آکادمی

جمعه, 18 خرداد 1403 22:47

آشنایی با تسک جدید همستر برای به دست آوردن یک میلیون سکه در هر روز

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اگر شما هم جزء کاربران همستر کامبت هستید، حتماً مثل همه کاربران این بازی سعی دارید قبل از راه‌اندازی توکن این پروژه در شبکه TON و ایردراپ آن، حداکثر تعداد سکه ممکن را به دست آورید. به غیر از وظایف همیشگی، حالا یک گزینه جدید اضافه شده که می‌توانید با استفاده از آن هر روز یک میلیون توکن به دست آورید.

رمز (cipher) روزانه، قابلیت جدیدی است که با استفاده از آن می‌توانید روی یک عبارت خاص با کد مورس ضربه بزنید تا بلافاصله یک میلیون سکه دریافت کنید. انجام این تسک بسیار راحت است و در ادامه نحوه انجام این کار و چگونگی پیدا کردن این کد را به شما آموزش می‌دهیم.

رمز روزانه چیست؟

این قابلیت جدید که از دیروز یعنی 16 خرداد رونمایی شد، به کاربران امکان می‌دهد که هر روز یک میلیون سکه به دست آوردند. این خبر در کانال تلگرام رسمی پروژه اعلام شد به همراه یک کد مورس که در صفحه بارگذاری اپلیکیشن نمایش داده می‌شود (و معنای آن به انگلیسی LOADING است).

برای انجام این تسک، سه بار روی کادر Earn per tap در صفحه اصلی ضربه بزنید. این کار باعث تغییر رنگ پس زمینه آیکن همستر به قرمز شده و کادر Daily Cipher در پایین قسمت نشان دهنده درآمدهای شما نمایش داده می‌شود. حالا می‌توانید کد را وارد کنید.

کد مربوط به 16 خرداد، BTC (نماد بیت کوین) بود و از طریق این رشته کد مورس وارد می‌شد: نگه داشتن انگشت برای مدتی و سه بار ضربه زدن سریع (B)، نگه داشتن طولانی (T) نگه داشتن طولانی، سپس یک ضربه به همراه نگه داشتن طولانی و یک ضربه دیگر (C).

پس از وارد کردن درست هر حرف، آن حرف روی صفحه نمایش داده می‌شود تا از ورود درست آن مطمئن شوید. ممکن است برای وارد کردن هر کد نیاز داشته باشید که چند بار این کار را امتحان کنید تا در نهایت کد درست را وارد کنید اما در مجموع انجام این کار بسیار راحت است.

چگونه رمزهای روزانه را به دست آوریم؟

طبق ویدیوی یوتیوب منتشر شده در صفحه رسمی این پروژه، رمز بازی هر روز ساعت 7 عصر به وقت UTC (ساعت هماهنگ جهانی) ریست می‌شود.

اما عده‌ای قبل از انتشار رسمی این ویدیو، کد مخفی را پیدا کرده بودند که احتمالاً از طریق آزمون و خطا موفق به انجام این کار شده‌اند. هنوز مشخص نیست که باز هم خود کانال رسمی همستر کامبت کدهای روزانه را منتشر می‌کند یا خیر.

در هر صورت، می‌توانید به راحتی با جستجو در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر یا تیک تاک کدهای روزانه را به دست آورید.