معرفی ارزها

یکشنبه, 09 آبان 1400 01:51

شبکه سانگبرد Songbird چیست

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سانگبرد شبکه Canary برای Flare است که دو فاز مجزا دارد. قبل از رونمایی از Flare، سانگبرد برای ادامه تست اوراکل سری Flare Time، StateConnector، معماری‌های شبکه و سیستم‌های F-Asset کاربرد دارد. قرار است پس از شروع به کار Flare، سانگبرد به عنوان یک شبکه طولانی مدت برای تست تغییرات حاکمیتی Flare مثل استفاده از F-Assetهای جدید، تغییر در FTSP، سیستم‌های F-Asset یا سایر تغییرات شبکه مورد استفاده قرار بگیرد.

قرار است سانگبرد بر اساس همان اسنپ شات Flare که در اولین اندیس تأیید شده‌ی دفتر کل XRP با برچسب زمانی بزرگتر یا مساوی ساعت 00:00 12 دسامبر 2020 به وقت گرینویچ گرفته شد، یک ایردراپ SGB رایگان برای دارندگان XRP برگزار کند. کاربران واجد شرایط با نسبت 0.1511 SGB به یک XRP در این ایردراپ SGB دریافت می‌کنند.

راهنمای گام به گام:

قرار است سانگبرد به شرکت کنندگان در ایردراپ FLR توکن SGB رایگان اهدا کند.

اسنپ شات این ایردراپ همان اسنپ شاتی است که برای Flare در اولین شماره اندیس تأیید شده‌ی دفتر کل XRP با برچسب زمانی بزرگتر یا مساوی با ساعت 00:00 12 دسامبر 2020 به وقت گرینویچ گرفته شد.

اگر قبلاً واجد شرایط دریافت FLR بوده اید، در این صورت برای ایردراپ SGB هم واجد شرایط خواهید بود اما احتمالاً بهتر است برای تأیید این موضوع با اکسچنج خودتان تماس بگیرید. بایننس اعلام کرده که از این ایردراپ پشتیبانی می‌کند.

اگر با یک والت غیرکاستدی واجد شرایط ایردراپ FLR بوده اید و فرایند درخواست را پیش از 12 ژوئن 2021 طی کرده باشید، در این صورت SGB رایگان دریافت می‌کنید.

لجر، متامسک، اگزودوس، Bifrost و D’cent والت‌های پشتیبانی شده هستند.

کاربران لجر می‌توانند از طریق اپلیکیشن سانگبرد برای لجر که مراحل تأیید توسط تیم لجر را طی می‌کند، کوین‌های SGB خودشان را درخواست کنند. همچنین کاربران لجر می‌توانند کلیدهای خصوصی/عبارت Seed را از آدرس اتری که به عنوان کلید پیام در یکی دیگر از والت‌های تحت پشتیبانی سانگبرد استفاده کرده اند، وارد (import) کنند.

وارد XRPSCAN شوید، آدرس XRP غیرکاستدی خودتان را وارد کنید و بعد روی Flare در بخش Assets کلیک کنید تا موجودی SGB خودتان را ببینید.

پاداش‌ها تقریباً در زمان رونمایی از سانگبرد به نسبت 0.1511 SGB با 1 XRP توزیع خواهند شد.