اخبار کریپتوکارنسی

یکشنبه, 16 شهریور 1399 15:22

توکن SushiSwapچیست؟ بررسی کامل تمام اخبارها و حواشی اخیر

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

SushiSwap ،توسط  فرد ناشناسی با نام Chef Nomi ایجاد شده که یک فورک UniSwap، یک اکسچنج غیرمتمرکز ارز دیجیتال است. UniSwapرا به عنوان یک ماشین فروش توکن بدون واسطه در نظر بگیرید. حجم معاملات روزانه UniSwap که موردعلاقه DeFi است ، از Coinbase پیشی گرفته است.

 

SushiSwap قول داد که با ایجاد یک فورک متعلق به جامعه با استفاده از یک توکن رای دهنده به نام SUSHI ، بهترین ویژگی های UniSwap را به دست آورد و در مدیریت آن بهبود بخشد. هرکسی که به انجمن بپیوندد می تواند با قرار دادن SUSHI و ETH در UniSwap به یک تأمین کننده نقدینگی تبدیل شود ، که با راه اندازی آن در نهایت به SushiSwap منتقل می شود.

 

به نقل از فوربز، توکن سوشی مانند یک ستاره در حال رشد بود، که از اول سپتامبر تا 77 درصد از حجم معاملات روزانه در UniSwap را نشان می داد. سقف آن278 میلیون دلار بود.

 

در 5 سپتامبر ، شایعاتی مبنی بر اینکه نومی توسعه دهنده و خالق اصلی SushiSwap ، مبلغ 15 میلیون دلار از سرمایه شخصی خود را فروخته، باعث شد قیمت این توکن تا 88٪ از کاهش یابد  مدیریت این شبکه به موسس صرافی FTX واگذار شد. این اقدام باعث شد قیمت تمام توکن های دیفای نظیر اتریوم کاهش یابد.

 

به عبارت دیگر برخی گزارش ها حاکی از آن بود که بنیانگذار ناشناس Sushiswap پس از تبدیل همه توکن های سوشی خود به اتر در 5 سپتامبر، کلاهبرداری کرده است. گزارشات کلاهبرداری ادعا شده چند روز پس از رشد درخشان توکن سوشی و به جذب ۱ میلیارد سرمایه در استخرهای استیکینگ به علت فروش توکن های سوشی توسط موسس  آن قیمت این توکن از ۹ دلار به ۱ دلار رسید.

در نهایت خالق آن اعلام کرد که مردم نگران نباشند هیچ پروژه کلاهبرداری نیست. من همچنان هستم فقط مدیریت این شبکه به موسس صرافی FTX واگذار شده است و ما به دنبال همکاری های بیشتر و تغییرات فنی هستیم.