اخبار کریپتوکارنسی

جمعه, 26 بهمن 1397 11:01

معرفی Kambria پروژه ای رباتیک در ارزهای دیجیتالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تجزیه و تحلیل پروژه توسط  Tokenbox ICO

  1. Kambria ( ایالات متحده آمریکا )

Kambria یک پلتفرم غیر متمرکز برای مبادلات تجارتی است که در زمینه رباتیک و هوش مصنوعی طراحی شده است. این پروژه به پیشرفت موضوعات یا شاخه های در حال توسعه در زمینه اکوسیستم، مانند بیوتکنولوژی، فضایی و وسایل نقلیه مستقل کمک خواهد کرد. Kambria قصد دارد با AI و Robotics با پشتیبانی OhmniLabs شروع کند.

همه اعضای تیم Ohmnilabs در پروژه Kambria مشارکت دارند. OhmniLabs درآمدی بالغ بر 2 میلیون دلار در سال دارد و با شرکت هایی مانند      3.7Double Robotics   میلیون دلار در سال ،  13.4Anibots  میلیون دلار در سال  و  6.7Jibo   میلیون دلار در سال رقابت می کند.

Kambria از یک سیستم محافظت حقوقی بسیار جالب استفاده خواهد کرد. به محض اینکه یک حمله کشف شد، یک کیس ( case ) از طریق یک قرارداد هوشمند ایجاد می شود که انجام کارهای قانونی را برعهده گرفته و نتیجه آن جز، رای داوران یا هیئت جزئی محسوب می شود. علاوه بر این، کانال های خارج از زنجیره ای ( off-chain channels ) ایجاد می شوند که شواهد  را جمع آوری و مورد بحث قرار می دهند.

Kambria دارای سه عنصر اصلی است:

کتابخانه کد KDNA و زبان توسعه Kambria. زبان شامل مدل های متعددی است که می تواند برای ایجاد ربات های خاص یا اجزای ربات استفاده شود. علاوه بر این، KDNA برای هر دو سختافزار و نرم افزار مناسب است، به طوری که توسعه دهندگان نرم افزار یا سختافزار می توانند با یکدیگر در جهت ارتقاء تکنولوژی بکار گرفته شده تعامل داشته باشند.

اتحاد در تولید. بعد از ساخت ربات، توسعه دهندگان با مشکلات تست یا نسخه اولیه مواجه می شوند. با توجه با اینکه اغلب عوامل سازنده و یا کارخانجات مونتاژ در گذشته علاقه به قبول سفارشات کوچک نداشتند، Kambria، بر اساس تجربه OhmniLabs، منابع زنجیره عرضه را ادغام کرده تا بتواند امکان انجام سفارشات کوچک ( حداقل 10 تا ) را برای عوامل سازنده یا اجزاء سازنده فرآهم آورد. با توجه به مقدار سرمایه گذاری، عرضه کنندگان می توانند هم در سود حاصل از فروش سهیم شوند و هم در زمان تولید انبوه رباتیک ها در آینده به یکی از سرمایه گذاران شرکت های رباتیک تبدیل شوند.

بازار. توسعه دهندگان می توانند کد یا پروژه های خود را با استفاده از Codebase Kambria، یک پلتفرم KDNA که شبیه به یک تکنولوژی استخری ( technology pool ) است، ارسال نمایند. این پلتفرم بخش سخت افزار، سیستم عامل، نرم افزار، قطعات الکتریکی و مکانیکی یک ربات را  به یکدیگر متصل می کند. از آنجا که تمام مدل ها به قرارداد هوشمند Ethereum متصل می شوند، هرگاه کد یا پروژه مورد استفاده قرار گیرد، توسعه دهندگان دارای برچسب های KAT پاداش خواهند داشت. حقوق و دستمزد با بالارفتن تعداد کاربران افزایش می یابد. شرکت ها همچنین می توانند با استفاده از tokenهای KAT، از استعدادها و راه حل ها استفاده کنند. علاوه بر این، برنامه هایی برای راه اندازی یک فروشگاه نرم افزاری برای روبات ها وجود دارد، که در آن توسعه دهندگان یا شرکت ها می توانند برنامه های کاربردی یا ویژگی های جدید خود را به فروش برسانند.

تعامل در پلتفرم با استفاده از Token Kambria ( KAT ) و همچنین بلاک ها Maker Credit و Kambria، تسهیل می شود. KAT یک پلتفرم توکن ERC20 دارد. وظایف اصلی آن دسترسی به پلتفرم کامبریا، تشویق به مشارکت و ایجاد انگیزه برای همه ذینفعان درون اکوسیستم است.

