اخبار کریپتوکارنسی

پنج شنبه, 15 آذر 777 16:01

اضافه شدن دلار هنگ کنگ به پلتفرم اکسچینج بایننس

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یبایننس کی از مهم ترین اکسچینج‌های ارز دیجیتال جهان حالا امکان واریز دلار هنگ کنگ را فراهم کرده است.

طبق اعلامیه ای که بیست و یکم فوریه منتشر شد، حالا این اکسچینج امکان واریز و برداشت دلار هنگ کنگ را بدون کارمزد فراهم کرده است. کاربران پس از واریز دلار هنگ کنگ می‌توانند آن را برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنند.

این واریزی‌ها از طریق یک همکاری بین بایننس و شرکت Epay که در زمینه پردازش تراکنش‌ها کار می‌کنند، انجام می‌شوند. حالا کاربران می‌توانند از طریق کد سوئیفت، انتقال وایر، SEPA، Fasapay، PM و سایر سرویس‌های واریز و برداشت الکترونیک ارز، در این سیستم واریزی انجام دهند.

ظاهراً بایننس سعی دارد نقدینگی بیشتری را به بازار ارزهای دیجیتال جذب کند. طبق گزارشی که Cointelegraph ابتدای ماه منتشر کرده بود، این اکسچینج اخیراً پشتیبانی از 15 ارز فیات دیگر را هم برای خریدهای ویزا و مسترکارت به پلتفرم خودش اضافه کرده است. مدتی قبل از انتشار این اعلامیه این شرکت روبل روسیه را هم به پلتفرم معاملاتی نظیر به نظیر خودش اضافه کرده بود.

تمام این اقدامات نشان می‌دهند که بایننس در حال تلاش برای جذب افراد بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال در این دوره صعودی بازار است. البته افزایش تعداد کاربران بدون پیامد هم نیست.

تعمیر برنامه ریزی نشده

پس از افزایش اخیر حجم کاربران این پلتفرم، اخیراً گزارشاتی از بروز مشکلات فنی در آن منتشر شد. یکی از گزارشاتی که ابتدای ماه منتشر شد نشان می‌دهد بخشی از مشکلاتی که اخیراً در کارایی این سیستم پیش آمده به دلیل افزایش غیرمنتظره حجم ترافیک آن است. در این گزارش نوشته شده بود:

"تفاوت بین قیمت 10 هزار دلاری بیت‌کوین بین این بار و دفعه قبلی از این جهت است که حالا تعداد کاربران افزایش چشمگیری پیدا کرده اند. هر چند نشانه‌هایی از بهبود قوی بازار ارزهای دیجیتال مشاهده می‌شود اما همین شرایط باعث ایجاد بار چشمگیری روی سیستم‌های ما شده است."

اخیراً Changpeng Zhao بنیانگذار و مدیرعامل بایننس اعلام کرده بود که هنوز قیمت بیت کوین تحت تاثیر هالوینگ پیش رو قرار نگرفته و به زودی شاهد افزایش بیشتر آن خواهیم بود. اگر این پیش بینی درست باشد، این پلتفرم باید منتظر ترافیک بیشتری باشد.