اخبار کریپتوکارنسی

شنبه, 27 ارديبهشت 1399 07:35

همه چیز در مورد موناکوین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مونا کوین اولین کریپتوکارنسی با منبع باز ژاپنی است که در سال 2013 توسط آقای واتانابه ، یک کاربر ناشناس انجمن ایجاد شد. این سکه مبتنی بر فناوری همتا  به همتا و اولین ارز دیجیتال ژاپن شناخته شده است. Monacoin موناکوین الگوریتم ماینینگ خود را به Lyra2RE (v2)  تغییر داد واز الگوریتم اثبات کار برای تأیید بلاکهای استخراج خود استفاده می کند. در هر 90 بلوک استخراج کنندگان 25 مونا کوین دریافت می کند. زمان ایجاد بلوک یک و نیم دقیقه طول می کشد و دشواری استخراج در هر بلوک طبق الگوریتم Dark Gravity Wave v3 متفاوت است. طرفین هزینه معامله را برای معامله تعیین می کنند. پروژه Monacoin دارای کیف پول رسمی کریپتوکارنسی است که برای MacOS ، Android و Linux در دسترس است. میزان انتشار این کوین ارزدیجیتال ۱۰۵ میلیون و ۱۲۰ هزار کوین است و زمان هر بلاک آن ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه است.

 کاربرد گسترده آن در ژاپن محبوبیت این کوین را نشان می دهد. مردم آن را پول دیجیتال ملی ژاپن می دانند. طیف گسترده ای از مغازه ها و رستوران ها در ژاپن این کوین را به عنوان یک فیات معمولی قبول می کنند.

هاوینگ موناکوین نیز تقریبا هر ۳ سال اتفاق می‌افتد؛ سختی شبکه با هر بلاک تنظیم می‌شود و ماینینگ آن هنوز هم با CPU و GPU امکان پذیر است. این کوین در میان تقریبا ۱۰۰ ارز دیجیتالی قرار دارد که فعالانه در برابر اسیک مقاومت می‌کنند.