کیف پول ها

جمعه, 22 فروردين 1399 19:57

آموزش استفاده از کیف پول Jaxx

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نصب کیف پول
اولین قدم این است که Jaxx Liberty را دانلود و نصب کنید. این کیف پول برای سیستم عامل های  ویندوز،  مک، اندروید، اپل iOS و Google Chrome در دسترس است. 
Jaxx-Desktop-Download.jpg
 Jaxx را بازکرده و گزینه create new wallet را انتخاب کنید.  کاربرانی که می خواهندد کیف پولی که از قبل ساخته بودند را بازیابی کنند بر روی pair/restore exiting wallet کلیک کنند
Jaxx-Create-Wallet.jpg
با بررسی و موافقت شرایط و  خدمات بر روی گزینه I AGREE کلیک کنید 
Jaxx-Terms-of-Service.png
و سپس Continiue را بزنید
Jaxx-Continue.png
پس از آن وارد  کیف پول خود خواهید شد و از این داشبورد اصلی می توانید مدیریت کیف پول های  خود و میزان دارایی خود در این کیف پول را  مشاهده کنید،همچنین مرور آخرین قیمت ارزها در بازار واخبار مربوط به ارزهای دیجیتال قابل مشاهده است.
Jaxx-Opening (1).jpg
بازیابی کیف پول
ضروری است که  عبارت پشتیبان 12 کلمه ای خود را فعال کنید. این عبارت 12 کلمه  برای زمانی است که یک کاربر به کامپیوتر یا کیف پول خود به هر دلیلی دسترسی نداشته باشد.توصیه یشود آن را یادداشت و در محل امنی قرار دهید.
 منوی Back up  را از قسمت بالا سمت چپ داشبورد برای شروع کار  انتخاب کنید. 
Jaxx-Back-Up-Now.jpg
اطمینان حاصل کنید که 12 حرف نسخه پشتیبان را بنویسید و آن را در یک مکان امن ذخیره کنید. عبارات ریکاوری را را بر روی گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره نکنید. هر شخصی که به 12 عبارت ریکاوری شما دسترسی داشته باشد میتواند مدیریت کیف پول شما را در دست بگیرد و به دارایی شما دسترسی داشته باشد.
اکنون تیک کنار عبارت Yes, i understand how the jaxx Liberty Back up  Phrase works  را فعال کنید و بر روی  Start Backup کلیک کنید
Jaxx-Back-Up-1.png
در 3 مرحله 4 عبارت متفاوت به شما نشان داده خواهد شد آنها را یادداشت کنید
Jaxx-Back-Up-2.png
در مرحله آخر 12 عبارتی که یادداشت کردید را طبق ترتیب وارد و بر روی Confirm کلیک کنید.
Jaxx-Back-Up-5.png

رمز عبور امنیتی
این قسمت ساختن یک رمز عبور برای وارد شدن به کیف پول شما می باشد زیرا  هر کسی که دسترسی به رایانه رومیزی شما را به دست آورد، کیف پول شما دسترسی پیدا خواهد کرد و  این یک قسمت  مهم از بالابردن امنیت کیف پول شما است.  رمز عبور خود را از طریق منوی راست بالای صفحه داشبورد تنظیم کنید.
Jaxx-Password-1.jpg
تیک را فعال و بر روی Start Password کلیک کنید

Jaxx-Password-2.png
پسورد را 2 مرتبه تکرار و سپس بر روی Continue کلیک کنید

Jaxx-Password-3.png
دریافت و ارسال ارزها 
در داشبورد خود منوی Ressive cryptocurency را انتخاب می کنید 
Jaxx-Receive-1-800x400.jpg
سپس ارز مورد نظر را انتخاب می کنید
Jaxx-Receive-2.png
سپس آدرس کیف پول شما همراه بارکد QR شما  نمایان می شود برای دریافت ارز می توانید Copy/Address رو انتخاب کنید توجه داشته باشید این آدرس  فقط  مختص به ارزی است که در اول مرحله انتخاب کرده اید و برای تمامی ارزهای شما نیست

Jaxx-Receive-3 (1).png
تبادل دارایی های دیجیتال
در داخل برنامه امکان تبادل ارزهای دیجیتال شما بدون نیاز به ارسال ارز خود به صرافی وجود دارد. کیف پول جکس با استفاده از پلتفرم Shapeshift دارایی های دیجیتال شما را داخل کیف پول خود مبادله می کند.
در قدم اول منوی Exchange Now را انتخاب می کنیم

Jaxx-Exchange-1.jpg
در ستون اول ارزی از دارایی خودمان که می خواهیم به ارز دلخواهمان تبدیل کنیم رو قرار میدیم
و در ستون دوم ارزی که مایلیم  با ارز خود معامله کنیم
Jaxx-Exchange-2.png
سپس کیف پول مشخص می کنید که بجای ارزی که می دهید چه مقدار از ارز منتخب خود ، دریافت خواهید کرد و پس از کلیک بر روی گزینه Confirm عملیات اکسچنج انجام می شود
Jaxx-Exchange-4.png