آکادمی

یکشنبه, 07 اسفند 1401 05:21

آشنایی با مهم‌ترین ربات‌های کریپتو

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

محبوبیت کریپتو تریدینگ باعث ایجاد تحول در نقش ربات‌های کریپتو شده است. ربات‌های کریپتو به اجرای معاملات خودکار بدون مداخله انسان کمک می‌کنند.

خیلی از افراد با سیستم‌های کریپتو تریدینگ آشنا نیستند اما ربات‌های کریپتو به اجرای چنین معاملاتی بر اساس استراتژی‌های برنامه ریزی شده در آنها کمک می‌کنند.

این سیستم ریسک کلی تریدینگ را کاهش می‌دهد و نسبت به گزینه‌های دستی، کنترل بیشتری برای شما فراهم می‌کند.

برخی از ربات‌های کریپتو رایگان و برخی غیررایگان هستند. در این مطلب شما را با بهترین ربات‌های معاملاتی کریپتو آشنا می‌کنیم.

مهم‌ترین ربات‌های کریپتو

مهم‌ترین ربات‌های کریپتو و امکانات آنها عبارتند از:

# Pionex

Pionex یکی از بهترین اکسچنج‌های موجود در بازار کریپتو است که ربات‌های معاملاتی مخصوصی دارد. اجرای معاملات در این اکسچنج بسیار راحت است و یکی از اکسچنج‌های امن محسوب می‌شود.

Pionex علاوه بر ایجاد تجربیات کاربری مناسب، مجوز فعالیت در آمریکا و سنگاپور را هم دارد. مهم‌تر از آن، ربات معاملاتی این اکسچنج است که امکانات جذابی برای همه دارد.

# Kucoin

همه ما از محبوبیت اکسچنج کوکوین اطلاع داریم چون این اکسچنج امکانات تازه‌ای برای معاملات آنی و آتی با ربات‌های Grid دارد همچنین یک ربات DCA.

این ربات‌ها نسبت به سایر ربات‌ها بهتر هستند. امکان اتصال این ربات‌ها به اکسچنج‌ها با استفاده از کلیدهای API وجود دارد. بعلاوه، کاربران کوکوین امکان دسترسی رایگان به یکسری از استراتژی‌های تریدینگ را دارند.

خیلی از اکسچنج‌ها با استفاده از ربات‌های Grid و DCA وارد این بازار شده‌اند تا ابزارهای مجهزتری در اختیار کاربران قرار دهند. این اکسچنج‌ها با این روش می‌توانند کارمزدهای تریدینگ بیشتری از این استراتژی به دست آورند.

# Coinrule

کوین رول یکی دیگر از ربات‌های تریدینگ است که استراتژی‌های پیشرفته‌ای برای مبتدی‌ها دارد. بعلاوه، این پلتفرم رابط کاربری ساده‌تری دارد که باعث شده ترید کردن برای تریدرها بسیار راحت‌تر شود.

این پلتفرم بیش از 150 قانون از پیش تنظیم شده برای تریدینگ دارد که به افزایش بهره وری سیستم تریدینگ و برآورده کردن نیاز تریدرها کمک می‌کنند. بعلاوه، با این پلتفرم به استراتژی‌های تریدینگ مختلف دسترسی خواهید داشت که شامل تنظیم حد ضرر، حد سود و اندیکاتورهای تکنیکال هستند.

# Cornix

کورنیکس هم یک پلتفرم معاملاتی خودکار محبوب است. کار کردن با رابط کاربری این پلتفرم بسیار راحت است و مجهز به نرم‌افزارهایی پیشرفته است که به کاربران امکان می‌دهد تنها با سه کلیک، ربات تریدینگ ایجاد کنند. این تنها یکی از ویژگی‌ها و امکانات این پلتفرم است.

کورنیکس یک بازار بزرگ هم دارد و امنیت خوبی دارد. بعلاوه، قابلیت پشتیبانی از ربات‌های DCA هم به این پلتفرم اضافه شده است. کاربران می‌توانند نسخه رایگان کورنیکس را امتحان کنند و نیازی به اضافه کردن اطلاعات کارت بانکی ندارند.

# Shrimpy

Shrimpy یک پلتفرم تریدینگ خودکار غیررایگان برای تنظیم مجدد پورتفولیو است. این پلتفرم با سایر پلتفرم‌های تریدینگ خودکار تفاوت دارد و پورتفولیوی کاربران را با نسبتی مشخص، تعدیل می‌کند.

ربات شریمپی بیشتر برای ایندکسینگ، مدیریت پورتفولیو و بک‌تست کردن استراتژی‌ها طراحی شده و بهترین قابلیت آن، تعدیل پورتفولیو در مواقعی است که کوین‌های زیادی دارید و از بیش از 10 اکسچنج پشتیبانی می‌کند.

شریمپی در روز تنها چند ترید اجرا می‌کند که این حالت برای هولدرها بهتر است. بعلاوه، یک قابلیت کپی تریدینگ هم در این پلتفرم وجود دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند معاملات سایر تریدرها را کپی کنند.

جمع بندی

ما در عصر مدرنیزه زندگی می‌کنیم؛ به همین دلیل نقش ربات‌های کریپتو روزبروز پررنگ‌تر می‌شود. این ربات‌ها برای تریدرهای مبتدی که دانش زیادی درباره تریدینگ ندارند اما مایلند بخشی از این بازار باشند، بسیار مناسب هستند. امیدواریم که مطالب ارایه شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشند.