تحلیل تکنیکال و ترید

جمعه, 24 اسفند 1397 09:55

تحلیل، آموزش و معرفی صرافی kucoin

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

راهنماي استفاده از سايت  kucoin  براي تازه کاران

 Kucoin  يک سايت معروف براي مبادلات ارز هاي ديجيتال است و مناسب براي کساني است که در جستجوی یک پلتفرم مدرن و مطمئن برای تجارت بین ارز هاي ديجيتال هستند.

اين سايت توسط گروهي که بسيار پر شور و شوق در زمينه  blockchain  هستند تاسيس شد . اين گروه قبلا هم با تاسيس سايت ها و شرکت هايي همچون : GF Securities , Ant Financial , Youling , Jianbang Communication ,  iBOX PAY انقلاب بزرگي به وجود آورده اند .   هدف  kucoin ارائه يک روش ساده و ايمن به کاربران براي تبديل ارز هاي ديجيتال خود به وسيله يک پلتفرم پيشرفته به نام  state-of-the-art  است .

هر چند که  kucoin  يک سايت تازه تاسيس در عرصه صرافي هاي آنلاين ارز ديجيتال است اما تيم  kucoin به دليل اينکه در اين مدت کم تمام مبادلات  ، بدون هيچ گونه حمله سايبري و هک انجام گرفته است  خود را به عنوان يکي از بهترين سايت ها در اين زمينه ثابت کرده اند. براي توسعه سايت kucoin  و تبديل کردن آن به عنوان يک سايت محبوب تيم تحقيقات و توسعه در ماه  مي سال 2017 يک انجمن تشکيل دادند و در ماه آگوست نسخه اوليه سايت  (v 1.0 ) راه اندازي شد . سپس تيم  kucoin bonus plan  را راه اندازي کرد و چندين ارز ديجيتال را به سايت اضافه کرد و همچنين اپليکيشن  kucoin  را براي اندرويد و  ios  طراحي کرد.

در حالی که Kucoin خود نسبتا يک سايت تازه تاسيس است ، تیم بنیادی از سال 2011 تاکنون تحقیقات مربوط به فناوری blockchain  را انجام داده است  و معماري فني پلتفرم را در سال 2013 به انجام رسانده است اين تيم با سابقه چندين ساله به منظور ارائه خدمات به وجود آمده است .


kucoin.jpg

نحوه ثبت نام و وارد شدن به سايت  kucoin

ثبت نام در سايت  kucoin  ساده تر از چيزي است که شما انتظارش را داريد تنها با وارد کردن ايميل و انتخاب يک پسوورد براي اکانت خود سايت يک ايميل تاييد براي شما ارسال مي کند.

هنگامي که به حساب  kucoin  خود وارد مي شويد مي توانيد در قسمت تنظيمات بخش هاي مختلفي از اکانت خود را تنظيم کنيد ، سرمايه هاي خود را پيگيري کنيد و يا پاداش هايي ک از طريق دعوت ديگر دوستانتان به سايت  kucoin  دريافت کرده ايد را مديريت کنيد.  معامله گران بر اين باورند که سايت  kucoin  يکي از ساده ترين سايت ها براي مبادلات ارز هاي ديجيتال است حتي براي کساني که تازه وارد عرصه ارز هاي ديجيتال شده اند.

به شدت توصيه مي شود که گزينه 2 factor authentication  را براي حساب خود فعال کنيد تا يک لايه امنيتي اضافي به حساب کاربري شما اضافه شود.

kucoin-signup.jpg
 
بررسي کلي ارزش تجاري

  Kucoin داراي يک طرح بسيار شفاف و مدرن در سراسر وب سايت است که براي شما امکان مشاهده جدول ارزش تجاري ارز هاي مختلف را فراهم مي کند و شما مي توانيد معاملات قابل انجام را ببينيد و همچنين قادر خواهيد بود بين ارز هايي مانند : BTC, ETH, KCS,  NEO, USDT,انتخاب نماييد .
markets.jpg

