آکادمی

چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1400 08:10

چگونه کیف پول کاغذی بسازیم؟

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

اگر بخواهیم ارزهایمان را زمان زیادی نگه داریم، بهتر است که آنها را به یک کیف پول منتقل کنیم. یکی از انواع این کیف پول ها، کیف پول کاغذی است.


مزایای کیف پول کاغذی: رایگان است. و قابل هک شدن نیست چون آفلاین کار می کند.

 

برای ساخت کبف پول کاغذی وارد سایت www.bitcoinpaperwallet.com بشوید و روی Generate New Address در نوار بالای صفحه کلیک کنید.

 

وقتی وارد این صفحه شدید، تا زمانی که پروسه ی ساخت تکمیل شود، فقط نشانگر ماوس تان را روی صفحه حرکت دهید یا درون تنها کادر موجود حروفی را وارد کنید.

کیف پول شما آماده است.

 

بعد از ساخته شدن کیف پول، به شما یک public key به صورت یک کد چندین حرفی و qrcode و همچنین یک private key، باز هم به صورت یک کد و یک qrcode داده می شود. همانطور که از نامشان مشخص است، اولی را می توانید برای واریز ارز به کیفتان در اختیار دیگران قرار دهید ولی private key را باید محفوظ نگه دارید تا از هک شدن و از دست رفتن دارایی تان جلوگیری کنید.

از هر دوی این کدها پرینت بگیرید و آنها را به صورت کاغذی پیش خود نگه دارید.

 

 

سایت دیگری که برای ساخت کیف پول کاغذی وجود دارد www.bitaddress.org است.

در این صفحه باز هم باید ماوس را حرکت دهید یا به صورت رندوم دکمه هایی را در کادر موجود وارد کنید و منتظر بمانید تا کیف پول شما ساخته شود.

 

همانطور که می بینید باز هم به سادگی کیف پول شما ساخته می شود و یک public key برای به اشتراک گذاشتن با دیگران به جهت واریز وجه به کیف شما داده می شود و نیز یک private key برای دسترسی به دارایی تان.