اخبار کریپتوکارنسی

دوشنبه, 24 دی 777 13:33

صرافی Coinbase خبر از ثبت یک رکورد جدید برای خرید ارزهای دیجیتال داد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اکسچینج امریکایی Coinbase گزارشی منتشر کرده که عکس العمل کاربران در مقابل سقوط شدید بازار کریپتو در 12 مارس را نشان می‌دهد.

طبق گزارشی که 31 مارس منتشر شد، در شرایطی که شوک ناشی از ممنوعیت سفر اعلام شده توسط ترامپ تاثیر عمیقی بر اقتصاد جهانی داشته، معامله گران کریپتو در Coinbase دارایی‌های خودشان را برای خرید در دوره افت قیمت بسیج کردند.

افزایش فعالیت سرمایه گذاران در Coinbase برای خرید

طی 48 ساعت پس از صدور دستور ترامپ، فعالیت‌های معاملاتی در پلتفرم Coinbase افزایش چشمگیری داشته و در مقایسه میانگین 12 ماهه یک رکورد جدید ثبت کرده است.

در دوره سقوط ارزش ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین بیشترین حجم معاملات را داشته و Coinbase تخمین زده که مجموع معاملات بیت‌کوین شش برابر میانگین معاملات در این دوره سقوط بوده – که دلیل آن سه برابر و نیم شدن میانگین تعداد معامله گران فعال و نسبت خرید 69 درصدی بوده است.

در این دوره سقوط اتریوم دومین ارز محبوب بوده که میانگین معاملات آن حدودا پنج برابر شده و حجم خرید این ارز دیجیتال 67 درصد افزایش یافته است.

معاملات سایر ارزهای دیگر هم مجموعاً 7 برابر افزایش داشته است و XRP، تزوس، Chainlink، لایت کوین و بیت‌کوین کش از جمله ارزهای محبوب در این معاملات بوده اند.

افزایش فشار خرید در بازار کریپتو

طی این دوره 1.3 میلیارد دلار ارز فیات و ارز دیجیتال به حساب Coinbase واریز شده که 5 برابر میانگین معمول است.

هجوم سرمایه به سمت این پلتفرم همزمان با افزایش دو برابری ثبت نام کاربران جدید و سه برابر شدن تعداد معامله گران فعال بوده است. در مجموع افزایش فعالیت کاربران منجر به افزایش 6 برابری حجم معاملات شده است.

همچنین Coinbase خبر از افزایش 10 درصدی فشار خرید نسبت به فروش داده است. فعالیت خریداران 67 درصد از کل فعالیت‌های معاملاتی را تشکیل می‌دهد که معمولاً حدود 60 درصد است.