آکادمی

پنج شنبه, 03 -2666 01:44

نحوه فعال سازی Google Authenticator در سایت Binance

این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)

اپلیکیشن Google Authenticator اپلیکیشنی است که می‌تواند از اکانت‌های مختلف کاربران در مقابل نفوذ هکرها و سرقت پسوردها محافظت کند. راه اندازی این اپلیکیشن کار بسیار ساده ای است و از طریق فرآیندی که آن را «احراز هویت دو عاملی» (Two-facto Authentication) می‌نامند، از اکانت‌های شما محافظت می‌کند. از این اپلیکیشن می‌توان برای محافظت از اکانت‌های سایت های صرافی های آنلاین مثل Binance ، Gmail، Instagram و … استفاده کرد.

با فعال سازی این سرویس، هر بار که بخواهید وارد اکانت مورد نظرتان شوید، علاوه بر رمز عبور همیشگی، باید کد اعلام شده توسط  Google Authenticator را هم وارد کنید. این کد از اپلیکیشن Google Authenticator  قابل دریافت است. نکته قابل توجه این است که کدهایی که توسط این سرویس مشخص می شوند، هرچند ثانیه یکبار بر اساس الگوریتم ناشناخته‌ای تغییر می‌کنند و به‌همین دلیل احتمال هک شدن اکانت شما تقریبا غیرممکن خواهد شد.

 

1. از طریق اکانت خود در سایت مربوطه فعال نمایید. به وبسایت Binance.com رفته و وارد اکانت خود بشوید و سپس از قسمت Google Authentication  section. بر روی 【enable】 جهت فعالسازی کلیک کنید.

2. اپلیکیشن Google Authenticator را از اپ استور برای گوشی های ios یا گوگل پلی برای گوشی های اندرویدی به صورت رایگان دانلود کنید.و سپس بر روی 【Next】کلیک کنید

کد QR را با برنامه Google Authenticator خود اسکن کنید یک کد QR و یک کلید 16 رقمی در صفحه نشان داده می شود. برنامه Google Authenticator را باز کنید ، روی نماد 【+】 در سمت راست راست کلیک کنید تا کد QR را اسکن کنید ، یا می توانید به صورت دستی "کلید 16 رقمی 2FA" را وارد کنید.

 

 

 

 حتما کلید پشتیبان یا Backup key را ذخیره کنید .در صورتی که در آینده دیگر به Google Authenticator قبلی خود دسترسی نداشتید، کلید 16 رقمی را ذخیره کنید ، که می تواند برای اتصال مجدد و ریکاوری حسابتان استفاده شود.

 

 

 

سپس با وارد کردن کد یکبار مصرف در اپلیکیشن  Google Authenticator این فاکتور را در سایت تایید و فعال نمایید. 

 از این پس جهت ورود به صفحه کاربری در Binance ، باید پسورد ورود به سیستم و کد Google Authentication را وارد کنید. علاوه بر این ، درصورت فعال بودن SMS 2FA ، کد احراز هویت پیام کوتاه را نیز لازم است وارد کنید