Maker Credit یک توکن  ERC20  نیست. در عوض، یک پاداش یا «بازگشت پول یا سرمایه ( money back )» است. هدف از Maker Credit، تحریک معاملات و هزینه های درون اکوسیستم است. Karma یک توکن  ERC20 نیست. در عوض، این توکنی است که قابل انتقال نبوده و نمی توان با پول آن را خریداری کرد. در عوض، عمدتا به این دلیل در نظر گرفته می شود که به اعضای جامعه ( community members ) پاداش و توسعه دهندگان را تشویق شوند. صاحبان این توکن حق استفاده از پاداش را در پلتفرم Kambria دارند.

ارزیابی یا سنجش token های پروژه:

Hard Cap  - 19،000،000 دلار.

مجموع عرضه - 5،000،000،000 KAT.

قیمت token - 0.020 دلار.

میزان اختصاص یافته برای فروش - 50٪.

KYC / فهرست سفید - 18-30 نوامبر.

تاریخ ICO در 1-5 دسامبر 2018 است.Maker Credit

تیم Kambria

متشکل از کارشناسان فنی دانشگاه استنفورد، کارنگی ملون، گوگل (NASDAQ: GOOGL) و کارآفرینان با تجربه ای هستند که در گذشته شرکت های زیادی رو تأسیس و به فروش رسانده اند.

Jared Go یکی دیگر از بنیانگذاران Ohmnilabs است. او 4 ماه به عنوان مهندس نرم افزار مایکروسافت (NASDAQ: MSFT) مشغول به کار بوده و در حال حاضر CTO ، Hobnob است.

Tingxi Tan یکی دیگر از بنیانگذاران این پروژه و یکی از بنیانگذاران Ohmnilabs است. او عضو StartX است، که یک جامعه ای از کارآفرینان، کارشناسان، استادان دانشگاه استنفورد و نمایندگان استارت آپ های با سرمایه های بسیار زیاد است.
Kambria-Team.jpg

مشاوران پروژه:

Simon Seojoon Kim- مشاور TraceTo، ICON، MediBlock. همچنین مدیرعامل و یکی از شرکاء Hashed.

Loi Luu ، مشاور فنی TraceTo و Republic Protocol است. او یکی از بنیانگذاران شبکه Kyber است.

Roger Lim جزء شرکای موسسه NEO Global Capital (NGC) است. او یمشاور پروژه های مهمی  مانند MultiVAC، Blockcloud، NOS، Merculet، Platform Platform، Switcheo Network، 0chain، Tomochain، Bluzelle بوده است.
Kambria-Advisors.jpg

شرکا و سرمایه گذاران اصلی و مهم Kambria:

Hashed بزرگترین ذخیره ارز رمزنگاری شده است که دفاتر مرکزی آن در کره جنوبی و سان فرانسیسکو قرار دارد. آنها همچنین Hashed Lounge, the Hashed Post and the Hashed Night راه اندازی کرده اند. شما می توانید Terra, Handshake, Oasis پیدا کنید.

Labs, DFINITY, QuarkChain در نمونه کارهای اولیه یا قبلی آنها مشخص می باشد.

بلاک چین آلفا یک شرکت مشاوره و سرمایه گذاری است. کار این بلاک چین ارائه توصیه برای پروژه های در حال توسعه، استراتژی های یک بازاریابی موفق، مشارکت / ادغام، فروش عمومی (crowdsales) و ثبت نام در مبادلات جهانی است.

مدیران شرکت انجام موفق پروژه های بزرگ زیادی مانند Bitcoin، Ethereum، Hyperledger را در کارنامه خود دارند.

w45u6w46u.JPG

خلاصه ای از تجزیه و تحلیل های انجام شده درباره ی پروژه Tokenbox:

مزایای Kambria این است که اخیرا موفق به کسب یک سرمایه گذاری خوب شده است، یک شرکت کار آمد وجود دارد و تیم در بازار رباتیک ها دارای تجربه می باشد. معایب آن عبارتند از دارای یک Github repository ضعیف، پروفایل های توسعه دهندگان دارای اطلاعات اندک و ناقص بوده و اطلاعات خیلی زیادی در رابطه با تیم به وجود آورنده وجود ندارد. علاوه بر این، داشتن یک Hard Cap ای به ارزش 19 میلیون دلار در محیط کاری حال حاضر بسیار قابل توجه است؛ تیم Tokenbox توصیه به سرمایه گذاری در این پروژه نمی کند.

ارزیابی اولیه این پروژه از Tokenbox ، نمره 6 از 10  است.