

هر چند بخش اروپایی bitFlyer از قبل امکان پشتیبانی از انتقال وجه wire را فراهم کرده بود اما اجرای این تراکنش‌ها یک تا سه روز زمان می‌برد. انتظار می‌رود که ادغام این پلتفرم با پی‌پال باعث فراهم شدن امکان اجرای تراکنش‌ها به صورت تقریباً فوری شود.

Jacek Bastin مدیر استراتژی بیزنس واحد اروپایی bitFlyer به وبسایت کوین‌تلگراف گفت که حالا کاربران بخش اروپایی bitFlyer می‌توانند برای خرید ارزهای دیجیتال مستقیماً یورو به والت خودشان واریز کنند. وی افزود: "bitFlyer هیچ گونه هزینه‌ای برای اجرای پردازش از کاربران دریافت نمی‌کند، به غیر از کارمزدهایی که توسط پی‌پال دریافت می‌شوند."

از آنجایی که پی‌پال بیشتر از 340 میلیون کاربر دارد و تقریباً 35 درصد از تراکنش‌های آنلاین در اروپا را مدیریت می‌کند، شاید این اقدام باعث استفاده از اکسچنج bitFlyer و در مجموع کل ارزهای دیجیتال توسط عده بیشتری از کاربران اروپایی شود.

Bastin بدون اشاره به جزئیات طرح‌های پیش رو اعلام کرد که bitFlyer Europe بر حال کار بر روی روش‌های دیگری برای افزایش دسترس پذیری و امنیت معاملات ارزهای دیجیتال است.

در کنار حرکت bitFlyer برای گسترش سرویس‌ها به اروپا و آمریکا، کاملاً مشخص است که پی‌پال در حال مجهز شدن هر چه بیشتر برای ارائه طرح‌های ابتکاری با استفاده از بلاک چین و ارزهای دیجیتال است.

کوین تلگراف در ماه ژوئن گزارش داد که پی‌پال یکسری از مهندسان بلاک‌چین و کریپتو را استخدام کرده است. همچنین شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه این شرکت بزرگ قصد دارد امکان خرید ارزهای دیجیتال به صورت مستقیم را برای کاربران خود در سطح جهان فراهم کند.

بعلاوه، در نامه‌ای که از جانب پی‌پال برای کمیسیون اروپا نوشته شده اعلام شده که این شرکت پیوسته در حال ارزیابی پیشرفت‌های جهانی در حوزه کریپتو و بلاک چین است. همچنین در این نامه اعلام شد که پی‌پال "گام‌هایی ملموس و یک جانبه‌ای" برای توسعه قابلیت‌های خودش در این عرصه برداشته است.