هنگامي که شما يک نوع  از ارز دديجيتال را انتخاب مي کنيد سايت شما را به صفحه اي هدايت مي کند که مي توانيد در آن نمودار ها و الگوهاي معمول و همچنين تعداد سفارشات به ثبت رسيده را مشاهده کنيد و سپس به خريد و فروش ارز ديجيتال انتتخاب شده خود بپردازيد. وقتي شما براي اولين بار وارد اين قسمت مي شويد بايد  قبل از اينکه به تجارت بپردازيد کد  google authentication  را وارد نماييد اين مسئله ممکن است براي شما آزار دهنده باشد اما باعث افزايش امنيت سايت و تجارت شما مي شود 

trading-view.jpg

کارمزد  kucoin

Kucoin  هميشه قصد دارد کارمزد بسيار کمي هم براي تجارت و هم براي برداشت پول دريافت کند و استفاده از اين سايت را براي همه مقرون ب صرفه نمايد .  Kucoin هيچ مبلغي براي سپردن وجوه دريافت نمي کند و کارمزد  هر معامله تنها 0.1 درصد از مقدار مبلغ خريداري شده توسط شما است . کارمزد  برداشت پول بستگي به نوع ارز ديجيتال شما دارد اما برخي از ارز ها  مانند :  GAS , NEO کارمزد   براي شما در بر ندارد و بقيه ي ارزها کارمزد  بسيار کمي را شامل مي شوند مانند: کارمزد  ارز  BTC که تنها  0.0005  درصد است  و ارز  LTC با ماليات 0.001 درصد و ارز ETH که شامل  کارمزد  0.01 درصد است .

عمليات برداشت پولي که مبلغ آن پايين تر از 100000 دلار است در کمتر از يک ثانيه پردازش مي شود براي مثال اگر شما بخواهيد کمتر از  50 BTC را برداشت کنيد ( 0.0005 x 100000 = 50  ) اين عمليات با سرعت کمتر از يک ثانيه پردازش خواهد شد . بقيه ي برداشت ها ممکن است زمان بيشتري براي پردازش نياز داشته باشند .

همچنين به اين نکته بسيار توجه کنيد که بيشتر  کارمزد  هاي سايت  kucoin  که در حال حاضر به کمترين ميزان هستند ،  به حساب کاربران بازگردانده مي شوند . 90 درصد از کارمزد  کل تجارت از روش هاي مختلفي به کاربران باز گردانده ميشود و سايت  kucoin  تنها 10 درصد از اين کارمزد  را براي خود نگه مي دارد . 50 درصد از اين کارمزد  به کاربران با KCS به عنوان پاداش kucoin   داده ميشود  و 40 درصد ديگر با عنوان پاداش به دليل دعوت دوستان به سايت  Kucoin به کاربران پرداخت مي شود.

ويژگي هاي  kucoin

Kucoin  تلاش مي کند تا با ويژگي هاي برجسته اي که دارد خود را از ساير سايت هاي مبادله ارز هاي ديجيتال متمايز نمايد . علاوه بر رابط کاربري قدرتمند ، پشتيباني و خدمات عالي مشتري و  داشتن يک تيم با تجربه  kucoin  ويژگي هاي زياد ديگري دارد که در زير ذکر شده است :

