تحلیل تکنیکال و ترید

پنج شنبه, 01 آبان 1399 09:23

آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در Bittrex

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

Bittrex یکی از محبوب ترین و بزرگترین اکسچنج‌های ارز دیجیتال است که در سال 2014 تاسیس شد و مقر آن در سیاتل آمریکا قرار دارد. حجم معاملات 24 ساعته Bittrex 300 میلیون دلار است. Bittrex قصد دارد با ارائه قابل اطمینان ترین تکنولوژی‌های امنیتی موجود، سریع ترین و ایمن ترین پلتفرم را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

همچنین اکسچنج Bittrex یک والت آنلاین رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌تواند از تعداد زیادی آلت کوین پشتیبانی کند. کاربران این اکسچنج هم آن را یکی از بهترین اکسچنج‌ها برای آلت کوین‌ها می‌دانند.

معامله فیات

Bittrex امکان معامله با ارز فیات را هم فراهم کرده است. برای مشارکت در بازارهای دلار آمریکا، باید حساب اکسچنج شما بررسی و تایید شود. اشخاصی که خارج از آمریکا هستند می‌توانند از بازارهای دلاری استفاده کنند.

معاملات مارجین

در حال حاضر امکان انجام معاملات مارجین در Bittrex وجود ندارد اما تیم این اکسچنج در حال کار جهت طراحی یک موتور معاملاتی جدید است که این قابلیت و قابلیت‌های دیگری را عرضه می‌کند.

کارمزدهای Bittrex

در ادامه نگاهی به کارمزدهای Bittrex خواهیم داشت.

کارمزدهای معاملاتی

اکسچنج Bittrex برای همه معاملات 0.25 درصد کارمزد ثابت دریافت می‌کند. این کارمزد از سود معامله کسر می‌شود اما اگر بخشی از معامله اجرا نشد، وجوه پس از لغو معامله به کاربر برگردانده می‌شوند. حداقل سایز معامله در Bittrex 0.001 بیت کوین است.

کارمزدهای واریز و برداشت

برای واریز کارمزدی دریافت نمی شود. Bittrex برای پوشش هزینه تراکنش جهت برداشت ارز، کارمزد کوچکی دریافت می‌کند.

کارمزدهای برداشت Bittrex                     نوع ارز

0.001 بیت کوین                                      بیت کوین

0.002 اتر                                              اتر

Bittrex برای واریز و برداشت دلار آمریکا هم کارمزدی دریافت نمی کند. اما باز هم باید حساب بانکی خودتان را بررسی کنید چون ممکن است برای ارسال و دریافت وجه مستلزم پرداخت کارمزد باشید.

حساب‌های Bittrex

اکانت‌های Bittrex به چهار دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از اکانت‌های New/Unverified، Basic Verified، ID Verified (بدون احرازهویت 2 مرحله ای) و ID Verified (با احرازهویت دو مرحله ای). اکانت‌های جدید و تایید نشده قادر به اجرای درخواست برداشت بیت کوین نیستند و محدودیت آن برای حساب‌های Basic Verified حدوداً 3 هزار دلار در روز است.

برای اکانت‌های ID Verified (بدون احرازهویت 2 مرحله ای) محدودیت برداشت روزانه 1 بیت‌کوین در روز است. برای اکانت‌های ID Verified (با احرازهویت دو مرحله ای) محدودیت برداشت حداکثر 100 بیت کوین در روز است.

در مجموع Bittrex یکی از پیشرفته ترین اکسچنج‌های حال حاضر در بازار محسوب می‌شود. این اکسچنج پرسرعت ترین تراکنش‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل معامله، بروزرسانی موجودی و اطلاعات والت است. در حال حاضر Bittrex صدها کوین را تحت پشتیبانی دارد و صدها جفت معاملاتی در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین این اکسچنج از نظر امنیت هم اعتبار خوبی دارد.