آکادمی

دوشنبه, 18 مرداد 1400 07:04

آموزش ثبت نام و تایید دو مرحله ای در صرافی Binance

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

آموزش ثبت نام در صرافی بایننس

در این مقاله قصد داریم نحوه ی ثبت نام در صرافی بایننس و افزایش امنیت اکانت با تایید دو مرحله ای در این صرافی را آموزش دهیم .

۱- در ابتدا باید وارد سایت Binance شوید .

۲- جهت ثبت نام روی Register کلیک کنید .

 

۳ - در صفحه ی باز شده ،  ثبت نام هم از طریق شماره موبایل و هم از طریق ایمیل انجام میگردد . اما توجه داشته باشید بعلت تحریم کشور ایران ، نمیتوانید ثبت نام را از طریق شماره موبایل انجام دهید و از این رو بایستی از طریق ایمیل ثبت نام نمایید . بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد خود ، روی گزینه ی Created Account کلیک کنید .

 

 

۴- در این قسمت ، با کامل کردن این پازل باید ثابت کنید ربات نیستید که پس از تایید به صورت خودکار به مرحله ی بعد وارد میشوید ‌.


 

 

۵ -  اکنون کد ارسال شده به آدرس ایمیلتان را در این قسمت وارد کنید .

 

 

۶- روی Deposite Crypto کلیک کرده و وارد صرافی شوید .


 

۷- با کلیک روی پروفایل خود پیغامی برای افزایش امنیت و دو مرحله ای کردن دسترسی به اکانتتان را دریافت خواهید کرد . این کار هم از طریق Phone  و هم از طریق Google Authenticator  قابل انجام است اما همانطوریکه قبلا گفته شد بعلت تحریم ایران ، امکان استفاده از گزینه ی Phone  برای کاربران ایرانی وجود ندارد . از این رو ، جهت تایید دومرحله ای روی Google Verification کلیک نمایید .



 

 

۸-  در مرحله ی اول ، میبایست اپلیکیشن Google Authenticator را از App Store یا Google Play نصب کنید و پس از نصب برنامه روی گزینه ی Next کلیک نمایید .


 

 

 

۹ - اکنون با اسکن کد QR به کمک این اپلیکیشن به راحتی یک کد شش رقمی دریافت خواهید کرد . سپس روی گزینه ی Next کلیک کرده و وارد مرحله ی بعد شوید .




 

 

۱۰-  این کد را حتما و حتما روی یک کاغذ یادداشت کنید تا در صورت گم شدن تلفن همراهتان ، امکان ریکاوری Google Authenticator خود را داشته باشید .


 

 

 

۱۱ - کد ارسال شده به ایمیل و کد شش رقمی Google Authenticator را در قسمت های مربوطه وارد کرده و Next را بزنید  .


 

 

 

۱۲ - اکنون هم ثبت نام در صرافی و هم احراز دو مرحله ای با موفقیت  انجام شده است .