اخبار کریپتوکارنسی

سه شنبه, 02 بهمن 777 21:46

اولین هالوینگ بیت‌کوین SV اجرا شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیت‌کوین Satoshi's Vision (به اختصار BSV) حدود دو سال پس از منشعب شدن از بیت‌کوین کش در سال 2018، اولین هالوینگ خود را پشت سر گذاشت.

BSV اولین هالوینگ خود را حدود ساعت 1:30 به وقت UTC اجرا کرد. این رویداد باعث کاهش میزان پاداش بلاک از 12.5 به 6.25 BSV می‌شود.

کوین‌های منشعب شده از بیت‌کوین حدود 1 ماه زودتر از زنجیره پدرشان هالوینگ را اجرا کردند

هالوینگ BSV مدتی پس از آن صورت گرفته که هشتم آوریل رویداد هالوینگ بیت کوین کش اجرا شد و حدود 1 ماه دیگر هالوینگ بیت کوین اجرا خواهد شد.

در حال حاضر قیمت Bitcoin SV حدود 210 دلار است که نسبت به قیمت 225 دلاری آن در ابتدای روز حدود 15 دلار کاهش داشته است. قیمت بیت کوین کش هم پس از هالوینگ از 278 دلار به 256.21 دلار کاهش یافته است.

سقف تولید بیت‌کوین SV و بیت‌کوین کش هر دو – مانند زنجیره پدرشان، بیت‌کوین – 21 میلیون عدد است.

معمولاً انتظار می‌رود که هالوینگ قیمت یک دارایی را افزایش دهد – چون پاداش ماین کردن آن دارایی کمتر می‌شود در نتیجه میزان کمیاب بودن ارز دیجیتال مربوطه بیشتر می‌شود.

شکل گیری بیت‌کوین SV در سال 2018

در سال 2017 پس از ایجاد یک اختلاف در جامعه کاربران بیت‌کوین، یک هاردفورک در این شبکه اجرا شد که آن را به دو زنجیره مجزای بیت‌کوین کور و بیت‌کوین کش تقسیم کرد. حدود یک سال بعد، اختلافاتی در جامعه بیت‌کوین کش شکل گرفتن که منجر به تفکیک بیت‌کوین کش و بیت‌کوین SV شد.

پس از فروکش کردن جنجال‌های هالوینگ بیت‌کوین کش، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که این شبکه ترک ماینرها و نوسان سود را تجربه می‌کند.

BSV هم بلافاصله پس از هالوینگ افت قیمت 5.3 درصدی را تجربه کرد.