آکادمی

پنج شنبه, 10 تیر 1400 06:31

آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

اگر نمی خواهید درگیر ضررهای میلیونی در دنیای ارزهای دیجیتال شوید، این مقاله را از دست ندهید.

دنیای ارزهای دیجیتال پر از فرصت برای گرفتن سودهای بزرگ و کسب درآمدهای عالی است اما روی دیگر سکه را نیز باید در نظر گرفت. اگر بدون دانش کافی و با بی دقتی وارد این دنیای نو ظهور بشویم، کلی ضرر کرده و حتی سرمایه هایمان را به طور کامل از دست می دهیم. ضررهای میلیونی در پروژه های کلاه برداری، پروژه هایی مانند بانک آف ترون و خیلی از پروژه های دیگر که ضررهای بسیار بزرگی را سبب شده است و یا در انتقال ارزها که کلی اشتباهات بچه گانه که باعث نابود شدن سرمایه های بسیاری شده است، وجود دارد. در ترید و سرمایه گذاری، بسیاری اشتباهاتی که فرد نمی دانسته کجا باید وارد بشود و در نقاطی که ریسک آن خیلی خیلی بالا بوده وارد گردیده و یا در استخراج که خیلی افراد بدون دانش کافی، نه سودی حاصل می کنند و نه بازدهی مدنظر را به دست آورده اند و با کلی دستگاه که باید با نصف قیمت و حتی پایین تر بفروشند، برخورد خواهند کرد، الزام آموزشی اصولی حس می گردد.

دنیای ارزهای دیجیتال می تواند خیلی خیلی سود ده باشد به شرطی که دانش آن را داشته باشید و با گذاشتن کمی زمان بتوانید قاعده ی بازی در این دنیای هیجان انگیز را یاد بگیرید.

توصیه ی ما به شما این است که قبل از ورود به این دنیای هیجان انگیز، آموزش لازم را فرا بگیرید زیرا اگر حتی در ماه های اول کسب سود نمایید، جایی می رسد که به علت عدم اطلاع کافی در این حوزه دچار ضرر بزرگی شده که سود حاصله در ماه های اول در مقابل آن هیچ است و باعث دلزدگی شما از این بازار می شود و از این فضا دور می شوید و تجربه ی بدی حاصل می کنید.

بازار ارزهای دیجیتال برای افرادی که عاقلانه و با دانش کافی وارد آن می شوند، بسیار بسیار مناسب است و می توانند خیلی سودهای خوبی به دست آورند.

اما چگونه آغاز کنیم و وارد دنیای ارزهای دیجیتال بشویم؟

برای ساختن یک بیس و پایه ی اصولی برای خودتان که بتوانید در این حوزه بهتر تصمیم گیری کنید و یک دید کلی از این بازار داشته باشید تا رسیدن به مراحل پیشرفته تر و حرفه ای با ما همراه باشید و از پکیج آموزشی پلن B که توسط تیم ارز مدرن نگارش و گردآوری شده است و شامل ویدئوهای آموزشی، پادکست به همراه تصاویر اینفوگرافیک و فایل های آموزشی PDF می باشد، بهره ببرید.

این پکیج مناسب برای تمام افرادی است که می خواهند وارد حوزه ی ارزهای دیجیتال و ارزهای رمزنگاری شده مثل بیت کوین بشوند و در بازار کریپتوکارنسی ها سرمایه گذاری کنند. شما هر آنچه که قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال یا رمزارزها باید بدانید را در این پکیج مشاهده خواهید کرد.

برای تهیه این پکیج به آدرس https://arzmodern.net/planb رفته و یا از این قسمت جهت تهیه ی آن اقدام نمایید.