کیف پول ها

پنج شنبه, 12 آبان 776 17:37

معرفی کیف پول Atomic

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

کیف پول جهانی با قابلیت دارایی­ های چندگانه

Bitcoin، Ethereum ، XRP، Litecoin ، XLM و بیش از 300 ارز دیگر را در یک رابط کاربری مدیریت کنید.

دارایی­های خود را از طریق ابزار Atomic بصورت غیرمتمرکز مبادله کنید.

                                                                                                                               
 

                                        امن                             غیرمتمرکز                                       ناشناس

 

 


کیف پول Atomic برای اغلب سیستم عامل­ها در دسترس است.

بررسی اجمالی کیف پول Atomic

هوشمندانه به مدیریت دارایی دیجیتال خود بپردازید!

یاد بگیرید چگونگی کیف پول Atomic را برای ارسال، دریافت، مبادله و خرید ارزهای دیجیتال راه اندازی کنید.

کیف پول Atomic خدمات قدرتمند و تقاضا محوری را ارائه می­دهد تا کاربران برای مدیریت دارایی­های رمزنگاری شده خود و شفاف و قابل اعتماد کردن آنها تلاش کمتری را صرف نمایند.

مبادلات در کیف پول Atomic

از مبادله غیرمتمرکز Atomic استفاده کنید تا از خطر حضور عوامل خارجی و سرقت اطلاعات مصون بمانید. 

برای ارزهایی که تاکنون توسط Atomic پشتیبانی نمی­شود، ما مبادلات ShapeShift و Changelly را در نظر گرفته­ایم.

پشتیبانی از ارزهای چندگانه

کیف پول Atomic در حال حاضر از بیش از 300 نوع ارز پشتیبانی می­کند. این روش راحت­ترین راه برای مدیریت تمام دارایی­های دیجیتال شما است. لیست  ارزها بصورت روزانه آپدیت می­شود و ما بدنبال پشتیبانی از ارزهای بیشتری هستیم!

b787be41d9b3c6211b728.png

خرید ارز دیجیتال

Bitcoin، Litecoin ، Ethereum ، XRP را با کارت بانکی خرید کنید. ما دلار، یورو و واحد پول محلی شما در سرتاسر دنیا را می­پذیریم.
features1.png

امنیت کیف پول Atomic

رمزگذاری قوی و حفاظت فوق العاده

تضمین بالاترین سطح امنیت برای مشتریان.

رمز عبور شخصی شما رمزگذاری شده است و هرگز از دستگاه شما خارج نمی­شود. فقط شما کنترل دارایی­های خود را در دست دارید.  

امروزه، حل مسائل امنیتی اولویت شماره 1 در صنعت رمزنگاری شده است. به یاد آوری حملات گسترده هکرها به مبادلات متمرکز که منجر به از دست دادن مقدار زیادی از وجوه کاربران بدلیل نقص امنیتی می­شود، باعث ایجاد صدمه نخواهد شد. اگر این موضوع توسط خدمات متمرکز مشخص شود، سپس در مورد کیف پول­های ارزدیجیتال چگونه می­شود؟

 فضای اطراف بازار ارزهای دیجیتال، کلاهبرداران و متقلبان را برای جستجو بدنبال روش­های سریع و آسان به منظور سو استفاده از دارایی افراد سهل انگار، تشویق می­کند.

خطرات مربوط به خدمات متمرکز دیجیتال باعث شده است، مردم بدنبال پیدا کردن راهی قوی برای ذخیره سازی وجه خود و تضمین امنیت آنها در مقابل حملات هکرها باشند.
cryptocurrency-wallet-security.png

محدودیت های اصلی سیستم­های مبادله متمرکز:

بیشتر مبادلات رمزنگاری متمرکز و مستعد هک شدن هستند.

آنها همچنین اغلب در معرض حملات DDoS قرار می­گیرند.

گاهی اوقات شما به دلیل مشکلات فنی و یا تعمیرات نمی توانید دسترسی فوری به دارایی­های خود داشته باشید.

الزامات KYC و AML. محدودیت­های برداشت روزانه.

