اخبار کریپتوکارنسی

سه شنبه, 31 تیر 1399 08:02

ویژگی های یک تریدر موفق

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
  1. جو احساسی بازار را تحلیل کنید. اگر هرج و مرجی در صنعت ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد، به احتمال زیاد باعث خواهد شد که بسیاری از معامله گران احساسی عمل کنند و اینجاست که بهترین فرصت برای شما فراهم می‌شود تا عقب نشینی کنید و بازار و اتفاقاتی که در این صنعت در جریان هستند را با دیدی منطقی تحت نظر داشته باشید.
  2. تحلیل تکنیکال کوین‌هایی که قصد معامله کردن آنها را دارید، تست، ایجاد و بررسی کنید. گروه‌های تلگرامی و وبسایت‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید در آنها اطلاعات خوبی کسب کنید. با در اختیار داشتن این اطلاعات می‌توانید روش معامله خودتان را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید.
  3. به حرف هر کسی گوش نکنید. خیلی از مواقع افراد سعی می‌کنند با این رویکرد قیمت توکن‌های مورد نظر خودشان را افزایش دهند.
  4. لیستی از نقاط عطف در معاملات ارزهای دیجیتال داشته باشید و روی آن کار کنید. اگر کار را با یک هدف کوچک آغاز نکنید، دستاوردی نخواهید داشت. همیشه یک استراتژی داشته باشید و سعی نکنید با انجام همزمان چندین معامله که امکان کنترل و مدیریت آنها را ندارید، پولتان را از بین ببرید.
  5. قیمت دلاری ارز دیجیتالی را که به عنوان ارز اصلی خودتان انتخاب می‌کنید، در نظر نداشته باشید. این رویکرد باعث می‌شود که در معاملاتتان از نظر روانی نقطه ضعف پیدا کنید. می‌توانید این کار را انجام دهید اما اگر فقط خواسته باشید پوزیشن خودتان را در قالب بیت‌کوین داشته باشید، توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید.