معرفی ارزها

چهارشنبه, 05 آبان 1400 02:15

معرفی ارز بنفیدا Bonfida

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

محصولات مختلف بنفیدا عبارتند از (1) یک سیستم سواپ درون زنجیره ای دائمی؛ (2) سرویس نام سولانا برای مزایده و معامله آدرس‌های مخصوص سولانا و (3) ربات‌های بنفیدا که به کاربران امکان می‌دهند استراتژی‌های تریدینگ را به صورت خودکار اجرا کرده و در اکسچنج غیرمتمرکز سروم کپی تریدینگ انجام دهند. همه این محصولات و درآمد آنها در ارزش توکن FIDA تأثیرگذار هستند.

توکن بومی این پلتفرم FIDA است که از آن برای کارهای زیر استفاده می‌شود:

ارزش تعهدی: درصدی از کارمزدهای تولید شده از محصولات بنفیدا (قراردادهای سواپ دائمی، سرویس نام، بات بنفیدا) برای خرید و سوزاندن FIDA استفاده می‌شود.

پاداش استیکینگ: کاربران با استیک کردن توکن‌های FIDA مقداری از این توکن را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

تخفیف کارمزدها: کاربران می‌توانند بر اساس میزان توکن FIDA که در اختیار دارند، برای محصولاتی مثل سواپ دائمی و سرویس نام تخفیف دریافت کنند.

حاکمیت: دارندگان این توکن می‌توانند برای این پلتفرم پیشنهاد ارسال کرده و به سایر پیشنهادات توسعه پلتفرم و مدیریت خزانه رأی بدهند. قرار است سیستم حاکمیتی حدوداً در سه ماهه اول تا دوم سال 2022 شروع به کار کند.

این پروتکل شامل چند بخش اصلی است که در کنار هم کار می‌کنند:

سواپ دائمی: پروتکل Audaces اولین پروتکل قراردادهای آتی دائمی است که روی پلتفرم سولانا ساخته شده است.

سرویس نام: سرویس نام سولانا یک ابزار غیرمتمرکز و مقرون به صرفه برای نگاشت نام‌های دامنه (.sol) به نام‌های درون زنجیره ای است.

ربات بنفیدا: این سرویس برای اتوماسیون استراتژی‌های تریدینگ و کپی تریدینگ بر روی اکسچنج غیرمتمرکز سروم از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند و از امکانات TradingView هم پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر یعنی سی ام سپتامبر 2021 سقف تولید FIDA 100 میلیون عدد است. موجودی کل این توکن 998908948 عدد و حجم در گردش آن 44,899,752 عدد است یعنی حدود 4.5 درصد از موجودی کل آن