اخبار کریپتوکارنسی

یکشنبه, 20 تیر 1400 19:08

سخت گیری جدید باینانس برای کاربران ایرانی و راه حل آن

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

همراهان گرامی ارزمدرن لطفا نکات زیر را در جهت استفاده بهینه باینانس در نظر بگیرید:
صرافی بایننس با شرکت سایفرتریس قرار همکاری جهت رهگیری معاملات بالای هزار دلار امضا کرده است و این شرکت اطلاعات گیرند،فرستنده و لوکیشن را در اختیار بایننس قرار میدهد تا اگر فردی اقدام به پول‌شویی یا قاچاق و ... کرد قابل ردیابی و پیگیری قانونی باشد. بایننس جهت پیوستن به بازار مالی و بانکی جهان ناچار به انجام چنین اقداماتی هست.

 در هفته اخیر بسیاری از کاربران IP ثابت هلند با مشکل برداشت از صرافی بدون هیچ اخطار یا ایمیلی روبرو شده اند. کاربران IP ثابت هلند در صرافی بایننس مراقب باشید.

تا اکنون صرافی بایننس نسبت به این موضوع اطلاعیه ای نداده است.
اما میتوانید اگر روي هلند IP ست کردید،در صورت بروز مشکل رو بقيه كشور ها IP تون رو ست كنيد.اگر در بايننس هر شيش ساعت يك بار لوكيشن تونو عوض كنيد مشكلی براتون ايجاد نميكنه

ليست كشور هاي که فعلا مشکلی ندارند و‌ کم ریسک هستند:
استراليا
برزيل
كلمبيا
ايتاليا
سوئيس
سوئد
اسپانيا
ايرلند
ايسلند
دانمارک

⬅️۱.به هیچ عنوان از صرافی های ایرانی به حساب باینانس خود یا به کیف پول تراست ولت که متعلق به باینانس است تتر واریز نکنید.
⬅️۲. کاربران گرامی تا پیام یا ایمیلی از بایننس دریافت نکردید به هیچ عنوان نسبت به تغییرvps یا آیپی vpn خود اقدام نکنید .
⬅️۳. در صورت دریافت پیام از بایننس تا ۲۴ ساعت وارد اکانت خود نشوید ،سپس وارد اکانت شده و پسورد خود را تغییر دهید و لاگ اوت کنید.بعد گذشت یک شبانه روز دیگر وارد اکانت خود شده و موجودی خود را خارج نمایید.در حال حاضر این حرکت تا ۹۰ درصد مشکل شما را حل خواهد کرد. اگر مشکلاتتان حل نشد به هیچ عنوان به کسی جهت حل مشکلات باینانس پول ندهید و اطلاعات اکانت خود را برای کسی فاش نکنید!بهترین راه حل چت انلاین با پشتیبانی باینانس و اعلام مشکل می باشد.
اگر باینانس به شما فرصت احراز هویت و خروج را داد و دسترسی به پاسپورت غیرایرانی ندارید با اطلاعات پاسپورت خود احراز هویت
کنید و پس از برداشت اکانت خود را ببندید و بعدا اکانت جدید درست کنید!!