اخبار کریپتوکارنسی

یکشنبه, 30 دی 777 13:20

شرکت Anchorage Trust رمزارز XRP را در فهرست ارزهای تحت پشتیبانی برای مشتریان خود قرار داد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کمپانی Anchorage Trust که در زمینه ارائه خدمات کاستدی برای دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کند، XRP را به لیست دارایی‌های تحت پشتیبانی راهکار کاستدی سازمانی خود اضافه کرد. دوم آوریل این کمپانی خبر پشتیبانی از سومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار را در یک پست وبلاگی منتشر کرد.

Anchorage ادعا می‌کند که راهکار کاستدی آن ایمن تر از مکانیزم‌های ذخیره سرد است و در عین حال که قابلیت استفاده از دارایی‌ها را فراهم می‌کند امکانات دیگری همچون گروگذاشتن، ایردراپ و حتی معامله با کاستدی را فراهم می‌کند.

منابع Xpring راهکار قابل اطمینان تری را عرضه می‌کنند

به گفته Diogo Mónica مدیر و یکی از بنیانگذاران Anchorage پشتیبانی از XRP نیاز به منابعی همچون منابعی دارد که توسط پلتفرم برنامه نویسان ریپل، Xpring ساخته شده و نگهداری می‌شود. از مهم ترین این منابع می‌توان به سرور اپن سورس متعلق به ریپل اشاره کرده که برای دفتر کل XRP از آن استفاده می‌شود.

راهکار کاستدی XRP در حال حاضر در اختیار سرمایه گذاران سازمانی قرار دارد و قرار است در آینده سرویس‌های بیشتری به آن اضافه شود. در این پروژه اعلام شده: "انعطاف پذیری پلتفرم Anchorage به ما امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های پیشرفته ای برای XRP پشتیبانی کنیم از جمله کانال‌های پرداختی که طبق تقاضای مشتریان به آنها نیاز داریم."

مشارکت در اتحادیه‌های مختلف

Anchorage یکی از اعضای اصلی انجمن لیبرا است و طبق گزارش Cointelegraph این شرکت هم به طرح Celo Alliance for Prosperity کوین باثبات رقیب، Celo پیوسته است.

همچنین Anchorage عضو اتحادیه بلاک‌چین و شورای رتبه دهی به ارزهای دیجیتال است و نام‌های بزرگی همچون Andreessen Horowitz، Blockchain Capital و Visa حامی آن هستند.