  • خدمات مشتري کارآمد: kucoin  از طريق خط تلفن ، ايميل و وب سايت 24 ساعته پاسخگوي مشتريان است .
  • دارا بودن سرمايه ي بسيار زياد در بلاک چين : سايت kucoin از يک تکنولوژي اساسي که از تعداد نامحدودي جفت هاي تجاري ارزهاي ديجيتال پشتيباني مي کند ، استفاده مي کند .  ليست اوليه شامل بازار هاي  BTC , ETH , USDT است  که جفت هاي تجاري مانند :  ERC 20 , NEO ,LTC , KCS  را شامل مي شوند و به سرعت در حال گسترش است همچنين در اين سايت يک ويژگي منحصر به  فرد وجود دارد که به مديران ارز هاي ديجيتال و افراد معمولي اجازه مي دهد که جفت هاي ارز هاي ديجيتال خود را ثبت کنند و به تجارت بپردازند .  kucoin  در حال حاضر شهرت خود را براي عرضه سکه هاي زوج پيش از ساير سايت ها به دست آورده است و به سهم بازار کمک مي کند .
  • رابط قدرتمند  API
  • داشتن يک تيم حرفه اي برتر : تيم پشت  kucoin  داراي سال ها تجربه در عرصه  blockchain  و ارز هاي ديجيتال است  و نقش رهبري را در شرکت هاي بزرگ ايفا مي کند اين تيم تاکيد زيادي در تحقيق و توسعه دارد و بر اين باور است که در آينده اي نزديک  kucoin  رابه جايگاه برتري برساند .
  • داراي تيم مشاوره با کارشناسان اقتصادي
  • ثبات مالي سيستم : kucoin داراي يک سطح ثابت است که به طور معمول براي بخش هاي تامين مالي اختصاص داده شده است طراحي اصولي سيستم مالي از زير بناي سيستم معاملاتي با معماري چند گانه الهام گرفته است  kucoin همچنين اقدامات لازم را براي جلوگيري از خطرات احتمالي انجام داده است
  • ايمني مالي : کيف پول در پلتفرم kucoin داراي سطوح امنيتي مختلفي است که متناسب با قياس ذخيره سازي مورد نياز است . کيف پول  micro – withdrawal  در يک شبکه خصوصي با استفاده از سايت  amazon web services cloud  ذخيره مي شود که باعث مي شود کيف پول  micro – withdrawal از يک سطح امنيتي چند لايه بهره مند شود . همچنين اسناد و مدارک موجود در کيف پول ، داراي رمز نگاري خاصي هستند . علاوه بر اين  کيف پول هاي  macro معمولا در بانک ها ذخيره مي شوند.
  • امنيت بانکي بالا براي دارايي ها
  • پردازش سريع : برداشت پول در مقدار معين تنها در عرض چند ثانيه پردازش مي شوند و پرداخت هايي با مبالغ بيشتر ، کم تر از 10 دقيق به طول مي انجامد همچنين سپرده گذاري وجوه تنها 2 دقيقه طول مي کشد.
  • داراي پردازشگر million – level  براي موتور تجاري : تکنولوژي تطبيق حافظه بسيار کارآمد و سخت افزاري است . مقدار حداکثر سفارش ساخت اين فناوري 2 million+/second و ارزش پردازش سفارش 1 million+/second است. که در نتيجه در طول روند پردازش شما  ، هيچگونه تاخير و يا مشکلي به وجود نمي آيد .
  • استراتژي عملياتي : استراتژي عملياتي  kucoinاين است که بيشتر ماليات هايي که از مبادلات به دست آورده را به عنوان پاداش به کاربراني که معاملات بيشتري انجام مي دهند و بيشتر فعال هستند و در ارتقاء سازي و سرمايه گذاري در kucoin  کمک مي کنند ، مي دهد . با استفاده از اين سياست  kucoin اميدوار است که سطح بالاي شور و شوق را در کاربران براي استفاده از سايت ايجاد کند و در اين حين بهبود کسب و کار خود را حفظ نمايد . همچنين داراي طرح پاداش دعوت دوستان به سايت است که بايد کاربران دوستان خود را به سايت دعوت کنند و پاداش بگيرند.

آيا  kucoin  ايمن است ؟

 Kucoin در واقع به دليل استفاده از تلاش هاي امنيتي در هر دو سطح سيستمي و سطح عملياتي ايمن است . در سطح سيستمي  kucoin  به کمک استاندارد هاي سطح تامين مالي (  financial – level – standards  ) ساخته شده است که شامل يک پروتکل انتقال رمز گذاري شده استاندارد براي انتقال داده ها است اين بدين معني است که تمام داده هاي حساس و اطللاعات کاربران رمز گذاري مي شوند و سپس ذخيره مي شوند همچنين براي تامين امنيت بيشتر احزار هويت پويا چند منظوره نيز وجود دارد.