این خطرات ایمنی بودجه شما را به خطر انداخته و ممکن است باعث ناراحتی یا احساس نا امنی شما شود.
atomic-swap-vs-decentralized-exchanges.png

بهترین روش برای حفظ ارزهای دیجیتال در وضعیت حاضر، استفاده از کیف پول­ها­ می­باشد.

این کیف پول­ها شبیه به گاوصندوق هستند، با این تفاوت که تمام وجوه شما در به شکل بلاک چین رمزگذاری شده­اند. درست همانطور که گاوصندوق را با یک کد باز می­کنید، بوسیله یک کلید عبور به صندوق­های خود دسترسی خواهید داشت.

آنها چگونه کار می کنند؟

  • اطلاعات شما ازblockchains جمع آوری شده و همزمان به روز می­شود.
  • کیف پول شما را قادر به مدیریت و ذخیره اطلاعات مربوط به دارایی­های مختلف می­کند.
  • حساب شما بصورت آنلاین نمایش داده می­شود، بنابراین شما به راحتی می­توانید پول خود را به کیف پول دیگر منتقل کنید یا بین دارایی­های مختلف مبادله کنید.

نکته کوچک: شما می­توانید مقدار بیشتری از وجوه خود را در کیف پول ارزهای دیجیتال ذخیره کنید و فقط بخش کوچکی از آن را برای مبادلات روزمره استفاده کنید تا از هک شدن و آسیب پذیری ناشی از مبادلات متمرکز در امان باشید.
1_nR_cLFX144-VqzPV1BIs8A.png

روش ذخیره سازی ارزهای دیجیتال

دو نوع اصلی از ذخیره سازی ارزهای دیجیتال شامل ذخیره سازی سرد و گرم وجود دارد.

روش گرم شما را قادر می­سازد تا ارز دیجیتال خود را بصورت آنلاین مدیریت کرده و آنها را در هر زمانی مصرف کنید. چنین کیف پول­هایی نیاز به دسترسی به اینترنت دارند، زیرا از ارتباط دائمی با بلاک چین پشتیبانی می­کنند.

روش سرد، کیف پولی سخت افزاری است که برای ذخیره سازی وجوه بدون نیاز به اتصال به اینترنت طراحی شده است. شما می­توانید از یک رایانه شخصی، تلفن، فلش کارت یا فقط یک ورق کاغذ استفاده کنید. بهرحال، کیف پول سخت افزاری امن­ترین نوع آن می­باشد.

انتخاب کیف پول مناسب یک قدم مهم و پر مسئولیت است. شما باید درک کنید که امنیت دارایی­های دیجیتال شما بستگی مستقیم به انتخاب شما دارد. قابل اعتمادترین روش ذخیره سازی روشی است که شما کنترل کاملی بر بودجه خود، مانند داشتن یک رمز عبور شخصی، داشته باشید.

کیف پول Atomic یک نوع کیف پول سرد است که تمام رمزهای عبور و داده­ها بر روی دستگاه کاربر ذخیره می­شود و در هیچ سروری نگهداری نمی­شود. بنابراین هیچ خطری برای نگهداری و یا امکان از دست دادن وجوه از طریق خدمات متمرکز وجود ندارد. خطر اصلی در کیف پولAtomic زمانی اتفاق می­افتد که شما عبارت بازیابی خود را از دست بدهید یا آن را به شخص دیگری ارسال کنید.
mainnotebook.png

رمز عبور شخصی

مرحله اول امنیت Atomic رمز عبور است. کاربر آن را خودش ایجاد می­کند، برای تأیید معاملات رمز عبور مورد نیاز است. این رمز برای مشاهده لیست کلیدهای عبور شخصی خود و همچنین به عنوان حفاظت اصلی در برابر استفاده غیرمجاز از کیف پول شما توسط فرد دیگری عمل می­کند.

اما اگر رمز عبور خود را از گم کردید چه کاری باید انجام داد؟ خب، در اینجا مرحله امنیتی دوم در سیستم امنیتی کیف پول Atomic عبارت بازیابی 12 کلمه­ای است.

