اخبار کریپتوکارنسی

چهارشنبه, 12 خرداد 1400 07:09

نکات مهم در مورد به روز رسانی توکن AGI به AGIX

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نکات مهم در مورد به روز رسانی توکن AGI به AGIX

 

به روزرسانی 1: صرافی کوکوین پشتیبانی خود را از انتقال AGI به AGIX اعلام کرد و این به روز رسانی به صورت اتوماتیک انجام می شود.این صرافی از هاردفورک شبکه SingularityNET از توکن AGI به AGIX پشتیبانی می‌کند.

 

  • جزییات: واریز و برداشت رمزارز AGI در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) متوقف می شود. معاملات بازهای مرتبط با این توکن در تاریخ ۲۸ ماه می بسته خواهد شد. صرافی کوکوین در همان روز از موجودی حساب کاربران عکس فوری خواهد گرفت و پس از آن توکن جدید با نسبت یک AGI به یک AGIX به حساب کاربران به همان تعداد واریز می‌شود. بازارهای AGIX/USDT, AGIX/ETH, AGIX/BTC در روز ۸ ژوئن  (۱۸ خرداد) فعال می‌شود. کمترین میزان برای مشارکت در این برنامه ۵AGI است.

به روزرسانی 2: Binance پشتیبانی از انتقال AGI به AGIX را اعلام کرد و این به روز رسانی به صورت اتوماتیک انجام می شود.

 

برای کاربرانی که در کیف پولهای دیگر این رمزارز را دخیره کرده اند، اطلاعات تکمیلی زیر توضیح داده شده است.

 

فاز دوم توکن AGI به روز رسانی آن از طریق هاردفورک SingularityNET می باشد که از طریق این قابلیت آپدیت جدید سازگاری بین زنجیره ای آن امکان پذیر خواهد شد !

بخش مهمی از برنامه فاز 2 این است که این رمزارز با بلاکچین کاردانو قابل همکاری باشد و علاوه بر 1 میلیارد موجود توکن اتریومی ، 1 میلیارد توکن در Cardano همراه با قابلیت مبادله ۱ به۱ به وجود آید.

برای این کار ، توکن AGI را که دارای 1 میلیارد ارزش بازار است و فقط به روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است ، با رمز AGIX جایگزین می کنیم و توکن ها بین Ethereum و Cardano قابل معاوضه خواهد بود.

 

اطلاعات کامل را می توانید در سایت زیر پیدا کنید:

 https://hardfork.singularitynet.io/

 

اگر توکن های شما در کیف پولی است که کلیدهای خصوصی آن را دارید یا در پورتال سهام singularity قرار دارند ، برای شرکت در هارد فورک نیازی به انجام هیچ کاری ندارید. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، بهتر است توکن های خود را در کیف پول خود نگه دارید و از 28 ماه می در ساعت 08:00 درگیر معاملات AGI (X) نباشید زیرا به صورت اتوماتیک تا تاریخ ۳۱ ماه می رمزهای AGIX خودرا دریافت خواهید کرد.

 

اگر  AGI را در Binance یا Kucoin دارید ، نیز به صورت اتوماتیک این تغییرات انجام می شود!

برای صرافی دیگر ، ما اکیداً به شما توصیه می کنیم که قبل از 28 ماه می توکن های خود را به یک کیف پول شخصی منتقل کنید.

اگر توکنهای AGI شما در استخر نقدینگی یک DEX مانند Uniswap یا Matic قرار داشته باشد ، باید آنها را قبل از 28 می به کیف پول شخصی منتقل کنید.

 

اگر توکنهای خود را در staking.singularitynet.io ذخیره کرده اید ، نیازی به انجام کاری ندارید.

 

توکنهای AGIX به صورت 1: 1 به دارندگان رمزهای AGI ارسال می شود