اخبار کریپتوکارنسی

یکشنبه, 23 آذر 1399 10:40

جزییات سیستم پاداش دهی اتریوم ۲.۰

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

هنگامی که شروع به ذخیره سازی  اتریوم  2.0می کنید ، دارایی های شما حداقل تا 1 سال قفل می شودتا شروع مرحله بعدی   که فاز اتریوم 1.5 و نقشه راه توسعه Ethereum  می باشد. طبق پروژهاتریوم ، انتظار می رود فاز 1.5 در سال 2021 انجام شود ، اما ممکن است تغییر کند و به پیشرفت پروژه بستگی دارد. ممکن است دوره قفل 1 ساله تمدید شود.

حداقل میزان اتریوم برای شرکت در این فاز ۳۲ اتریوم می باشد. به صورت ماهیانه 0.3675 اتریوم به عنوان پاداش به شما تخصیص داده می شود که به میزان سالیانه 4.40 اتریوم خواهد بود. میزان بهره دریافتی به صورت 13.78% می باشد.

چطور به اتریوم ۲.۰ کوچ کنیم؟

کاربران موجود در زنجیره Ethereum 1.0 می توانند اترهای خود را در یک قرارداد هوشمند قفل کنند و سپس همان مقدار را د زنجیره پاداش دهی بیکن Beacon در Ethereum 2.0 به آنها اعتبار می دهند. در آن زمان آنها قادر خواهند بود که اتر را درگیر کنند و مستقیماً در زنجیره Ethereum 2.0 پاداش دریافت کنند.

قابل ذکر است که حداقل میزان اتریوم جهت شرکت در این زنجیره ۳۲ می باشد.

در صورت انصراف چه مدت اتریوم من مدت قفل خواهد شد؟ هنگامی که می خواهید ETH را از اعتبار سنجی خود خارج کنید ، یک صف برداشت وجود دارد. اگر هیچ صف وجود نداشته باشد ، حداقل زمان برداشت 18 ساعت است و بسته به تعداد افرادی که در آن زمان خارج می شوند به صورت پویا تنظیم می شود.

 

به چه نرم افزاری برای اجرا نیاز دارم؟ دو نوع اصلی از نرم افزار وجود دارد که باید هنگام استفاده از Ethereum از آنها آگاه باشید:

  • برنامه نودهای بیکن Beacon:این مرکز برای اعتبار سنجی های شماست. حالت متعارف را ذخیره می کند ، نظیرها و همگام سازی ورودی را کنترل می کند ، بلوک ها و تصدیق ها را منتشر می کند. دارای یک سرور است که مشتری می تواند به آن متصل شود و یک API عمومی ارائه می دهد.
  • مشتری های اعتبار سنج: که با نود بیکن و بلاکها در ارتباط هست.

 

منبع سایت: stakingrewards