عبارت بازیابی

به عنوان مثال: moment trade hip flavor peanut eye expose front mystery supreme hotel security

عبارت بازیابی ساخته شده با 12 کلمه به طور تصادفی، کمک خواهد کرد که دسترسی خود را در هر زمان به کیف پول Atomic بازگردانید. این نکته ضروری است که این عبارت را گم نکنید. آن را در یک مکان امن و غیرقابل دسترس برای دیگران ذخیره کنید. شما حتی می­توانید آن را بنویسید یا روی ورق کاغذ پرینت کنید.

چگونه کار می­کند؟

این عبارت 12 کلمه­ای رمزگذاری شده بوده که حاوی اطلاعاتی درباره رمزهای عبور و آدرس­های شخصی است. کلید تمام نشانه­ها را برای هر ارز رمزگشایی می­کند. بنابراین شما به یک کلید می­توانید به تمام وجوه خود دسترسی یابید.

عبارت بازیابی 12 کلمه­ای که بصورت تصادفی ایجاد شده است، به شما کمک خواهد کرد که در هر زمان دسترسی خود را به کیف پول Atomic بازیابی کنید. این نکته ضروری است که این عبارت را گم نکنید. آن را در یک مکان امن و غیرقابل دسترس برای دیگران ذخیره کنید. شما حتی می­توانید آن را بنویسید یا روی ورق کاغذ پرینت کنید.

رمزگذاری

در   کیف پول Atomic ، تمام اطلاعات در دستگاه کاربر ذخیره شده یا در هنگام تعامل با بلاک چین­های به طور کامل رمزگذاری شده، ارسال می­شود. داده­های محلی با الگوریتم رمزنگاری متقارن AES تضمین می­شوند و داده­هایی که از طریق پروتکلBitTorrent منتقل می­شوند و یا در تعامل با بلاک چین­های هستند توسط روش رمزگذاری نامتقارن TLS تضمین شده­اند.

استاندارد رمزگذاری پیشرفته (AES) یک روش رمزگذاری متقارن است که توسط دولت ایالات متحده برای محافظت از اطلاعات طبقه بندی شده استفاده شده و در نرم افزارها و سخت افزارها در سراسر جهان برای رمزگذاری اطلاعات حساس اجرا شده است.

امنیت لایه­های انتقالی (TLS) پروتکلی است که حریم شخصی و یکپارچگی داده­ها را بین دو برنامه ارتباطی فراهم می­کند. امروزه این پروتکل امنیتی به طور گسترده­ای در حال استفاده است و برای مرورگرهای وب و سایر برنامه­های کاربردی که اطلاعات باید به طور ایمن در یک شبکه رد و بدل شوند، مانند انتقال فایل، اتصال به VPN، پیام و صدای فوری روی IP مورد استفاده قرار می­گیرد.

نتیجه گیری

ایمنی شما به طور کامل در دست شماست. ما هیچ اطلاعاتی را روی سرور ذخیره نمی­کنیم، همچنین رمز عیور اختصاصی را ذخیره نمی­کنیم و به آنها دسترسی نداریم. بنابراین، کاربران خود مسئول حفظ رمز عبور و عبارت بازیابی خود هستند.

بطور همزمان، کیف پول Atomic ترکیبی از تکنولوژی­های پیچیده پیشرفته، طراحی و راه حل­های امنیتی است. ما یک پلت فرم کاملا ایمن و راحت برای کاربران ایجاد کردیم که بتواند از وجوه خود محافظت کند و آنها را در یک مکان امن نگه دارد. ما روش غیرمتمرکز را انتخاب کردیم، که همیشه با نوع ارز دیجیتال در ارتباط است. بله، نقایصی وجود دارد، اما ما کاملا مطمئن هستیم که این پلت فرم توجه بسیاری از مردم را جلب می­کند. کیف پول ما ساده و آسان است و از تعداد زیادی از دارایی­ها پشتیبانی کرده و تکنولوژی مبادله Atomic را پیاده سازی می­کند.