اخبار کریپتوکارنسی

چهارشنبه, 13 -2666 17:28

صحبت کردن در مورد ارزهای دیجیتال در سریال سیمپسون ها

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

در یکی از جدیدترین قسمت‌های کارتون سیمپسون‌ها، جیم پارسونز بازیگر سریال تئوری بیگ بنگ به عنوان مهمان درباره ارزهای دیجیتال و نحوه کار بلاک چین توضیح می‌دهد.

وی در این سریال توضیح می‌دهد که ارزهای دیجیتال پول آینده هستند و از زبان این ارزها گفته می‌شود که "من هر روز به تبدیل شدن به پول آینده نزدیک تر می‌شوم. البته من در کامپیوتر شما هستم نه در کیف پولتان."

پس از پایان صحبت‌های پارسونز یک پیام روی صفحه نمایش داده می‌شود که درباره عملکرد ارزهای دیجیتال توضیح داده و در بخشی از آن نوشته شده:

"در تعریف ارزهای دیجیتال همواره از کلمه ارز دیجیتال استفاده میشود انگار ما درک کاملی از ارزهای دیجیتال داریم اما این طور نیست.... در این سیستم قواعد از طریق تولید واحدهای جدید ارز دیجیتال تعریف می‌شوند..."

جامعه ارزهای دیجیتال استقبال زیادی از این اپیزود کرده و حساب Altcoin Daily هم در این باره نوشته: "کارتون سیمپسون‌ها عالی بود! در این سریال جیم پارسونز مفهوم ارزهای دیجیتال را برای لیزا تشریح کرد! ارزهای دیجیتال پول اصلی آینده هستند! فوق العاده است!"

در برخی کامنت‌های نوشته شده زیر این توییت به این نکته اشاره شده که کارتون سیمپسون‌ها شهرت زیادی در زمینه پیش بینی آینده دارد. ده سال پیش در این کارتون پیش بینی شده بوده که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا خواهد شد و همین اواخر پایان سریال گیم آف ترونز هم در آن پیش بینی شده بود.