اخبار کریپتوکارنسی

پنج شنبه, 14 -2666 15:59

طبق پیش بینی مدیرعامل ترون در سال 2025 قیمت بیت‌کوین به 100 هزار دلار می‌رسد

این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)

Justin Sun بنیانگذار و مدیرعامل ترون (TRX) پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار، به غیر از بیت‌کوین روی چند ارز دیجیتال دیگر هم سرمایه گذاری کرده است. بیست و سوم فوریه وی طی مصاحبه ای با CNN گفت که یکی از معتقدان همیشگی ارزهای دیجیتال بوده و چندین نوع آلت کوین مختلف دارد از جمله دو کوینی که بعد از بیت‌کوین بزرگترین کوین‌ها محسوب می‌شوند یعنی اتر (ETH) و XRP.

مدیرعامل ترون پیش بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در سال 2025 از مرز 100 هزار دلار عبور می‌کند

وقتی از Sun پرسیده شد که آیا سبد سهام کریپتوی خودش را متنوع کرده، وی پاسخ داد:

"من XRP و اتریوم زیادی دارم. من هم یکی از معتقدان طولانی مدت ارزهای دیجیتال هستم بنابراین دوست دارم تمام این دارایی‌ها موفق باشند. به همین دلیل انواع مختلف ارزهای دیجیتال را تهیه کردم."

Sun به عنوان یکی از طرفداران مهم ارزهای دیجیتال به آینده ارزهای دیجیتال خوشبین است و اطمینان دارد که ارزهایی مثل بیت‌کوین آینده پول را رقم می‌زنند. وی در یک مصاحبه پیش بینی کرد که در سال 2025 قیمت بیت‌کوین از 100 هزار دلار عبور می‌کند و سایر ارزهای دیجیتال هم این روند را دنبال می‌کنند.

پیش بینی 100 هزاری قیمت بیت‌کوین به بیان خود او به این صورت بود:

"من قطعاً اطمینان دارم که قیمت بیت‌کوین در سال 2025 از 100 هزار دلار عبور می‌کند. من باور دارم که می‌توانیم پیش از سال 2025 به این قیمت برسیم. در عین حال به نظر من سایر پروژه‌ها مثل ترون، اتریوم و XRP هم بازاری صعودی خواهند داشت."

مدیرعامل ترون در زندگی روزمره خود از ارز فیات استفاده می‌کند

Justin Sun در راستای موضع خوشبینانه خود نسبت به ارزهای دیجیتال در این مصاحبه ادعا کرد که همه پول خودش را در این بازار سرمایه گذاری می‌کند. اما باز هم مقداری از پولش را به ارزهای فیاتی مثل دلار امریکا تبدیل می‌کند. وی در مصاحبه اعلام کرد که فقط وقتی برای زندگی روزمره خودش به پول نیاز دارد، ارزهای دیجیتالش را به فیات تبدیل می‌کند.

 

به گفته مدیرعامل ترون Warren Buffett از بلاک چین و ارزهای دیجیتال استقبال می‌کند

این خبر یک ماه پس از آن منتشر می‌شود که Sun با همراهی رئیس شرکت Berkshire Hathaway و یکی از منتقدان شناخته شده بیت‌کوین، یک خیریه راه اندازی کرد. بیست و سوم ژانویه مدیرعامل ترون با Buffett ملاقات کرد تا بالاخره پس از به تعویق افتادن این رویداد به دلایل پزشکی در سال 2019 آن را اجرایی کنند.

مدیرعامل ترون در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که تلاش نکرده تا این سرمایه گذار میلیاردر را متقاعد به اوج گیری قیمت بیت‌کوین در سال‌های پیش رو کند. در عوض سعی کرده پتانسیل‌های ارزهای دیجیتال را به او توضیح دهد تا اصول کلی بلاک چین و کریپتو مثل تراکنش‌های فوری آن را درک کند.

Buffet باز هم از ارزهای دیجیتال انتقاد کرد

مدیرعامل ترون خاطر نشان شد که Buffett نسبت به تکنولوژی‌های جدید همچون کریپتو و بلاک چین برخورد خوبی دارد و بیت‌کوین و ترون را از او پذیرفته است. اما Buffett در مصاحبه خودش با CNBC ادعا کرده که هیچ نوع ارز دیجیتالی ندارد و برنامه ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارد. این سرمایه گذار میلیاردر در این مصاحبه موضع منفی خودش نسبت به ارزهای دیجیتال را تکرار کرده و گفت این ارزها هیچ ارزش ذاتی ندارند و چیزی تولید نمی‌کنند.

در مصاحبه ای دیگر با CNBC در سال 2018 Buffet پیش بینی کرده بود که ارزهای دیجیتال پایان بدی خواهند داشت و بیت‌کوین هم مرگ موش به توان 2 است!