کیف پول ها

جمعه, 22 فروردين 1399 19:59

آموزش استفاده از کیف پول Infinito

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 
دانلود کیف پول Infinito 

نسخه مناسب برای دستگاه خود را از فروشگاه اپل یا گوگل انتخاب کنید، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و Infinito را دانلود کنید.

0_ofvXUkHm0SWgqKWA.jpg

ساخت کیف پول

عبارت عبور برای کیف پول در حال حاضر موجود را به منظور ورود دارایی­ های قبلی و یا ایجاد کیف پول جدید، وارد کنید. سپس یک رمز عبور منحصر به فرد برای محافظت از کیف پول ایجاد کنید.
0_DDnqvgcL327LkxOL.jpg

عبارت ریکاوری
در اینجا، یک کلمه عبور 12 کلمه ای، همچنین به عنوان یک seed شناخته می شود. این عبارات  برای بازگرداندن کیف پول شما در صورت از دست دادن تلفن خود و یا فراموش کردن رمز عبور خود می باشد، بنابراین آن را در جای امن نگه دارید! ما توصیه می کنیم آن را بنویسید و آن را در جایی امن دور از دسترس افراد ذخیره کنید.  هنگامی که عبارت عبور خود را نوشته اید، کلمات را باید  صحیح تایپ کنیدو در نهایت رمز عبور مناسب را برای ورود به کیف پول خود قرار دهید و برای تکمیل فرایند  روی «finish» کلیک کنید.
0_DK8l0llwF2pX2xlg.jpg

پس از ساختن یک کیف پول جدید، به صورت خودکار به داشبورد شما منتقل می شود. همانطور که می بینید  به طور پیش فرض چهار ارز را برای شما قرارداده است (BTC، ETH، NEO و GAS). برای فعال کردن ارزها و توکن های بیشتر، روی "+" کلیک کنید.
0_h2LZd-Kg_Wc0m6KJ.jpg

 فعال کردن توکن های جدید 

در داخل پنجره Enable Tokens، روی نماد «جستجو» ضربه بزنید و  نام توکن خود یا آدرس قرارداد هوشمند را جستجو کنید.


0_NSNRJD_iLQ-BGu4k.jpg

 

 چگونگی فعال کردن توکن ها با استفاده از اسکنر  QR کد
علاوه بر این به لطف  اسکنر QR Code که اخیرا در دسترس کاربران قرار داده شده است، می توانید اسناد QR را برای فعال کردن توکن های جدید اسکن کنید.
0_nqItXV6jddPRy7uq.jpg

نحوه ارسال و دریافت وجوه
مرحله 1: برای ارسال، دریافت و یا چک کردن موجودی خود ، به سادگی این ارز را انتخاب کنید. در منوی Activity ،  تاریخچه تراکنش ها نشان داده خواهد شد

مرحله 2: برای ارسال ارز، روی «Send» کلیک کنید. کادر "Sent to" را با آدرس گیرنده و کادر "Amount" را با مبلغی که می خواهید ارسال کنید را پر کنید. شما همچنین می توانید هزینه های معامله خود را از طریق انتخاب "اقتصادی"، "عادی" یا "حق بیمه" انتخاب کنید. برای ادامه ادامه "Next" را فشار دهید.

مرحله 3: برای دریافت ارز ، روی «Recive» کلیک کنید و فقط کپی آدرس نمایش داده شده در کادر «My Address» را بزنید. این آدرس شما برای دریافت ارز از دیگران خواهد بود.
0_b_5simLvKzS194jx.jpg