اخبار کریپتوکارنسی

یکشنبه, 01 اسفند 1400 03:06

شیبا اینو هم با توکن Shiba Lands وارد دنیای متاورس شد

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

قیمت Leash، توکن اکوسیستم شیبا اینو پس از انتشار این خبر حدود 50 درصد افزایش پیدا کرد

توسعه دهندگان میم کوین محبوب شیبا اینو اعلام کردند که این پروتکل به زودی زمین‌های مجازی خودش را در یک متاورس جدید که هنوز نام آن مشخص نیست به فروش خواهد گذاشت. همین خبر باعث شد که قیمت توکن‌های این اکوسیستم مثل SHIB و LEASH تا 40 درصد افزایش پیدا کند.

به طور کلی متاورس به یک دنیای مجازی گفته می‌شود که کاربران می‌توانند در این دنیای مجازی مثل دنیای واقعی با هم تعامل داشته باشند اما به صورت دیجیتال. این مفهوم در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده و توکن‌های متاورس مثل مانای دیسنترالند و AXS اکسی اینفینیتی میلیاردها دلار ارزش پیدا کرده اند.

توسعه دهندگان شیبا اینو در یک پست وبلاگی نوشته اند "متاورس تبدیل به یکی از بزرگترین حوزه‌های دنیای کریپتو خواهد شد که خیلی‌ها به آن ملحق می‌شوند...تا از آن به عنوان یک منبع فوق العاده دیگر برای ارایه محتوا، انگیزه دهی و پاداش دهی منظم به کاربران وفادار استفاده کنند."

از این توکن‌ها که Shiba Lands نام دارند، در متاورس جدید شیبا اینو استفاده خواهد شد و امکان خرید آنها با استفاده از توکن‌های LEASH وجود دارد.

به گفته توسعه دهندگان پروژه آنها در حال کار روی یک سیستم صف هستند که برای رویدادهای فروش Shiba Lands طراحی شده است. جایگاه شرکت کنندگان در این صف بر اساس میزان توکن LEASH که دارند مشخص می‌شود. چنین سیستمی مانع از ورود ربات‌های فرصت طلب به این صف برای بهره مندی از فرصت خرید این توکن‌ها با قیمت کم می‌شود تا بعد آنها را با قیمت بالاتر به کاربران بفروشند.

بر اساس داده‌های ابزار تحلیلی CoinGecko قیمت توکن‌های LEASH در 24 ساعت اخیر حدود 46 درصد افزایش یافته است. سقف تولید SHIB یک کوادریلیون است که نیمی از آن قفل شده و از LEASH هم تنها 107647 توکن تولید شده است.

در اولین ساعات معاملاتی آسیا نمودار قیمت LEASH خط مقاومت را شکست.

در عین حال قیمت SHIB در 24 ساعت اخیر پس از صعود 40 درصدی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 8 درصد سقوط کرد. در حال حاضر این توکن به قیمت حدود 0.000033 دلار فروخته می‌شود.