آکادمی

جمعه, 21 خرداد 1400 04:19

CoinGecko، اپلیکیشن کاربردی ارزهای دیجیتال

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

CoinGecko، یک اپلیکیشن بسیار پرکاربرد و جالب در زمینه ی ارزهای دیجیتال، است که شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال و مواردی دیگر که در ادامه توضیح خواهیم داد را در آن مورد استفاده قرار دهید.

می توانید این اپلیکیشن را از Google Play یا App Store دانلود نمایید.

پس ار نصب، برنامه را اجرا کنید. Default Language که بصورت پیش فرض و روی English بوده، Default Currency را بر روی BTC & USD یعنی بیت کوین و دلار قرار داده و اگر بخواهید تم را روی مشکی یا تم روز قرار دهید. و Start را بزنید.

هم اینک نمایی از کل بازار رمزارزها را مشاهده می کنید، اطلاعاتی از قیمت، تغییرات 24 ساعت گذشته و Market Cap که حجم کل سرمایه ی ارزهای مختلف را نشان می دهد. و خلاصه برای تمام رمزارزها، تغییرات و سایر موارد در اینجا قابل مشاهده است.

با کلیک بر روی هر رمزارز، می توانید اطلاعات تخصصی تر را درباره ی آن ارز، ببینید. به مانند نمودار آن، این که در چه اکسچنج هایی وجود دارد و سایر اطلاعات.

در قسمت بالای این صفحه نیز، یک ماشین حساب وجود دارد. که مثلا می توانید در آن محاسبه کنید که فلان مقدار از بیت کوین، برحسب دلار چقدر می شود؟ که بسیار کاربردی است. در پایین صفحه نیز اطلاعات بسیاری که ممکن است بسیار کاربردی باشد، قرار گرفته است.

در قسمت Search، شما می توانید ارز مورد نظر خود را جستجو نمایید و به درون صفحه آن رفته و اطلاعاتی نظیر شرح مورد قبلی در آن دریافت کنید.

در قسمت Explore، شما می توانید در بخش News، در صورت تسلط به زبان انگلیسی، اخبار و مطالب مهم دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال را دریافت کنید. در Podcast، وویس ها و پادکست هایی که در این رابطه موجود است را مشاهده نمایید و در Blog، مطالب دیگر آورده شده در این حوزه قابل مشاهده است.

در قسمت More نیز از یک سری قابلیت های دیگر از جمله ماشین حساب، هشدار (Alert) که برای آن نیاز به حساب کاربری و ورود به آن هستید که به راحتی می توانید ثبت نام کرده و در آن اکانت بسازید.

پس این اپلیکیشن بسیار جالب و کاربردی را در گوشی های خود نصب و از مزایای خوب آن استفاده کنید.