اخبار کریپتوکارنسی

سه شنبه, 11 خرداد 1400 19:02

سه شاخص زنجیره ای نشان می دهد که قیمت بیت کوین در روند صعودی است!

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

از آنجا که قیمت بیت کوین نشانه های جدیدی از حرکت صعودی را نشان می دهد ، داده های مختلف و‌شاخص های مختلف نشان می دهد که فروش فعلی در حال پایان است و بازار صعودی نزدیک است.

به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین پس از سقوط قیمتی 19 ماه می خود از 42،600 دلار تا 30،000 دلار در Coinbase ، وارد مرحله نزولی شد. سپس به سرعت ضررهای خود را بازیابی کرد و 40000 دلار پس گرفت ، اما موفق به شکست صعودی بالاتر از این سطح مقاومت نشد و در زمان نوشتن این مقاله، قیمت همچنان به زیر 40،000 دلار رسیده است.
بیت کوین در بهترین حالت متزلزل بوده است ، معامله گران هیچ نشانه روشنی از رشد کوتاه مدت ندیده اند. برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که اگر قیمت BTC / USD از 40،000 دلار شکسته نشود ، ممکن است در روزهای آینده به خوبی به 20،000 دلار برسد.

جالب اینجاست که هم چنان شاخص های مثبت وجود دارد ، مشاهده سهامداران طولانی مدت و آدرس های انباشت شده بیت کوین در هنگام نزول قیمت اخیر BTC بیشتری است.
افزایش پوزیشن های معاملاتی Long موسسات‼
علاوه بر این ، معیاری موسوم به "Bitcoin Entity-Adjusted SOPR" (نسبت سود تنظیم شده حاصل از مصرف ) نشان می دهد که سرمایه گذاران بیت کوین را با ضرر کل نمی فروشد.

شاخص سوم: داده های گلس نود: بازار در حال حاضر دارای 3 روند عرضه است:

◀️ هودلر های کوتاه مدتی که در حال عرضه هستند و می فروشند از ترس ریزش بیشتر

◀️هودلر های کوتاه مدتی و میان مدتی و موسسات که در حال جمع آوری و انباشت هستند

◀️ ماینر ها که در حال انباشت هستند