معرفی ارزها

چهارشنبه, 12 آبان 1400 03:19

معرفی توکن و بازی معادن دالارنیا Dalarnia

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

معادن دالارنیا (Mines of Dalarnia) یک بازی ماجراجویی به سبک play-to-earn یا بازی کردن برای درآمدزایی است که مراحل آن بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) تهیه می‌شود. پلیرهای این بازی آیتم‌های مختلف درون بازی (مثل مواد معدنی، آثار هنری کمیاب و غیره) را استخراج و جمع آوری کرده، مهارت‌های خودشان را ارتقاء می‌دهند و به دنبال اکتشاف اسراسر جهان دالارنیا هستند. در این بازی معادن مختلف در سرزمین‌های متنوع و همچنین موجودات اهریمنی مختلفی وجود دارند که برای دسترسی به منابع دنیای دالارنیا باید با آنها مبارزه کنید.

DAR توکن بومی این بازی با کاربردهای زیر است:

ارز درون بازی: بازیکنان می‌توانند از DAR برای خرید و اجاره آیتم‌های درون بازی در بازار آن استفاده کنند.

انگیزه دادن به بازیکنان: بازیکنان می‌توانند با فروش آیتم‌هایی درون بازی که از طریق اجرای مأموریت‌ها یا پیروزی در مسابقات به دست آورده اند، DAR به دست آورند. بعلاوه، بازیکنانی که در این بازی قطعه زمین داشته باشند هم می‌توانند این زمین را به بازیکنان دیگر اجاره دهند تا در آن به کند و کاو بپردازند.

حاکمیت: دارندگان توکن DAR می‌توانند درباره پیشنهادات مرتبط با اقتصاد بازی، سیاست‌های معدن‌چیان و سایر اجزای توسعه بازی تصمیم گیری کنند.

پاداش استیکینگ: کاربران می‌توانند DAR را استیک کنند تا به امکانات و محتوای بیشتری دسترسی پیدا کنند همچنین به پاداش استیکینگ.

DAR از اجزای زیر تشکیل شده که در کنار هم کار می‌کنند:

ایجاد مراحل به صورت رویه ای: معادن درون بازی، انواع مختلفی با دشواری‌های متفاوت دارند (مثل زمینی، گدازه ای، قطب شمال و سمی) همچنان که بازیکنان در بازی پیشرفت می‌کنند، باید دارایی‌های خودشان را در بازی به صورت استراتژیک مستقر کنند تا بتوانند معادن مختلف را کاوش کنند (مثلاً ابزارهای در اختیار کاراکتر خودشان را پیشرفته تر کنند).

مالکیت غیرمتمرکز آیتم‌های درون بازی: بازیکنان می‌توانند مالکیت دارایی‌های درون بازی (مواد معدنی، ابزارها و زمین‌ها) را که به صورت NFT نمایش داده می‌شوند، تحت اختیار بگیرند. همچنین بازیکنان می‌توانند NFTهای بازی را در بازارهای NFT مختلف داد و ستد کنند.

بازارهای درون بازی: بازیکنان می‌توانند دارایی‌های خودشان را در بازارهای درون بازی خرید و فروش کنند.

امکانات اجتماعی: کاربران می‌توانند دیگران را به بازی دعوت کرده و در سرزمین Dalarnia با افراد جدید آشنا شوند. بعلاوه، بازیکنان می‌توانند در استراتژی‌های معدن کاوی با هم همکاری کنند، در تورنمنت‌ها با هم رقابت کنند و در بازار بازی به مبادله آیتم‌های درون بازی بپردازند.

این پروژه در دور اول فروش توکن خصوصی خودش 2.76 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد و در این طرح 15 درصد از موجودی کل DAR با قیمت 0.023 دلار برای هر توکن به فروش رفت.

در حال حاضر یعنی 28 اکتبر 2021 موجودی کل DAR 800 میلیون عدد و موجودی در گردش آن هنگام لیست شدن 123,200,000 بود (یعنی 15.4 درصد از موجودی کل).

معیارهای کلیدی (تا 28 اکتبر 2021)

تیکر

DAR

نوع توکن

ERC-20, BEP-20

موجودی کل و مجموع

800,000,000 DAR

موجودی در گردش اولیه هنگام لیست شدن در بایننس

123,200,000 DAR (15.4 درصد از موجودی کل)

سهم لانچ پد بایننس

24,000,000 DAR

تاریخ شروع لانچ پد بایننس

October 28th 2021

1. معادن دالارنیا (DAR) چیست؟

معادن دالارنیا یک بازی ماجراجویی – اکنش است که مراحل آن در بایننس اسمارت چین (BSC) ایجاد می‌شود. پلیرها می‌توانند در این بازی به اکتشاف معدن و جمع آوری آیتم‌های مختلف (مثل مواد معدنی، آیتم‌های کمیاب) بپردازند، مهارت‌ها و ابزارهای خودشان را ارتقا دهند تا به اسرار دنیای دالارنیا دست پیدا کنند. در این بازی معادن مختلف با شرایط متنوعی وجود دارد و بازیکنان باید برای دسترسی به منابع کمیاب جهان دالارنیا، با موجودات اهریمنی مبارزه کنند.

هدف این بازی جلب توجه مخاطبین مختلف به ویژه آنهایی است که قبلاً تجربه خاصی در عرصه کریپتو نداشتند. همچنین این بازی قصد دارد شکاف بین صنعت گیمینگ سنتی و مدرن را پر کند.

با صدور دارایی‌های درون بازی مثل NFTها بازیکنان می‌توانند از طریق معامله در بازی یا بازارهای بیرونی آیتم‌های درون بازی را تصاحب کرده و از آن درآمدزایی کنند. با فرایند حاکمیتی، بازیکنان می‌توانند بر توسعه بازی تأثیرگذار شده و مالکیت بازی را تحت اختیار بگیرند.

بازی برای درآمدزایی: طراحی اقتصاد توکن DAR شامل انگیزه‌های مختلف برای درآمدزایی است. بازیکنان می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های مناسب، فعالیت در بازی، پیروزی در رقابت‌ها یا اجاره دادن ملک خودشان به دیگران درآمدزایی داشته باشند.

گیم پلی متنوع: به غیر از اکتشاف معادن در جهان دالارنیا این بازی یک جنبه املاک و مستغلات هم دارد. بازیکنان می‌توانند زمین‌های درون بازی را بخرند، این زمین‌ها را به دیگران اجاره دهند و از این راه کسب درآمد کنند. همچنین می‌توانند زمین‌های دیگران را اجاره کنند تا در آنها به کاوش و جمع آوری منابع بپردازند.

گیم پلی بازی معادن دالارنیا

بازار درون بازی

انواع آیتم‌ها و منابع درون بازی

تجهیزات بازی