اخبار کریپتوکارنسی

شنبه, 09 فروردين 1399 19:09

بیشتر معامله گران منتظر یک رکورد صعودی جدید برای بیت کوین در سال 2020 هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طبق نظرسنجی انجام شده توسط پلتفرم Kraken بیشتر معامله گران انتظار دارند که قبل از سال 2021 بیت کوین به رکوردهای صعودی جدیدی دست پیدا کند.
400 معامله گر VIP پلتفرم Kraken در این نظرسنجی شرکت کرده اند: 41 درصد از آنها خودشان را به عنوان سرمایه گذار معرفی کرده، 40 درصد معامله گر و 15 درصد خودشان را نماینده یک سازمان معرفی کرده اند؛ 4 درصد باقیمانده پردازشگر پرداخت، ماینر و اکسچینج کریپتو بودند.
84 درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی کمتر از 10 میلیون دلار سرمایه داشتند و 11 درصد بین 10 تا 50 میلیون دلار. 6 درصد باقیمانده هم سرمایه گذارانی بودند که بین 50 تا 100 میلیون یا بیشتر از 100 میلیون سرمایه دارند.
معامله گران انتظار دارند که امسال بیت‌کوین رکوردهای جدیدی ثبت کند اما اتریوم خیر
طبق این نظرسنجی میانگین قیمت بیت‌کوین در سال 2020 22866 دلار است. اما معامله گران انتظار ندارند که اتریوم رکوردهای جدیدی ثبت کند و میانگین قیمت پیش بینی شده برای آن 810 دلار بود.
احتمالاً جو کلی بازار مثبت است و 44 درصد اعلام کرده اند که ارزهای دیجیتال در یک بازار صعودی قرار دارند، 22 درصد بازار را نزولی و 34 درصد اظهار بی طرفی کرده اند.
در رابطه با عواملی که طی 12 ماه آینده منجر به شتاب رشد کریپتو می‌شود اتفاق نظر کمی وجود داشت و مهم ترین عامل ذکر شده گسترش پذیرش این بازار با رقم 19 درصد بود. عامل دوم هالوینگ پیش روی بیت‌کوین با 15 درصد رای بود و پس از آن درگیری‌های سیاسی (11 درصد)، ترس از دست دادن (11 درصد) و بحران اقتصادی (9 درصد) قرار داشتند.
در رابطه با عوامل اصلی تهدید کننده بازار توافق بیشتری بین شرکت کنندگان وجود داشت. 32 درصد آنها بحث قوانین و مقررات را بزرگترین ریسک برای صنعت کریپتو اعلام کردند و بعد از آن هک و کلاهبرداری قرار داشت که 23 درصد به آن رای داده بودند.
تحلیل فنی و پایه ای
شرکت کنندگان به ملاحظات پایه‌ای و تحلیل‌های تکنیکال به صورت تقریباً یکسان رای دادند و 26 درصد اعلام کرد که تحلیل تکنیکال مهم ترین عامل برای تصمیم گیری‌های معاملاتی آنهاست، 24 درصد اعلام کردند که به ملاحظات پایه‌ای توجه دارند و 23 درصد متمرکز بر جو کلی بازار هستند.
وضعیت اقتصاد جهانی و بازارهای سنتی هم بر تصمیمات نیمی از شرکت کنندگان تاثیرگذار بود و 55 درصد اعلام کردند که وضعیت اقتصادی جاری تاثیر خاصی بر تصمیم گیری آنها در زمینه ارزهای دیجیتال طی 6 ماه اخیر نداشته است.
نیمی از معامله گران انتظار دارند که در سال 2020 یک فصل رونق آلت کوین ایجاد شود
بیش از نیمی از معامله گران (54 درصد) انتظار دارند که در سال 2020 یک فصل رونق آلت کوین ایجاد شود.
همچنین در این نظرسنجی از شرکت کنندگان درخواست شده که آلت کوین‌های محبوب خودشان را نام ببرند که محبوب ترین گزینه‌های آنها عبارت بودند از: اتریوم، مونرو، ریپل، لایت کوین و تزوس.
حدود نیمی از افراد (44.4 درصد) نیز اعلام کردند که از هیچ کوین باثباتی استفاده نمی کنند. تتر محبوب ترین کوین باثبات بود و 33.6 درصد به USDT رای دادند و بعد از آن کوین USD (8.7 درصد) و Dai (8.4 درصد) قرار داشتند.