ورود ثبت نام

آکادمی

شنبه, 26 خرداد 1403 03:14

راهنمای بازی همستر کامبت برای به دست آوردن حداکثر تعداد سکه

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

احتمالاً شما هم جزء حدود صد میلیون کاربری هستید که هر روز بازی تلگرامی همستر کامبت را اجرا می‌کنند تا در ایردراپ پیش روی این پروژه سهم داشته باشند. همستر کامبت، یکی از جدیدترین بازی‌های تلگرامی است که مثل نات کوین، کاربران در آن با ضربه زدن روی صفحه سکه جمع‌آوری می‌کنند. در این بازی، شما در قالب یک همستر ایفای نقش می‌کنید که مدیر یک اکسچنج کریپتو است.

ایده کلی این پروژه ساده است اما می‌توانید تنها با ضربه زدن روی صفحه و ارتقای رتبه حساب خودتان، در ایردراپ پیش رو که فعلاً زمان آن ماه جولای (تیر ماه) اعلام شده، نقش داشته باشید. تا این لحظه از سال میلادی جاری، نات کوین بزرگترین عرضه توکن گیمینگ را برگزار کرده اما همستر کامبت تا این لحظه موفق به جذب کاربران بیشتری شده است.

قیمت توکن پروژه و خیلی از جزئیات آن پس از برگزاری ایردراپ مشخص می‌شود اما اگر قصد دارید با جمع‌آوری سکه‌های بیشتر، سهم بیشتری در این رویداد داشته باشید، با ما انتهای مطلب همراه باشید.

خرج کردن کوین‌ها

مکانیک اصلی گیم پلی همستر کامبت، ضربه زدن روی صفحه است اما قطعاً در این بازی عناصر دیگری هم برای جذب هر چه بیشتر کاربران وجود دارد. می‌توانید با انتخاب گزینه Mine در پایین صفحه، برای اکسچنج خودتان امکانات جدید بخرید. با خریدن این امکانات، درآمد شما در مواقعی که فعالیت زیادی ندارید هم بیشتر می‌شود.

می‌توانید با سرمایه گذاری در بازارهای مختلف و تیم خودتان یا طی کردن بعضی مراحل قانونی و به دست آوردن کارت‌هایی مشخص، بدون نیاز به انجام کاری خاص سکه جمع‌آوری کنید – حتی زمانی که بازی نمی‌کنید. در واقع، شما باید برای به دست سکه‌های بیشتر، از سکه‌های خودتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

سر زدن مرتب به اپلیکیشن

برای به دست آوردن حداکثر سکه، باید به طور منظم بازی کنید. در مواقعی که آفلاین هستید، همستر کامبت شما تنها تا سه ساعت سکه رایگان جمع‌آوری می‌کند. پس از این مدت، جمع‌آوری سکه متوقف می‌شود تا زمانی که به بازی سربزنید، سکه‌های به دست آمده را دریافت کرده و ساعت را ریست کنید. خوشبختانه انجام این کار چند ثانیه بیشتر زمان نمی‌برد.

پیدا کردن کارت‌های روزانه

اجرای تسک daily combo (پیدا کردن ترکیب سه کارت خاص) یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری سکه است. در واقع، برای هر روز سه کارت خاص وجود دارد و اگر بتوانید این سه کارت یا آیتم خاص را خریده یا ارتقاء دهید، 5 میلیون سکه دریافت می‌کنید.

دعوت از دوستان

خیلی از ما مایل نیستیم که با فرستادن درخواست بازی برای دیگران، مزاحم آنها شویم اما در بازی همستر کامبت، بعضی از کارت‌ها و امکانات فقط با دعوت از تعداد خاصی از دوستان در دسترس قرار می‌گیرند. این یعنی در صورت عدم انجام این تسک، بعضی از فرصت‌های کسب درآمد را از دست می‌دهید.

برای دعوت از دیگران، کافیست از تب Friends اپلیکیشن استفاده کرده یا اینکه لینک دعوت را برای آنها ارسال کنید.

دریافت پاداش روزانه

برای دریافت پاداش روزانه، در تب Earn روی دکمه پاداش روزانه پایین Daily tasks ضربه زده و سکه‌های خودتان را دریافت کنید. تعداد این کوین‌ها در روز اول 500 عدد است اما اگر به صورت پیوسته و منسجم بازی کنید، تا روز دهم، این پاداش به 5 میلیون می‌رسد. پس از آن، این رقم ریست می‌شود.

انجام وظایف

در تب Earn فرصت‌های مختلفی برای به دست آوردن سکه با انجام کارهایی مثل مشاهده ویدیوهای یوتیوب همستر کامبت، عضو شدن در کانال پروژه یا دنبال کردن حساب توییتر آن وجود دارد. اگر به دنبال به حداکثر رساندن درآمد خودتان هستید، این روش یکی از آسان‌ترین راه‌های جمع کردن سکه است.

وارد کردن رمز روزانه

با وارد کردن رمز روزانه، می‌توانید بدون نیاز به خرج کردن کوین یا دعوت از دیگران و کارهای این چنینی، تعداد سکه‌های خودتان را افزایش دهید. رمز روزانه یک کد مورس است که با وارد کردن آن 1 میلیون سکه دریافت می‌کنید. تا به امروز این کدها شامل عبارت‌هایی مثل BTC، ETH و WALLET بوده‌اند و این کد هر روز تغییر می‌کند. کافیست کد را (در گروه‌های تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی) پیدا کرده، سه بار روی کادر Earn per tap ضربه بزنید تا حالت ورودی فعال شود و سپس ترکیب درست ضربه‌های کوتاه و طولانی را وارد کنید تا کد مورس پذیرفته شود.