اخبار کریپتوکارنسی

پنج شنبه, 14 -2666 15:57

کاهش سرعت شبکه EOS

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اکسچینج آمریکایی بزرگ کوین بیس اعلام کرد که شبکه EOS با مشکلاتی روبرو شده است.

بیستم فوریه، کوین بیس خبری منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: "کارایی (سرعت) شبکه EOS کاهش پیدا کرده و ممکن است ارسال و دریافت با تاخیر انجام شود."

دو روز بعد این اکسچینج توییتی منتشر کرد که در آن اعلام شد هنوز هم شبکه EOS از افت کارایی رنج می‌برد و ارسال EOS از بیرون موقتاً غیر فعال شده اما خرید و فروش EOS در این اکسچینج طبق معمول انجام می‌شود.

اما EOS Nation تولید کننده بلاک‌های EOS در بیست و دوم فوریه اعلام کرد هر چند مشکلاتی در میکروفورک‌های این شبکه وجود داشته اما مین‌نتِ EOS در حال حاضر فوق العاده قابل اطمینان است.

در این توییت نموداری منتشر شده بود که نشان می‌داد بیستم فوریه 192 بلاک به دلیل مشکلات میکروفورک گم شده اند اما مین نت آن در دو هفته اخیرا کارایی خوب و ثابتی داشته است.

مشکلات قبلی در کارایی شبکه

در گذشته هم شبکه EOS با مشکلاتی روبرو شده بود و نمودارهای منتشر شده توسط EOS Nation هم این موضوع را نشان می‌دهند. هفته گذشته به طور میانگین در هر روز 20 هزار بلاک از دسته رفته است.

طبق گزارشی که Cointelegraph در ماه اکتبر سال 2019 منتشر کرد، در یک تحقیق ادعا شده که ممکن است شبکه EOS هدف حملاتی قرار گرفته باشند که شبکه را اصطلاحاً فریز کرده اند. ظاهراً این اکسپلویت باعث شده که یک مهاجم بیش از 110 هزار دلار ارز دیجیتال را از یک اپلیکیشن شرط بندی EOS به سرقت ببرد. Block.one کمپانی پدر EOS ادعا کرده بود که عملکرد این شبکه کاملاً نرمال است.

این شبکه مشکلات مختلفی از جمله فریز شدن پس از راه اندازی داشته و اخیراً دچار مشکلات ناشی از تراکم ایجاد شده در اثر ایردراپ توکن EIDOSشده بود.