سطح عملياتي  kucoin  به کمک يک واحد کنترل اختصاصي ساخته شده است و همچنين يک فرآيند عملياتي است  که هر يک از بخش ها استاندارد هاي سختگيرانه خود را براي کار و استفاده از داده ها  دارند که شامل بررسي چند سطحي و تاييد است . تنها نگراني در مورد ايمني  kucoin  اين است که پلتفرم kucoin  هنوز نسبتا جديد است و خود را از لحاظ ايمني ثابت نکرده است اما وجود يک تيم با تجربه و وسيع همراه با ويژگي هاي امنيت فراوان به اندازه کافي براي اثبات ايمن بودن  kucoin  کافي است .

Kcs  در kucoin

توکن kucoin  که   KCS يا  kucoin shares  ناميده مي شود وحداقل ده درصد از سود خالص هر سه ماه براي خريد KCS اختصاص داده مي شود .  KCS  با تمام کيف پول هاي اتريوم کار مي کند زيرا که يک ارز ديجيتال غير متمرکز مبتني بر اتريوم است .

ارائه سکه هاي اوليه در سه مرحله  انجام مي شود : مرحله اول که مربوط به بنيان گذاران است و 30 درصد از   KCS که  حدود 70 ميليون  KCS   است را شامل مي شود . مرحله دوم براي مشاوران و سرمايه گذاران است که 15 يا 30 ميليون KCS  را تشکيل مي دهد و مرحله نهايي براي همه کاربران است که 50 درصد يا حدود 100 ميليون KCS  را شامل مي شود .

 مزاياي  KCS

 KCS  به عنوان پاداش  kucoin  در نظر گرفته شده است که به کاربران داده مي شود و کاربران براي دستيابي روزانه به پاداش خود بايد  KCS  خود را در داخل  پلتفرم  kucoin  ذخيره کنند .

کساني که داراي حداقل تعداد  KCS  در حساب  kucoin  خود هستند نيز مي توانند از کاهش هزينه هاي معاملاتي در زمان ارسال سفارشات استفاده کنند در نهايت کاربراني که داراي اين  امتياز هستند مي توانند از مزايايي مانند : خدمات مشتري  fast – pass  ، مشاوره در سرمايه گذاري يک به يک و ساير سرويس هاي منحصر به فرد استفاده کنند .

اهداف توسعه  kucoin

 طبق گزارش whitepaper  ،  kucoin  بيش از 50 جفت ارز ديجيتال اصلي را از سال 2017 در اختيار دارد و پشتيباني مي کند بر اساس اهداف  kucoin  تا ژوئن سال 2018 ويژگي  self – relasing  براي ارز هاي ديجيتال بايد قابل دسترس باشد و تا دسامبر سال 2018 تيم اميد وار است که حجم تراکنش هاي روزانه خود را به 100000  BTC  برساند ، به عنوان يک هدف بلند مدت kucoin  اميدوار است که در ليست ده تا از بهترين سايت هاي صرافي آنلاين در سال 2019 قرار گيرد .

نتيجه

اگرچه اخيرا kucoin  به عنوان يک سايت صرافي آنلان براي ارز هاي ديجيتال به رسميت شناخته شده است اما اعضاي بنيادين آن از اوايل سال 2011 امکانات مختلفي را مورد بررسي و تحقيق قرار داده اند . در حال حاضر اگرچه گزينه ها براي جفت هاي معاملاتي محدود است اما بيشتر ارز هاي ديجيتال را شامل مي شود و به شما اجازه مي دهند که سود بيشتري را کسب کنيد .

Kucoin  با استفاده از تجارت هاي رقابتي و هزينه برداشت پول و نگرفتن هزينه اي براي سپرده گذاري وجوه ، آماده است که به بهترين سايت صرافي آنلاين تبديل شود . تشويقات سايت مانند پاداش براي دعوت دوستان به گسترش پلتفرم کمک مي کند .

حجم روزانه معاملات فقط 4622.32 BTC معادل 65549835.96  دلار آمريکا است اما کساني که  kucoin  را از ابتدا دنبال کرده اند تایيد مي کنند که اين رقم در حال افزايش است . با راه اندازي ويژگي هاي وعده داده شده مانند : توانايي اضافه کردن جفت هاي تجاري حجم روزانه معاملات به سرعت افزايش مي يابد تا  kucoin  بتواند در پايان سال 2018 به هدف خود برسد .