اخبار کریپتوکارنسی

دوشنبه, 19 آذر 777 19:05

پشتیبانی از ارسال و دریافت لایت کوین در 13 هزار خودپرداز کره جنوبی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیست و هشتم فوریه بنیاد لایت کوین (Litecoin Foundation) خبر از یک همکاری جدید با MeconCash برای فراهم کردن امکان پرداخت و دریافت لایت کوین و تبدیل آن به وون کره جنوبی در 13 هزار خودپرداز این کشور داد.

این همکاری با لایت کوین در پلتفرم پرداخت M.Pay از MeconCash ادغام شده است. همچنین قرار است در پلتفرم خرده فروشی MeconCash و جهت پرداخت برای بازی‌هایی که پاداش‌های M.Pay را قبول می‌کنند هم ارز دیجیتال دلایت کوین پذیرفته شود.

به گفته CryptoCompare، ارزش معاملات 24 ساعته لایت کوین و وون کره جنوبی حدود 4.3 میلیون دلار بوده است که 0.82 درصد از حجم معاملات را تشکیل می‌دهد.

Charlie Lee مدیر بنیاد لایت کوین این همکاری را گامی بزرگ به سمت گسترش جایگاه لایت کوین در بازار کره جنوبی توصیف کرد.

در سال 2018 کره جنوبی با انتقال 6.25 میلیارد دلار در این زمینه رکورد شکنی کرد.

رقابت ارزهای دیجیتال برای تصاحب بازار آسیا

تعداد رو به رشدی از ارزهای دیجیتال در حال تلاش برای تصاحب بازار انتقال وجه آسیا هستند و ریپل هم اخیراً در ماه فوریه چندین همکاری مختلف را در این زمینه آغاز کرد.

بیست و پنجم فوریه، ریپل اعلام کرد که کمپانی‌های انتقال پول و جابجایی ارز بین المللی کره ای Hanpass و Sentbe به شبکه خدمات مالی مبتنی بر بلاک چین این شرکت یعنی RippleNet پیوسته اند.

روز بعد ریپل خبر از یک همکاری جدید با شرکت Azimo ارائه دهنده خدمات انتقال وجه در اروپا داد که هدف آن استفاده از تکنولوژی دفتر کل توزیع شده برای سرویس انتقال وجه آن در فیلیپین بود.