اخبار کریپتوکارنسی

دوشنبه, 18 مرداد 1400 14:31

قانونگذاران آمریکایی هم چنان به دنبال اصلاحات در لایحه زیرساخت هستند!

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

خبر مهم: قانونگذاران آمریکایی هم چنان به دنبال اصلاحات رمزنگاری شده در لایحه زیرساخت و ایجاد مصالحه هستند!

اصلاحیه جدید همچنان می تواند از طریق درخواست رضایت یکپارچه به HR 3684 اضافه شود - مشروط بر اینکه حتی یک سناتور نیز مخالفت نکند.

⬇️خلاصه ای از اخبار جلسه سنا:

سناتور تومی می گوید: "ما گرد هم آمدیم تا وضوح بیشتری را در مورد قوانین مربوط به ارزدیجیتال و شفاف سازی درآمدهای حاصله انجام بدهیم. تا دلالان واقعی ارزهای رمزنگاری شده را از کارگزاران مجزا کرده و ملزم به پرداخت مالیات بکنیم." وی افزود: "ما هیچ چیز گسترده ای یا رادیکال پیشنهاد نمی کنیم. راه حل ما روشن می کند که منظور از کارگزار فقط افرادی هستند که در آنجا خرید و فروش دارایی های دیجیتالی انجام می دهند. "

او اضافه کرد:

"هیچ یک از ما فکر نمی کنیم این یک راه حل کاملاً کامل است ، اما بسیار بهتر از متن زیر است."

"افراد زیادی به دارایی های دیجیتالی علاقه مند هستند ، در برخی جنبه های دارایی های ارزهای دیجیتالی کار می کنند و اکنون با سناتورهای آمریکایی خود در تماس هستند. همانند دارایی بانکی نیز نیاز به شفاف سازی دارد!
در حال حاضر، ما به توافقی جامع پیرامون اصلاحات نیاز داریم، که به دلیل درگیری بین سناتورها بر سر قانون 30 ساعته، که به مجلس سنا اجازه می دهد تا 30 ساعت قبل از رای گیری در مورد لایحه ، آن را مطالعه و بررسی کنند، متوقف شده است.
اگر اصلاحیه امروز به لایحه زیرساخت ضمیمه شود و فردا در رای گیری به تصویب برسد ، این قانون هنوز باید از طریق مجلس نمایندگان به تصویب برسد تا توسط رئیس جمهور بایدن امضا شود.