اخبار کریپتوکارنسی

یکشنبه, 10 اسفند 1399 02:38

نتایج رأی گیری کاهش تولید توکن NPXS

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیش از 88 درصد شرکت کنندگان با کاهش تولید توکن موافقت کردند

رأی دهندگان عزیز

از شما برای شرکت در نظرسنجی و بیان نظراتتان درباره کاهش تولید توکن NPXS تشکر می‌کنیم.

از ساعت  00:00:00 (به وقت منطقه زمانی GMT+8) روز شانزدهم فوریه تا ساعت 23:59:59 بیست و دوم فوریه سال 2021 ما 189 رای معتبر "بله" و 23 رأی "خیر" از آدرس‌های رأی دهی XWallet و 12 رأی "بله" و 3 رأی "خیر" از آدرس‌های درون زنجیره‌ای دریافت کردیم.

مجموعاً 201 رأی برای موافقت با این طرح و 26 رآی برای مخالفت با آن ثبت شد و بیش از 88 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی با برنامه کاهش تولید توکن‌های NPXS موافقت کردند.

همچنین ما 224802 توکن NPXS دریافت کردیم که شامل ورودی‌های خطادار و تکراری بودند. همانطور که قبلاً اعلام شده این توکن‌ها در انتهای ماه مارس به همراه اعلام نتایج سه ماهه اول 2021 سوزانده خواهند شد.

مراحل بعدی

تیم ما با در نظر گرفتن نتایج رأی گیری، نقشه راه این محصول، نظرات اعضا و شرایط بازار تصمیم به پیروی از نظر جمع و کاهش تولید توکن گرفت.

ما تا پایان ماه مارس طرح کاهش تولید را اجرا می‌کنیم. همزمان تیم ما قراردادهای یک توکن جدید، یک تیکر توکن جدید و مکانیزم سوآپ را آماده کرده و برای انتقال و جابجایی راحت تر توکن‌ها با اکسچنج‌های بزرگ همکاری خواهیم کرد.

در رابطه با کاربرانی که توکن‌های خودشان را در اکسچنج‌های بزرگ نگه می‌دارند، نیاز به انجام کار خاصی از سمت خود کاربر نیست چون خود اکسچنج کارهای مبادله توکن را انجام می‌دهد و کاربرانی که توکن‌ها را در والت‌های خصوصی خودشان نگه می‌دارند باید توکن‌ها را به آدرس قرارداد هوشمند مشخص شده (که جزئیات آن بعداً اعلام می‌شود) واریز کنند.

آیا XWallet از فرایند مبادله پشتیبانی می‌کند؟

بله، توکن‌های NPXS موجود در XWallet به صورت خودکار با توکن‌های NPXS جدید مبادله می‌شوند.

آیا اکسچنج‌ها از فرایند مبادله پشتیبانی می‌کنند؟

انتظار می‌رود که اکسچنج‌های بزرگ از این فرایند پشتیبانی کنند. لطفاً تا اواخر ماه مارس اعلامیه‌های اکسچنج مورد نظر و مطالب وبلاگ ما را دنبال کنید تا در جریان تازه ترین تغییرات قرار بگیرید.

تیکر توکن جدید چیست؟

پس از اجرای قرارداد هوشمند تیکر توکن جدید را اعلام می‌کنیم. این کار برای پیشگیری از ثبت این نام توسط دیگران انجام می‌شود.

قیمت شروع توکن جدید NPXS پس از شروع فرایند کاهش تولید چقدر است؟

انتظار می‌رود که پس از شروع فرایند کاهش تولید، قیمت توکن جدید هزار برابر قیمت فعلی باشد. مثلاً اگر در حال حاضر قیمت NPXS 0.003 دلار است، قیمت توکن جدید 3 دلار خواهد بود. از آن به بعد، قیمت توکن توسط بازار مشخص می‌شود.

آیا امکان اجرای فرایند استیکینگ هم وجود دارد؟

بله امکان اجرای این فرایند برای توکن‌های جدید بلافاصله بعد از شروع فاز کاهش تولید وجود دارد.

استیکینگ نقش مهمی در برنامه‌های DeFi دارد (به همراه راه اندازی مین‌نت Function X). تیم ما میلیون‌ها دلار پاداش استیکینگ در نظر گرفته که طی چند مرحله توزیع خواهد شد.

APY (بازده درصد سالیانه) بالا در حوزه DeFi موضوع جدیدی نیست اما ما به دنبال افزایش نرخ پذیرش هستیم که زمانبر خواهد بود. هدف اولین فاز طرح استیکینگ، آموزش، گسترش کاربرد در حوزه DeFi و پیاده سازی غیرمتمرکز است.

انتظار داریم که فاز اول طرح استیکینگ حداقل 10 هفته زمان ببرد و طبیعتاً هر چقدر زودتر این کار را شروع کنید APY بیشتری خواهید داشت. ممکن است این فرایند چند روز (هدف ما 48 ساعت است) پس از کاهش توکن آغاز شود. اطلاعات بیشتر درباره APY استیکینگ، قوانین و دوره آن در اوایل ماه مارس اعلام می‌شود.

استیکینگ بر اساس قرارداد هوشمند انجام می‌شود بنابراین شفافیت زیادی دارد. شاید بعضی از اکسچنج‌های متمرکز هم بتوانند بر اساس شرایط تخصیص پاداش به اکسچنج‌ها به این طرح ملحق شوند اما هنوز این مسئله تأیید نشده است.

آیا استیکینگ منجر به افزایش تولید توکن‌های جدید می‌شود؟

موجودی توکن‌های NPXS جدید ثابت و غیرقابل تولید است و بر اساس مصرف توکن کاهش پیدا می‌کند بنابراین استیکینگ منجر به افزایش تولید NPXS نمی‌شود.

مبادله توکن چقدر زمان می‌برد؟

پاندی ایکس از مبادله توکن تا یک سال پشتیبانی می‌کند و این یعنی ظرف یک سال آینده هر زمان که خواستید می‌توانید توکن‌های NPXS خودتان را با نسبت هزار به یک با توکن‌های جدید معاوضه کنید.