اخبار کریپتوکارنسی

سه شنبه, 14 مرداد 1399 07:53

Staking در کاردانو – آخرین فراخوان برای اولین دور Staking

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

 پس از پیاده‌سازی اینترفیس سازگار با AdaLite Shelley در 29 جولای، هزاران کاربران گرو گذاشتن از طریق AdaLite را آغاز کردند. بیشتر این افراد از والت‌های سخت افزاری لجر استفاده می‌کردند (Trezor از پنجم آگوست در دسترس خواهد بود). از همه 500 کاربری که سهم خودشان را به استخر Staking AdaLite واگذار کردند تشکر می‌کنیم. ما همه سعی خودمان را می‌کنیم تا عملکردی فوق العاده داشته باشیم و بیشترین پاداش را برای شما تامین کنیم. اگر قصد دارید در اولین دور Staking (گروگذاری) مشارکت کنید، باید موجودی خودتان را به آدرس‌های Shelley منتقل کنید و قبل از ساعت 21:44 سوم آگوست به وقت UTC فرایند گروگذاری را آغاز کنید. بعد از این تاریخ فقط می‌توانید در دور دوم گروگذاری مشارکت کنید. اگر در دور اول شرکت کنید، هجدهم آگوست پاداش‌ها را در حساب خودتان خواهید دید.
توصیه می‌کنیم که از استخر ADLT با کارمزد عادلانه 3 درصدی استفاده کنید. تمام درآمدها برای توسعه هر چه بیشتر AdaLite استفاده خواهد شد.

04c60c78417132a195cbb74975346462410f72612952a7c4ade7e438

 

مراقب کلاهبردارها باشید!!!
اشخاص مختلفی در تلگرام خودشان را به عنوان کارمند AdaLite معرفی می‌کنند و به احتمال زیاد ایمیل‌های فیشینگ هدفمند برای شما ارسال می‌کنند. لطفاً روی هیچ کدام از لینک‌هایی که غریبه‌ها در تلگرام برای شما ارسال می‌کنند یا از طریق ایمیل دریافت می‌کنید، کلیک نکنید. برای ورود به سایت AdaLite حتماً خودتان آدرس اصلی وبسایت را (https://adalite.io) در مرورگر تایپ کنید.

 

هرگز به هیچکس اعتماد نکنید و عبارت یادآور خودتان را جایی جز سایت adalite.io تایپ نکنید. اگر والت سخت‌افزاری دارید، هیچ وقت نباید عبارت یادآور خودتان جایی در فضای آنلاین تایپ کنید.

راهنمای گروگذاری در AdaLite
اشخاصی از Ada Point Pool راهنمای جامعی درباره نحوه گروگذاری در AdaLite با استفاده از لجر تهیه کرده اند که برای کاربرانی که از عبارت یادآور استفاده می‌کنند کاملاً قابل استفاده است. می‌توانید از استخر گروگذاری این شرکت استفاده کنید اما در صورت تمایل می‌توانید شناسه استخر را به شناسه هر استخر دلخواهی تغییر دهید.

https://medium.com/@adapointpool/how-to-delegate-stake-your-ada-on-shelley-with-ledger-nano-s-x-e6363a9c9050

پاداش‌های ITN
اشخاصی که در تست نت (Incentivized Test Net) مشارکت کرده اند باید از چهارم آگوست پاداش‌ها را در والت ITN خودشان دریافت کنند. هنوز توابع لازم برای از گرو درآوردن این پاداش‌ها پیاده‌سازی نشده است. پیاده‌سازی این توابع در دست اقدام است اما ممکن است تا فردا تکمیل نشود. حتماً این قابلیت در همین هفته عرضه می‌شود اما در حال حاضر تمرکز اصلی رفع خطاهای موجوی و نهایی کردن ادغام Trezor برای راه‌اندازی در پنجم آگوست با انتشار میان افزار سازگار با Shelley Trezor است.

سوالات پرتکرار Shelley


آیا امکان تخصیص موجودی به بیشتر از یک استخر Staking وجود دارد؟
خیر، از یک والت فقط می‌توانید برای یک استخر staking گروگذاری کنید.

آیا می‌توانم بخشی از دارایی‌های خودم را محول کنم؟
خیر، همیشه کل موجودی حساب شما برای نمایندگی اختصاص پیدا می‌کند و فقط وجوهی که در آدرس‌های Shelley شما باشند، برای staking محسوب می‌شوند.

آیا وجوه پس از محول شدن نمایندگی آنها بلوکه می‌شوند؟
خیر، می‌توانید هر زمان خواسته باشید آنها را به صورت آزادانه جابجا کنید.


تابع Convert to Stakable در AdaLite چیست؟
این تابع منجر به ایجاد تراکنشی می‌شود که همه وجوه را از آدرس‌های Byron شما به اولین آدرس Shelley شما منتقل می‌کند.

سپرده پرداخت شده حین نمایندگی گروگذاری چیست؟
وقتی اولین تراکنش برای محول کردن گروگذاری را انجام دهید، مقداری سپرده ADA از شما کسر می‌شود. این هزینه برای ثبت کلید staking والت دریافت می‌شود. برای سایر اقدامات جهت محول کردن گروگذاری، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. هر زمان تصمیم گرفتید که دیگر از والت فعلی خودتان استفاده نکنید می‌توانید با لغو ثبت کلیدها (unstake) سپرده پرداختی را دوباره دریافت کنید – هنوز این قابلیت پیاده‌سازی نشده است.


آیا امکان unstake کردن (لغو گرو گذاری) وجود دارد؟
هنوز این قابلیت در AdaLite پیاده‌سازی نشده اما دلیل خاصی برای انجام این کار وجود ندارد مگر اینکه بخواهید 2 سپرده ADA خودتان را پس بگیرید. می‌توانید به راحتی استخری که نمایندگی خودتان را به آن محول کرده اید، تغییر دهید – وجوه گروگذاری شده بلوکه نمی‌شوند.

هزینه‌های ثابت استخر گروگذاری چقدر است؟
این هزینه‌ها شامل کارمزدی هستند که استخر از پاداش‌های به دست آمده کسر می‌کند. همچنین مالیات هم به صورت درصدی کسر خواهد شد.

بازگشت سرمایه مورد انتظار برای گروگذاری کاردانو چقدر است؟
بازگشت سرمایه بستگی به تعداد اشخاصی دارد که در گروگذاری مشارکت می‌کنند. همچنین به عملکرد استخر و فاکتورهای مختلف دیگر. ممکن است در اولین دورهای گروگذاری آمار استخر کمی عجیب به نظر برسند اما بعد از 2 یا 3 دور می‌توان مشخص کرد که چه استخرهایی بهترین عملکرد را دارند.

برای Shelley به چه نسخه ای از اپلیکیشن کاردانوی لجر نیاز داریم؟
2.0.2 یا 2.0.3


لطفاً خطاهای احتمالی را گزارش دهید:
این نسخه با عجله منتشر شده و ممکن است خطاهایی جزئی در اینترفیس آن وجود داشته باشد. می‌توانید این خطاها را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا صفحه GitHub گزارش دهید. همچنین حساب توئیتر این شرکت را برای قرار گرفتن در جریان تازه ترین خبرها دنبال کنید.