تحلیل تکنیکال و ترید

پنج شنبه, 01 آبان 1399 05:49

روش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در HitBTC

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

HitBTC یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین اکسچنج‌های ارز دیجیتال است که در سال 2013 تاسیس شد. همانطور که در وبسایت این اکسچنج نوشته شده، از جمله ویژگی‌های کلیدی HitBTC می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • سیستم تخفیفی که نقدینگی بالایی ایجاد می‌کند.
  • تکنولوژی‌های روز برای موتور تطبیق
  • بیشتر از 500 بازار مختلف
  • پیشرفته ترین API

بررسی اجمالی HitBTC

در حال حاضر HitBTC از نظر حجم معاملات تنظیم شده چهارمین اکسچنج بزرگ جهان است (که معمولاً بین 10 اکسچنج برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد) و از نظر تعداد بازارها (790 بازار) اولین اکسچنج جهان است. در حال حاضر 7 ارز مظنه در این اکسچنج وجود دارند از جمله BTC، ETH، USDT، DAI، TUSD، EURS و EOS.

فرایند عضویت کاملاً ساده است و تنها چیزی که برای انجام این کار به آن نیاز دارید یک ایمیل آدرس است. از نظر امنیت می‌توانید مکانیزم احرازهویت دو مرحله‌ای یا لیست سفید را فعال کنید. مکانیزم لیست سفید امکان تعریف لیست آدرس‌های امن را فراهم کرده و برداشت وجه فقط از همان آدرس‌ها ممکن خواهد بود.

کارمزدهای HitBTC

HitBTC کارمزدهای مختلفی را از کاربران دریافت می‌کند (کارمزدهای معامله، واریز و برداشت). از آنجایی که ممکن است این موضوع کمی مبهم باشد، در ادامه نگاهی دقیق تر به هر نوع از این کارمزدها خواهیم داشت.

کارمزدهای معاملات

در رابطه با کارمزدهای HitBTC 2 جنبه مهم وجود دارد: رده کارمزد معاملاتی و مدل "سفارش گذار – سفارش بردار". سیستم رده کارمزد معاملاتی، سیستمی است که برای بالا بودن حجم معاملات به کاربران پاداش می‌دهد. اصولاً هر چقدر بیشتر معامله انجام بدهید، کارمزدهای شما کمتر خواهد بود.

هدف مدل "سفارش گذار – سفارش بردار" افزایش نقدینگی در اکسچنج است. معامله گری که یک سفارش ثبت می‌کند و سفارش او با یکی از سفارش‌های موجود در دفتر معاملات منطبق می‌شود، سفارش بردار نام دارد. معامله گری که سفارشی کمتر از بهترین قیمت برای خرید یا بیشترین قیمت برای فروش ثبت می‌کند، سفارش بردار نام دارد. سفارش بردار نقدینگی ایجاد می‌کند بنابراین HitBTC با کاهش کارمزد یا حتی در نظر گرفتن تخفیف، به چنین افرادی پاداش می‌دهد.

اگر تازه معامله در HitBTC را آغاز کردید، کارمزدهای معاملاتی برای سفارش گذار 0.1 و برای سفارش بردار 0.2 درصد است.

کارمزدهای واریز و برداشت

می توان واریز در HitBTC را با هر ارز دیجیتالی انجام داد اما ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌شوند. کارمزد 0.0006 بیت کوینی در این اکسچنج وجود دارد اما فقط برای واریز بیت‌کوین. بر خلاف بیشتر اکسچنج‌ها، کارمزدهای برداشت بر اساس حجم نیستند و به صورت خودکار منطبق با بازار تنظیم می‌شوند. می‌توانید کارمزدهای فعلی را در اکانت اکسچنج خودتان مشاهده کنید.

در مجموع اگر قصد انتخاب اکسچنجی برای معامله ارزهای دیجیتال را دارید HitBTC می‌تواند یک کاندید مناسب باشد و وقتی با این اکسچنج آشنا شدید می‌توانید از ربات‌هایی استفاده کنید که به انجام معاملات کمک می‌کنند.